Skocz do zawartości

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Jak na razie na 6 meczów udało mi się dokończyć 1 (do którego i tak dołączyłem w połowie jego trwania). Miałem trzy natychmiastowe zwiechy konsoli i dwa razy najpierw gra klatkowała po czym się zawiesiła <_<

No ale znalazłem już 3 rzeczy które mi się spodobały: zjazd na linie, przybicie piątki z kolesiem który asystował nam w zabójstwie (albo my jemu), strzelanie podczas wspinaczki.

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza

No mi się udało rozegrać tylko 2 mecze na samym początku. Potem dwie zwiechy (restart konsoli) i jedne slow mo ale nawet fajnie to wyglądało ;] Poza tym cyrki z zalogowaniem do psn no ale to chyba nie wina U3, chyba ;p

 

Szczęście miałem, że w dwóch meczach które rozegrałem akurat trafiłem na dwie różne mapki. I szczerze mówiąc zamiast grać bardziej zwiedzałem, podziwiałem widoki, grafikę ;p No nie wiem jak dla mnie najpiękniejsza gra stała się jeszcze piękniejsza :potter: Jasne nie ma różnicy jak z U2>U1 ale nikt mi nie powie, że U3 wygląda tak samo jako U2. Oświetlenie niszczy a to tylko beta, multi... ta gra wygląda i rusza się bosko.

 

Anyłej jakby ktoś był chętny do pogrania w co-opa czy samo multi to jestem za. Pod warunkiem, że można już grać ;/

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Wg mnie to poziom U2 minus gorszy antyaliasing i słabsze tekstury plus lepsza zabawa oświetleniem i wg mnie beta U2> beta U3 pod względem A/V

 

Swoją drogą jak powiążecie swoje konto z kontem z facebooka to inni gracze będą widzieć wasze prawdziwe imię i nazwisko i miniaturkę waszej fotki głównej z tego portalu społecznościowego

Odnośnik do komentarza

Hmm, jak na razie mam widocznie dużego farta, bo włączyłem na chwilę bete, rozegrałem 2 meczyki i wszystko wyglądało wzorowo. Szybko wyszukane mecze, dobrani gracze, bez najmniejszych lagów. Rozegrana gra na 2och roznych mapach, ekstra. Podoba mi się, że feeling strzelania trochę poprawili, jest lepiej. Jeszcze lepsze animacje i modele postaci. Oswietlenie rzadzi i nie wiem za bardzo, ficuś, o jakie slabsze tekstury Ci chodzi :)

 

Pogram wiecej potem, ale jest na + moim zdaniem ;)

Odnośnik do komentarza

post z innego forum mniej więcej w 90% pokrywający się z moimi spostrzeżeniami co do bety:

 

Zacznijmy od tego, że na PS3 nie ma bet, tylko dema nazwane dla zamydlenia oczu betami. Jeszcze się nie zdarzyło od początku istnienia PS3, żeby jakaś "beta" różniła się od pełnej wersji. A grałem prawie we wszystkie. Jedynym zadaniem takich publicznych bet jest sprawdzenie obciążenia serwerów i ewentualnie kalkulacja przyszłych wyników sprzedaży na podstawie oceny zainteresowania. Przy tak dużych shipmentach jak U3 trzeba wiedzieć ile np. zamówić w tłoczni egzemplarzy, na jaki region itd.

 

 

Teraz kwestie samego produktu jaki przyszło nam przetestować.

 

Graficznie jest gorzej od dwójki. Znacznie. Napaćkane wszystkiego bez ładu i składu, co odbija się na czytelności. Nie zawsze o poziomie graficznym decyduje ilość detali. Liczy się też styl w jakim to zrobiono. Mapa w zamku jest niewyraźna, pełna ciemnych miejsc i sprawia wrażenie zrobionej na siłę. Ta z samolotem to już w ogóle porażka na całej linii. Ani to ładne, ani fajne. Brzydkie rozmyte tekstury. Pomysł z podzieleniem mapy w jednym meczu na kilka segmentów też uważam za nietrafiony. Po pierwsze, wiele osób jak im nie pójdzie, będzie wychodzić z gry między poziomami, po drugie to rozbija rozgrywkę, po trzecie, może się zwiesić w trakcie doczytywania, po czwarte mogę lubić 3 segment, ale nienawidzić pierwszych dwóch, więc będę rozłączał się w lobby widząc np. samolot.

