Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

Hehehe tak to pierwsze co zrobiłem po odpaleniu :D Jestem w wyscigach international A i bawie się coraz lepiej, można hejtować ile się chce, ale 5 po prostu nie ma tak dobrego modelu jazdy, transfer masy na serii kilku zakrętów czuć tak fenomenalnie, że to aż ciężko opisać. Do tego czytałem na GTPlanet straszny hejt na samochody MR, że niby obracają się za łatwo i na pewno są zepsute, a dla mnie właśnie zrobili z aut MR w końcu coś trudnego do jazdy tak jak jest naprawdę, że przy gwałtownym ujęciu gazu w zakręcie od razu zaczyna Cię obracać :thumbsup:

Edytowane przez Bartg
Odnośnik do komentarza

No MR poprawili :) Najlepiej to kupić Stratosa i sie przejechać ^^' Mimo ze zrobiłem nim już z 1000 km ( gdzie moge to staram się nim startować) to i tak raz na 10 zakrętów nagle wypierdzieli mnie w kosmos. Żadne auto chyba az tak nie wybacza :D

 

Muszę spróbować, na razie wyścigi MR jeździłem Lotusem Europą zrobionym na 200 koni i masakra, lekkie odpuszczenie gazu w zakręcie i od razu bok :D

Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

 

Złoto w 3 zadaniu z pachołkami tez chyba lezy poza moimi zdolnosciami ;/

To jest ten z Ferrari okrążenie na czas?

 

 

Co do driftu to tutaj znacznie łatwiej robi mi się go na kierownicy. Na padzie tylko spinuję :D

 

tak

Odnośnik do komentarza

Z ciekawostek wygrzebanych na GTplanet zmiana wielkości felg powoduje, że wszystkie 4 opony są tej samej szerokości, co przy niektórych autach MR powoduje, że auto rzeczywiście prowadzi się gorzej, bo zamiast szerszych opon z tyłu ma takie same jak z przodu. Klasyczny przykład to Ferrari F40.

 

Personal music is now working in races. They also added the personal music volume control like gt5.

Edytowane przez Bartg
Odnośnik do komentarza

Mam pytanie bo myślę nad kupnem. 

 

Oglądałem recki i jakoś mnie nie przekonało do kupna GT6. GT5 miałem w dzień premiery. Wersje specjalną :D Aczkolwiek zawiodłem się na GT5 pomimo rewelacyjnego feelengu płynącego z ciorania na G27. Nie skończyłem jej bo mi się nie chce. Np przez brak ograniczeń i regulacji w wyścigach. Wjeżdżałem autem o podobnej mocy ale z lepszą zawiechą i robiłem ich jak chciałem. Czy w GT6 jest to samo? Czy są jakieś ograniczenia? Czy tryb kariery jest ciekawszy?

 

W GT5 bolał mnie też tjunink, a raczej jego brak. Chodzi mi o głównie optykę. Co jak co ale jakieś minimum powinno być. To samo z felgami. 

 

Dźwięki. W reckach pojechali strasznie po dźwięku. Czy serio nie ma progresu? Dalej boxer brzmi jak R4? Powiem szczerze, że gra klasy GT powinna wyruchać nasze uszy. A szczerze to lepsze dźwięki są w Dirt'cie. Czy to dźwięk gwiżdżącej turbiny, BOV'a czy strzały z wydechu. GT5 było dość ubogie. O pisk opon nie stwarzam bo mi nie przeszkadzał.

 

Standardy - problem polega na tym, że w ogóle są. Niby je poprawili. Jest lepiej czy nie? O kamerze ze środka nie wspomnę bo aż mi się płakać chce chociaż niby podciągnęli je graficznie.

 

Jestem na chwilę obecny mega zły na PD bo przygrali w ch.ja. Forza pod względem efektowności zjada GT na śniadanie. Fakt model jazdy w GT ma mistrza aczkolwiek smaczki wizualne robią swoje. To już w GTAV dźwięki bolidów są lepsze :P I nawet BOV'a słychać i jak turbo ładuje :D 

Podajcie jakiś konkretny powód dla którego polecę po GT6 :)

 

 

A bym zapomniał. Toru z TG nie ma?

Zniszczeń też nie ma żadnych nawet w rajdówkach?

