Opublikowano 18 grudnia 201311 l Ja gram na padzie Po prostu AI jest słabe i musi dostawać tanie boosty żebyś przez X-1 okrążeń miał poczucie walki, a na ostatnim okrązeniu nawet jak masz 10 sekund straty AI przed Tobą zwalnia (sprawdzali to intensywnie na GTPlanet), zebyś mógł ich dogonić na kilka zakrętów przed metą. Tutaj moim zdaniem jest najwięcej do poprawy w GT i Forzie (nie grałem w piątkę więc nie wiem jak się Drivatar sprawdza, ale to chyba coś takiego jest wyścigom na next genach potrzebne )
Opublikowano 19 grudnia 201311 l Powiem tak - jeśli ktoś jest obeznany z grą i mechaniką, to nie ma bata w żadnej grze żeby AI z nim wygrało, bo to zawsze jest algorytm. Jeśli ktoś gra na takim poziomie, że jest w stanie pokonać innego człowieka w multi, no to sorry - to jest technicznie niemożliwe. Edytowane 19 grudnia 201311 l przez aphromo
Opublikowano 19 grudnia 201311 l Grałeś w MotorStorma 1 lub 2? Z GT5 i z tego, co czytam też z GT6 jest problem właśnie taki, że w karierze nie ma żadnych kar za ścinanie zakrętów ani zniszczeń. Przecież sam system (uszkodzeń mechanicznych) mają działający, bo jest w multi więc to po prostu kwestia decyzji PD. Myślę, że robią to tak aby gra była w miarę bezstesowa dla każdego. Forza ma cofanie czasu.. a tutaj są takie ułatwienia. Z drugiej strony przecież dla "opornych" jest też ten uproszczony model jazdy (to niby wychodzenie z poślizgów, czy jak się to tam zwało).
Opublikowano 19 grudnia 201311 l Hehe good point, w Motorstormie pokonać AI w końcowych wyścigach to był challenge Tutaj jest zostawiona podobna dowolność co w Forzie z cofaniem czasu - chcesz ścinaj zakręty, odbijaj się od przeciwników, hamuj na ich zderzaku itd, chociaż oczywiście zgadzam się, że uszkodzenia mechaniczne powinny być chociaż jako opcja w single playerze.
Opublikowano 19 grudnia 201311 l prosta sprawa dla mnie - jak mają system gwiazdek to niech za wyścig będę 4 gwiazdki do zdobycia - 3 za 1 miejsce i jedna za "simulation mode" gdzie jedziesz z karami, zniszczeniami i lepszymi przeciwnikami - dzięki temu amatorzy zdobywaliby progress, ale jak ktoś chciałby 100% w grze to już by musiał się wysilić...
Opublikowano 19 grudnia 201311 l Ja dopiero wczoraj rozkminiłem, jakie zajefajne jest Special Stage Route X - powiedziałbym że kopia Nardo, 15km prostej z łukami nachylonymi tak, że mozna je 400+ przejechać Przy okazji troszke się zdziwiłem, że 849 konny Viper pojechał 413 km/h.
Opublikowano 19 grudnia 201311 l Generalnie przydalby sie system nagradzania za dodatkowo branie skrzyni MT, czy tez jazda z sprzeglem itp tak jak wlasnie bylo w Forzie.
Opublikowano 19 grudnia 201311 l Nice za złoto w sezonowym Mario Andrettiego wpadło 1.350.000 + samo auto.
Opublikowano 19 grudnia 201311 l no i w końcu jakieś wyzwanie gdzie złoto nie wpadło przy pierwszej próbie (wpadło na czwartym okrążeniu ). nie wiem czy to kwestia tego że jechałem po paru piwach i nie szło mi idealnie, ale jak zobaczyłem najlepszy czas z rankingu to pytam się jakim cudem? przecież to auto nie jedzie, jakieś tajne sztuczki? jutro trzeba będzie zobaczyć replay i z kasą to też trochę przesadzili - zrobiłem na szybko to wyzwanie, dorzuciłem to z Alfą Romeo Mito, zrobiłem gokarty Red Bulla, i z 500tys kredytów nagle zrobiło się ponad 3mln... zdecydowanie za szybko, na tym etapie nie powinno to tak szybko wpadać... i faktycznie strasznie mi się rzuciło w oczy to że przeciwnicy zwalniają na koniec wyścigu. przykładowo - gokarty Red Bull na torze Eiger, mamy nawrót przed tunelem, normalnie pokonujemy go na pełnym gazie nie zwalniając poniżej tych maksymalnych 120km/h jakie ten bolid wyciąga, przeciwnicy jadą podobnie, jak zwalniają to max o 5km/h więc tyle co nic, za to na ostatnim okrążeniu jadący na pierwszym miejscu przeciwnik wyhamował poniżej 100km/h. strasznie to słabe i tanie ze strony Polyphony Edytowane 19 grudnia 201311 l przez pawel_k
Opublikowano 19 grudnia 201311 l Inaczej byś nie wygrał za chiny Szkoda, że sezonowe w duzej części są tylko dla aut z kolekcjonerki, to dodane wczoraj z Audi Quattro w obrazku jest nie do przejścia innym autem, Corvettą po godzinie jeżdżenia tracę i tak niecałą sekundę do złota, a rekord świata przeszło 10s lepszy.