 

Sterowanie. Nie wiem dlaczego uparcie Uncharted promuje swój layout pada. Od wielu lat za doskonały w tym względzie uważa się system zaproponowany bodajże przez CoD4 i od tej pory wszystkie shootery starają się go trzymać, bo jest po prostu najlepszy i najbardziej intuicyjny. A tutaj próbuje nam się wmówić, że przeładowanie najlepiej będzie spisywać się pod R2. No faktycznie, najczęściej używany button najlepiej wrzucić pod najgorszy przycisk na padzie PS3. Nawet po kilku meczach moje palce automatycznie kierowały się ku kwadratowi. Oczywiście zamiast przeładować machałem w powietrzu łapami. Pozostaje mieć nadzieje, że w pełnej wersji będzie więcej ustawień, bo na jaką cholerę mi ustawienie koloru kołnierzyka w koszulce, jak nie mogę ustawić sobie przycisków na padzie. Głupota.

 

Grałem tylko w TDM więc od razu powiem, że grać w niego raczej nie będę jeśli nie będzie można wyłączyć tego całego Power Playa. Nie jest to poważna rozgrywka, w której o zwycięstwie może przesądzić przypadkowe losowanie w grze. Wygrywaliśmy w jednym meczu dość znacznie, wynik zbliżał się ku końcowi, a tu Power Play nagle obdarzył naszą drużynę klątwą. Strzelali do nas jak do kaczek. Przegraliśmy. Nie chce i nie będę grać w takie coś, sorry.

 

Respawny to jakiś żart. Podczas 4 rozegranych meczy kilkakrotnie pojawiłem się tuż przed lufą wroga. Czasami nawet on nie mógł uwierzyć, że nagle musi strzelać do pojawiającego się metr przed nim wroga. Żeby nie było, sam też pojawiłem się w samolocie za radośnie schowanymi za paczkami 3 kolesiami. Oj biedni. Wszyscy zginęli od efektownych ciosów i łamań i zapewne zastanawiali się jak to możliwe, że prowadząc taktyczną wymianę ognia z goniącymi ich ciężarówkami nagle zostali zabici, przez człowieka widmo. Żeby nie było, wcale mi to przyjemności nie sprawiło. A ile medali wpadło?! Pfff.

(Tak, wiem że można się zrespić koło kumpla, ale skoro jest opcja respa randomowego to powinna być dopracowana jak najlepiej).

 

Wspomniana wcześniej dysproporcja w czułości rozglądania się i celowania. Utrudnia to grę, po prostu.

 

Pozmieniano damage broni, i moim zdaniem na minus. Po co na mapie są porozkładane super pukawki i jest do nich nawet perk pokazujący je na mapie, skoro... Pistole, kiedyś jeden strzał -trup, teraz 2 strzały - żyje. Po co granatnik, skoro 2 strzały nic wrogowi nie robią. To już faktycznie lepiej stać gdzieś w rogu i walić z kałasza zamiast męczyć się z dojściem po bonusową broń i (pipi) z tego mieć.

 

Dlaczego nie ma mini mapy? Jeśli dobrze pamiętam, to był jeden z większych zarzutów pod adresem dwójki. Nie ma mapy, jest chaotyczne bieganie w poszukiwaniu wroga. Kropka.

 

Bezczelne do granic absurdu copy/paste z U2 większości stałych elementów, jak ikonki, animacje, bronie itp. A ludzie czepiają się CoDa :| Nawet oni nie są tak bezwstydni, żeby przenosić z jednej gry do drugiej wszystko, bez żadnej zmiany. Osobiście mi to przeszkadza, ale może ktoś inny akurat uzna to za plus.

 

Dłuuuugi matchmaking. Z tego co wiem, to jest to nadal bolączką w dwójce i tak zostanie w trójce, nie mam złudzeń. Kolejny na bezczela przeniesiony kod sieciowy. Parowanie zawodników trwa kilka minut i odechciewa się grać.