Edytowane przez MeL
Odnośnik do komentarza

Jak Cie wkurza bardzo wszystko co opisałeś MeL to ja bym poczekał 2-3 miechy aż a) stanieje b) pojawią się zapowiadane patche na czele z dźwiękiem. Model jazdy jest naprawde fenomenalny, tuning optyczny jest, bardzo duzo aut ma jakieś nowe zderzaki/progi i spoilery, felgi można założyć w 3 rozmiarach kilkadziesiąt wzorów, ale czuć że to jest na razie jakaś beta. Ja się jaram, bo GT5 kupiłem latem od kumpla za flaszkę, pograłem 2 tygodnie i stwierdziłem, że poczekam na szóstkę ;)

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

Np przez brak ograniczeń i regulacji w wyścigach. Wjeżdżałem autem o podobnej mocy ale z lepszą zawiechą i robiłem ich jak chciałem. Czy w GT6 jest to samo? Czy są jakieś ograniczenia? Czy tryb kariery jest ciekawszy?

 

Jest więcej ograniczeń, praktycznie wszędzie są PO i opony, ale ciągle tego jest mało i np. w serii GT300 możesz jechać dowolny autem, bezsens totalny. Co nie zmienia faktu że te ograniczenia co są i tak nic nie zmieniają - jak wygrywało się prosto tak dalej się wygrywa, z tego co do tej pory przejechałem miałem może 5 wyścigów gdzie faktycznie troszkę musiałem się postarać albo dorzucić trochę gratów do auta... W późniejszych wyścigach jedyne co jest lepiej to to że nie biorąc jakoś totalnie wyrafinowanej fury będącej na limicie wymagań to nie odjedziemy na tyle żeby bawić się autem, bo wygramy z przewagą kilku sekund więc jakiś grubszy błąd na ostatnim zakręcie kończy się przegraną.

 

Kariera jest moim zdaniem troszkę troszkę inna, ale czy ciekawsza to nie wiem - jest powiedzmy na poziomie piątki, może troszkę niżej ze względu na brak wyścigów endurance, więc nie jest za dobrze. Troszkę za bardzo spłycili licencje - poza tym że są banalne to jest ich mniej, za to dorzucili wyzwania które są defacto licencjami ale pod nie nie podlegają. Dodali też cafe breaki gdzie strącamy pachołki, jedziemy eco driving czy driftujemy, no i doszły wyścigi jednej marki, za to zabrali dużo zadań specjalnych - na razie jest tylko łązik na księżycu, Goodwood i dzisiaj w patchu dochodzi Red Bull, słabo więc...

W GT5 bolał mnie też tjunink, a raczej jego brak. Chodzi mi o głównie optykę. Co jak co ale jakieś minimum powinno być. To samo z felgami.

 

Dla mnie jak było słabo tak jest, konkurencja jest daleko z przodu...

Dźwięki. W reckach pojechali strasznie po dźwięku. Czy serio nie ma progresu? Dalej boxer brzmi jak R4? Powiem szczerze, że gra klasy GT powinna wyruchać nasze uszy. A szczerze to lepsze dźwięki są w Dirt'cie. Czy to dźwięk gwiżdżącej turbiny, BOV'a czy strzały z wydechu. GT5 było dość ubogie. O pisk opon nie stwarzam bo mi nie przeszkadzał.

 

Już pewnie widziałeś film wyżej - ogólnie jest źle, może patch w przyszłości to poprawi jak zapowiadali. Już o tym pisałem ale powtórzę - Polyphony ma na pewno porządnie nagrane te dźwięki, bo jadąc za np. Mercedesem AMG można dostać gęsiej skórki, ale jak już tym autem jedzie gracz to jest słabizna.

 

Standardy - problem polega na tym, że w ogóle są. Niby je poprawili. Jest lepiej czy nie? O kamerze ze środka nie wspomnę bo aż mi się płakać chce chociaż niby podciągnęli je graficznie.

 

Część jest tak poprawiona że są na poziomie słabszych premiumów (bez wnętrz oczywiście), część nie zmienili więc mamy poziom różny - od poziomu ps2 do całkiem akceptowalnego ale widocznego że to nie premium. Dla mnie ujdzie.

A bym zapomniał. Toru z TG nie ma?

 

Niestety, ponoć stracili licencję... Chociaż ze względu na jego tragiczne wykonanie mało mi go brakuje, dużo bardziej mi szkoda bolidów Ferrari F1...