Opublikowano 19 grudnia 201311 l wygrałbym albo nie - tego nie wiemy na pewno po piruecie na pierwszym zakręcie sam sobie utrudniłem sprawę w tym wyścigu na eiger, bo zaczynałem ze stratą 8s, ale po 3 kółkach odrobiłem 6s więc pewnie byłoby mi ciężko wygrać jakby przeciwnik jechał tym samym tempem, a tu nagle ja jadę kolejne okrążenie na tym samym poziomie i zamiast odrobić 2s i liczyć na walkę w ostatnim zakręcie nagle mijam linię mety 2s przed drugim na mecie, więc przeciwnicy zwalniają mega mocno... to samo w następnym wyścigu na GT Arena - po 2 kółkach strata 8s (też piruet), potem 4 kółka jadę identycznym tempem jak czołówka i nie odrabiam nic, a tu nagle na przedostatnim okrążeniu odrabiał 3.5s, a na ostatnim odrabiam kolejne 5s, nie jadąc nawet odrobinę szybciej!!! to już jest na prawdę kpina z graczy. Edytowane 19 grudnia 201311 l przez pawel_k
Opublikowano 20 grudnia 201311 l Jest i to widoczna w każdym wyścigu - zazwyczaj jedno auto ucieka wyraźnie do przodu, na okrazenie przed końcem masz np 5s straty, a wygrywasz na tym jednym o kolejne 5 Rozumiem ideę lotnego startu, jakby były kwalifikacje czy start z miejsca w każdym wyścigu to rywalizacja byłaby zerowa totalnie, po pierwszym poważniejszym zakręcie byłbyś pierwszy i tyle. Tak to w każdym wyscigu masz 7-11 aut do wyprzedzenia. Ja jeszcze zawsze biorę auto w graniach 50-100 PO poniżej limitu, bo tak to czasem nawet ten pierwszy uciekinier nie ma szans. W international A został mi znienawidzony chyba też w 5 "Classic Racing Cup" i póki co nie wiem jakim autem się zabrać, zwłaszcza że wśród przeciwników są dwa Ferrari P4
Opublikowano 20 grudnia 201311 l W piątce tak, ale w 6 odkurzacza nie ma, a szkoda mi wywalać 15 czy 20 mln (których nie mam, musiałbym farmić na seasonalach) na Ferrari czy Forda GT LM.
Opublikowano 20 grudnia 201311 l Jak to nie ma, może zmienili działanie, ale leży jak byczek 2J w Chapparalu.
Opublikowano 20 grudnia 201311 l A rzeczywiście, źle spojrzałem na listę aut, ale nadal wydanie 4.5 bańki na odkurzacz i do tego standard to przesada Edytowane 20 grudnia 201311 l przez Bartg
Opublikowano 20 grudnia 201311 l A rzeczywiście, źle spojrzałem na listę aut, ale nadal wydanie 4.5 bańki na odkurzacz i do tego standard to przesada Inaczej będzie ci cieżko to wygrać
Opublikowano 20 grudnia 201311 l Ja jeden wyścig pocisnąłem cywilnym Stratosem (na styk praktycznie i nie było 2J w stawce), reszte wyscigów z tego zostawiłem na razie. Ale prościej Toyo 7 kupić chyba jak szkoda kasy. Tylko ze Toyo 7 odpada w 24 minutowych bo nie ma oświetlenia Można tez kupić Camaro Z28 RC za jakieś grosze, z tym też powinno dać radę
Opublikowano 20 grudnia 201311 l Nie macie problemów z włączeniem GT6 po aktualizacji 1.02? Mi już dwa razy zawiesiła się konsola. Pobrałem update 1.02, włączyłem grę i zanim pojawiło się menu, to wyskoczył wewnętrzny komunikat, że jest aktualizacja. Pobrała się, zainstalowała i potem zamiast ekranu menu - ekran jest czarny i konsola się zawiesza. Nie da się wejść do XMB nawet. Dwa razy miałem taką sytuację. Ciekawe czy pojawi się po raz kolejny.
Opublikowano 20 grudnia 201311 l Jeszcze przed 1.02 konsola mi się wieszała lub resetowała po wychodzeniu z gry do XMB.
Opublikowano 20 grudnia 201311 l To co innego. Tutaj się wiesza po aktualizacji do 1.02. Po aktualizacji włączasz grę, robi się jeszcze wewnętrzna mini-aktualizacja a po niej freez.
Opublikowano 20 grudnia 201311 l Nic nie bójta.. za rok wyjdzie edycja GT6 Beta 15th Patch Anniversary Edition.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.