 

Nie widzę żadnych zmian na plus. Próbuje coś znaleźć, ale nie mogę. Widzę same próby zmienienia rzeczy, które tych zmian nie wymagały, a zostawienie całej reszty tak jak była, chociaż przydałby się poważny lifting dla takich zagadnień jak chociażby rzut granatem, który nadal jest chOOjowy a został tylko skopiowany z dwójki. Nadal nasza postać klei się do ścian nie tam gdzie chcemy co owocuje debilną śmiercią, bo zamiast zrobić przewrót koło murka, to postać nam się przykleiła i wróg sobie strzela śmiejąc nam się w twarz.

 

No ale za to można sobie teraz naszą postać ubrać od stóp do głów w różne fatałaszki (DLC here i come) i pooglądać, w trakcie godzinnego matchmakingu, jakieś filmiki, w których twórcy radośnie fapują sobie na zmianę opowiadając jakim za(pipi)istym doświadczeniem jest multi U3. Pewnie dlatego, że mogę sobie zrobić emblemat ;)

 

Dzisiaj dam grze drugą szansę, ale to raczej spowoduje, że wyłapię jeszcze więcej minusów niż plusów. :)

Odnośnik do komentarza

Właśnie zainstalowałem. Póki co bez zwiechy, tylko cholernie długo wyszukuje graczy. Plansza na lotnisku wygląda nieciekawie, z drugiej strony fajnie, że wprowadzono tryb bez power-upów i innych udziwnień. Customizacja w pełnej wersji może być fpytkę.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli chodzi o rozgrywkę to nie wiem, w dwójkę w sumie grałem tylko w betę i potem co-opa w fullu. Ale nie należę do fanów multi Uncharted i w trójce raczej też nie zostanę choć to o czym pisze ten koleś z innego forum ma dużo racji. Sterowanie, brak mapki, matchmaking, respawny, toporność itd. ok czyli sama rozgrywka ale zarzutów o grafikę szczerze mówiąc kompletnie nie rozumiem.

 

Jedynie co mi się rzuciło w oczy to ząbki ale reszta, że gorzej niż U2 :o

 

Nie wiem może mam inny TV, "fanbojski Uncharted" ;p

Przecież Chateau wygląda świetnie.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

post z innego forum mniej więcej w 90% pokrywający się z moimi spostrzeżeniami co do bety:

 

Zacznijmy od tego, że na PS3 nie ma bet, tylko dema nazwane dla zamydlenia oczu betami. Jeszcze się nie zdarzyło od początku istnienia PS3, żeby jakaś "beta" różniła się od pełnej wersji. A grałem prawie we wszystkie. Jedynym zadaniem takich publicznych bet jest sprawdzenie obciążenia serwerów i ewentualnie kalkulacja przyszłych wyników sprzedaży na podstawie oceny zainteresowania. Przy tak dużych shipmentach jak U3 trzeba wiedzieć ile np. zamówić w tłoczni egzemplarzy, na jaki region itd.

 

 

Teraz kwestie samego produktu jaki przyszło nam przetestować.

 

Graficznie jest gorzej od dwójki. Znacznie. Napaćkane wszystkiego bez ładu i składu, co odbija się na czytelności. Nie zawsze o poziomie graficznym decyduje ilość detali. Liczy się też styl w jakim to zrobiono. Mapa w zamku jest niewyraźna, pełna ciemnych miejsc i sprawia wrażenie zrobionej na siłę. Ta z samolotem to już w ogóle porażka na całej linii. Ani to ładne, ani fajne. Brzydkie rozmyte tekstury. Pomysł z podzieleniem mapy w jednym meczu na kilka segmentów też uważam za nietrafiony. Po pierwsze, wiele osób jak im nie pójdzie, będzie wychodzić z gry między poziomami, po drugie to rozbija rozgrywkę, po trzecie, może się zwiesić w trakcie doczytywania, po czwarte mogę lubić 3 segment, ale nienawidzić pierwszych dwóch, więc będę rozłączał się w lobby widząc np. samolot.

 

Sterowanie. Nie wiem dlaczego uparcie Uncharted promuje swój layout pada. Od wielu lat za doskonały w tym względzie uważa się system zaproponowany bodajże przez CoD4 i od tej pory wszystkie shootery starają się go trzymać, bo jest po prostu najlepszy i najbardziej intuicyjny. A tutaj próbuje nam się wmówić, że przeładowanie najlepiej będzie spisywać się pod R2. No faktycznie, najczęściej używany button najlepiej wrzucić pod najgorszy przycisk na padzie PS3. Nawet po kilku meczach moje palce automatycznie kierowały się ku kwadratowi. Oczywiście zamiast przeładować machałem w powietrzu łapami. Pozostaje mieć nadzieje, że w pełnej wersji będzie więcej ustawień, bo na jaką cholerę mi ustawienie koloru kołnierzyka w koszulce, jak nie mogę ustawić sobie przycisków na padzie. Głupota.

 

Grałem tylko w TDM więc od razu powiem, że grać w niego raczej nie będę jeśli nie będzie można wyłączyć tego całego Power Playa. Nie jest to poważna rozgrywka, w której o zwycięstwie może przesądzić przypadkowe losowanie w grze. Wygrywaliśmy w jednym meczu dość znacznie, wynik zbliżał się ku końcowi, a tu Power Play nagle obdarzył naszą drużynę klątwą. Strzelali do nas jak do kaczek. Przegraliśmy. Nie chce i nie będę grać w takie coś, sorry.

 

Respawny to jakiś żart. Podczas 4 rozegranych meczy kilkakrotnie pojawiłem się tuż przed lufą wroga. Czasami nawet on nie mógł uwierzyć, że nagle musi strzelać do pojawiającego się metr przed nim wroga. Żeby nie było, sam też pojawiłem się w samolocie za radośnie schowanymi za paczkami 3 kolesiami. Oj biedni. Wszyscy zginęli od efektownych ciosów i łamań i zapewne zastanawiali się jak to możliwe, że prowadząc taktyczną wymianę ognia z goniącymi ich ciężarówkami nagle zostali zabici, przez człowieka widmo. Żeby nie było, wcale mi to przyjemności nie sprawiło. A ile medali wpadło?! Pfff.

(Tak, wiem że można się zrespić koło kumpla, ale skoro jest opcja respa randomowego to powinna być dopracowana jak najlepiej).

 

Wspomniana wcześniej dysproporcja w czułości rozglądania się i celowania. Utrudnia to grę, po prostu.

 

Pozmieniano damage broni, i moim zdaniem na minus. Po co na mapie są porozkładane super pukawki i jest do nich nawet perk pokazujący je na mapie, skoro... Pistole, kiedyś jeden strzał -trup, teraz 2 strzały - żyje. Po co granatnik, skoro 2 strzały nic wrogowi nie robią. To już faktycznie lepiej stać gdzieś w rogu i walić z kałasza zamiast męczyć się z dojściem po bonusową broń i (pipi) z tego mieć.

 

Dlaczego nie ma mini mapy? Jeśli dobrze pamiętam, to był jeden z większych zarzutów pod adresem dwójki. Nie ma mapy, jest chaotyczne bieganie w poszukiwaniu wroga. Kropka.

 

Bezczelne do granic absurdu copy/paste z U2 większości stałych elementów, jak ikonki, animacje, bronie itp. A ludzie czepiają się CoDa :| Nawet oni nie są tak bezwstydni, żeby przenosić z jednej gry do drugiej wszystko, bez żadnej zmiany. Osobiście mi to przeszkadza, ale może ktoś inny akurat uzna to za plus.

 

Dłuuuugi matchmaking. Z tego co wiem, to jest to nadal bolączką w dwójce i tak zostanie w trójce, nie mam złudzeń. Kolejny na bezczela przeniesiony kod sieciowy. Parowanie zawodników trwa kilka minut i odechciewa się grać.

 

Nie widzę żadnych zmian na plus. Próbuje coś znaleźć, ale nie mogę. Widzę same próby zmienienia rzeczy, które tych zmian nie wymagały, a zostawienie całej reszty tak jak była, chociaż przydałby się poważny lifting dla takich zagadnień jak chociażby rzut granatem, który nadal jest chOOjowy a został tylko skopiowany z dwójki. Nadal nasza postać klei się do ścian nie tam gdzie chcemy co owocuje debilną śmiercią, bo zamiast zrobić przewrót koło murka, to postać nam się przykleiła i wróg sobie strzela śmiejąc nam się w twarz.

 

No ale za to można sobie teraz naszą postać ubrać od stóp do głów w różne fatałaszki (DLC here i come) i pooglądać, w trakcie godzinnego matchmakingu, jakieś filmiki, w których twórcy radośnie fapują sobie na zmianę opowiadając jakim za(pipi)istym doświadczeniem jest multi U3. Pewnie dlatego, że mogę sobie zrobić emblemat ;)

 

Dzisiaj dam grze drugą szansę, ale to raczej spowoduje, że wyłapię jeszcze więcej minusów niż plusów. :)

Niezle. Musze dluzej sie rozegrac, ale na razie trudno mi sie z tym zgodzic :)

Odnośnik do komentarza

Za to moje pierwsze wrazenia ponizej:

-Graficznie dupy to nie urywa, ale to multi, wiec moje wymagania pod tym wzgledem sa znacznie nizsze niz w przypadku singla

-Celowanie do poprawki.Malo precyzyjne, lekko "plywajace".Nie wiem jak to blizej okreslic...

-Feeling ze strzelania i trafiania przeciwnikow taki sobie

-Beznadziejna bron bodaj G-mal. Kompletnie bezuzyteczna.Przydaje sie tylko na nieruchome cele lub biegnace na wprost. W wymianie ognia nie mamy zadnych szans ograc AK-owca.

-Wplyw pingu na strzelanie jest wiekszy niz powinien. Ktos z gorszym pingiem ma kiepsciutenkie szanse wygrac wymiane chocby nie wiem jakim chojrakiem byl.

-Bardzo fajny pomysl ze skarbami

-Bardzo przejrzyste i pomyslowe Menu

 

Tyle na goraco.Wiem, ze dlugiego czasu z ta gra na multi nie spedze, o ile wogole.Zreszta w konkurencji z takim MW3 ta gra nie mialaby i tak zadnych szans w walce o moj czas, a obie gry wychodza mniej wiecej w tym samym czasie.

Odnośnik do komentarza
Gość szpic

zainstalowalem. Odpalilem 1 mecz 5 minut wylaczylem.

slabo to malo powiedziane.

gralem na airstrip.

1 czesc mapy tak ochydna ze szkoda gadac. w 2 nie wiele lepiej.

Sterowanie z dupy. chce biec prosto a postac sama sie nakierowuje do najblizszej zaslony wtf?

Nie mam pojecia jak mozna bylo majac gotowe multi z 2 czesci tak spieprzyc 3...

nie wiem czy to wina wprowadzenia 3d czy poprostu nie chcialo im sie robic i spoczeli na laurach.

Watpie aby 3 dorownala sprzedazy 2. Raczej skonczy cos obok 1.

ktos kto w Console wars pisal ze to bedzie najlepsze multi na ps3 to niech lepiej wywinie barana w sciane to moze mu sie poprawi

Edytowane przez szpic
Odnośnik do komentarza

W końcu udało mi się trochę pograć i póki co ciężko mi się naprawdę do czegoś doczepić. Oba levele są fajnie zmajstrowane, oferują sporo możliwości (praktycznie na wszystko można się wdrapać, zwisać i strzelać jedną ręką, do tego dochodzi zjeżdżanie na kablach) i chociaż nie powalają wizualnie, to jednak mają kilka niezłych smaczków graficznych (vide oświetlenie na lotnisku) . Gnaty zdają się mieć większego powera (w sensie - wyraźnie czuć impet wystrzeliwanych pocisków), walka melee prezentuje się podobnie jak w U2 (+ kilka nowych, kozacko wyglądających wykończeń), a bieg sprawdza się wyśmienicie i dodaje rozgrywce jeszcze większej dynamiki. Narzekania, że gra jest w pewnych momentach zbyt "ciemna" czy, że "zbyt wolno się celuje" można rozbić o kant odbytu, bo takie rzeczy są do skalibrowania w opcjach. Poza tym to stary dobry multi, kto miał okazję bawić się przy poprzedniczce, tutaj poczuje się jak ryba w wodzie.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Szpic, chyba graliśmy w zupełnie różne gry.

 

Pograłem chwilę i muszę przyznać, że jest świetnie. Mechanika i sterowanie praktycznie nie różnią się od tych z U2, ale mam wrażenie, że jest jakoś... fajniej? Postać wydaje się cięższa, strzelanie - jak to dobrze określił Nels - nabrało wyraźnej mocy. Więcej elementów na które można wleźć, sporo udanych nowości (sprint, odrzucanie granatów, posążki). Póki co jestem na tak - gra mi się O NIEBO LEPIEJ, niż w U2 ostatnimi czasy.

 

Zobaczymy jak będzie z biegiem czasu.

Edytowane przez K@t
Odnośnik do komentarza

-Beznadziejna bron bodaj G-mal. Kompletnie bezuzyteczna.Przydaje sie tylko na nieruchome cele lub biegnace na wprost. W wymianie ognia nie mamy zadnych szans ograc AK-owca.

 

Z tym się na pewno nie zgodzę, bo G-MAL, to pukawka dzięki której zgarniam 90% fragów. Broń typowo skillowa, jeżeli potrafisz szybko dobrze wycelować, to posyłasz przeciwnika do piachu dwoma krótkimi seriami (w łeb chyba nawet jedną). Oczywiście podczas walki na bliskim dystansie nie masz większych szans z takim kałasznikowem, ale to tak samo jakbyś próbował szarżować snajperką na CKM.

Odnośnik do komentarza

Porałem w końcu trochę i tak..

 

Pierwsze wrażenie było średnie. Całość wydaje się trochę sztywniejsza niż U2 (i raczej taka jest bo wrażenie zostało nadal).

Ogólnie jednak po kilku rundkach zaczęło mi się podobać i właściwie to już wiem, że U3 godnie zastąpi pod koniec roku U2 :)

 

Co się tyczy grafiki... to ogólnie oceniłbym ją trochę niżej niż w U2. I teraz już jestem na 100% pewien, że winne za to jest to przeklęte 3D. W multi można grać na splicie, gdzie nie widać w ogóle spadku jakości grafiki względem normalnego trybu. Wychodzi więc na to, że całość zostałą zrównana w dół do jakosci odpowiedniej dla trybu 3D :/

O ile w multi mi to jakoś bardzo nie przeszkadza (chociaż wolałbym aby poziom przynajmniej U2 był zachowany) o tyle w singlu mam nadzieję, że jednak tryb "nie 3D" będzie dopasiony a nie, jak multi zrównany do poziomy, który PS3 pociągnie w 3D.

 

Niestety czuję (w sumie to już to widać), że U3 będzie kolejną grą, która w mniejszym lub większym stopniu ucierpi przez to cholerne sonowskie 3D <_<

Edytowane przez Emet
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Kiepścizna straszna. Po jednym meczu nie mam ochoty już więcej odpalać. Nudno, drętwo i drewnianie. Gearsi faktycznie zdecydowanie lepsi jeśli chodzi o samą betę i wrażenia z multi.

 

Kolejny gra dostaje po d*** przez udziwnienia Sony (czyt. 3D). Brakuje jeszcze obsługi Move'a i największy zawód 2011 murowany.

Edytowane przez S!N
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Kurde a kiedyś mówiłem że powinny być edycje 3D i zwykłe . PS3 to nie PC , nawet tam są osobne "suwaki' do fri-di . Tak , ja także uważam że gra wygląda nieco słabiej niż U2 a że to jest dla mnie absolutny numero uno pod względem grafiki na konsole to wywalam tą betę w diabły (mi się ogólnie słabo gra w multi w TPP jeżeli nie jest stricte militarny) i czekam na singla , nie ma bata ON MUSI pozamiatać heh

Edytowane przez dc1982
Odnośnik do komentarza

dotychczas tylko jedna gra się obroniła - Killzone3 - chodził płynniej,wyglądał lepiej, miał lepsze tekstury i wszystko technicznie było ponad K2 - do tego miał obsługę move i 3d. Kij z tym, że spiepszyli multi :P

 

reszta gier z obsługą 3d to niszczenie oprawy jak chociażby M:Apokalipsa. Beta U3 jest taka jak pisałem - lepsze oświetlenie ale aliasing i gorsze tekstury są od razu zauważalne. Wszystko za sprawą 3d i splita...oby tryb single nie rozczarował...

 

ps. taki InFamous2 nie ma 3d i wygląda rewelacyjnie i jest sandboxem

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.