Zniszczeń też nie ma żadnych nawet w rajdówkach?

 

Dalej jest poziom GT5 plus doszły efekty wizualne na wszystkich autach - ale wygląda to tak, jakby auta były obłożone szklaną powłoką która po uderzeniu pęka, więc jest to mega słabe...
 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Przejechalem dzisiaj pierwsze piec wyscigow i na kierownicy gra sie bardzo przyjemnie. Na plus to fajny wyglad menu i predkosc dzialania - zawody laduja sie kilka sekund, nie pamietam jak to wygladalo w GT5, ale nie wydaje mi sie, zeby az tak blyskawicznie wszystko sie ladowalo, prawie jak na PS4. ;] Najbardziej denerwuja mnie dzwieki samochodow, ktore nawet nie umywaja sie do tych z Forzy i brzmia po prostu dziwnie - mam nadzieje, ze patch poprawiajacy to wyjdzie w miare szybko. Ogolnie po tej chwili spedzonej z gra jestem zadowolony i zanosi sie na to, ze bedzie tylko lepiej.

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

Przejechalem dzisiaj pierwsze piec wyscigow i na kierownicy gra sie bardzo przyjemnie. Na plus to fajny wyglad menu i predkosc dzialania - zawody laduja sie kilka sekund, nie pamietam jak to wygladalo w GT5, ale nie wydaje mi sie, zeby az tak blyskawicznie wszystko sie ladowalo, prawie jak na PS4. ;] Najbardziej denerwuja mnie dzwieki samochodow, ktore nawet nie umywaja sie do tych z Forzy i brzmia po prostu dziwnie - mam nadzieje, ze patch poprawiajacy to wyjdzie w miare szybko. Ogolnie po tej chwili spedzonej z gra jestem zadowolony i zanosi sie na to, ze bedzie tylko lepiej.

z tego co pamiętam to w GT5 czekało się długo na załadowania wyścigu, ale po załadowaniu mogłeś od razu startować, ale w patchu wprowadzili system który jest od początku w GT6 - czyli menu wyścigu ląduje się błyskawicznie ale na start musisz poczekać aż załaduje się trasa, za to możesz w tym momencie ustawiać sobie samochód. dla mnie rewelacja, chociaż fakt faktem że czasem nie chcę nic ustawiać tylko jechać, a muszę czekać 20s...

 

 

Yesss drugi wyścig z Red Bull Challenge ma start z miejsca, a nie lotny.

 

szkoda że wszędzie nie mogli tego zrobić, do tego z falstartem... tak samo jak nie mogli dodać zniszczeń mechanicznych czy kar za stłuczki (chociaż zniszczenia mechaniczne byłyby karą) czy za ścinanie zakrętów (jak w online można włączyć). od razu gra nabrałaby charakteru jak każdy błąd mógłby zakończyć wyścig :)

 

a tak btw. to jednej rzeczy mi brakuje w GT5 - treningu przed wyścigiem. nie mogę sprawdzić ustawień, nie mogę sprawdzić auta czy trasy. w zwykłym wyścigu nie robi mi to dużej różnicy ale w mistrzostwach gdzie jadę pierwszy raz na jakiejś trasie to fajnie by było przejechać kółko czy dwa żeby obczaić punkty hamowań czy sprawdzić czy np. nie trzeba zmniejszyć/zwiększyć mocy czy skrócić/wydłużyć biegi...

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

jakbyś nie startował lepszym autem przeciwko idiotom, do tego mając zniszczenia mechaniczne musiałbyś 2x zastanowić się przed atakiem na przeciwnika, to by nie było tego problemu... niestety przez lenistwo Polyphony mamy to co mamy...

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

no właśnie to jest dla mnie największy fail gry - słabe wyważenie wyścigów w karierze. te same auta a startując z końca wyprzedzasz wszystkich i hamujesz jako pierwszy - dla mnie to zwykłe lenistwo ze strony twórców że gra na to pozwala, bo przy paru wyścigach i wyzwaniach sezonowych w GT5 pokazali że jak chcą to potrafią tak wyważyć wyścig że na metę wpadasz grupą aut i wiesz że wyścig wygrałeś uczciwą walką i brakiem błędów... szkoda, na szczęście w online tego nie ma ;)

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

Panowie, nie zrozumcie mnie źle ale to nie jest tak że gra jest za łatwa, za nudna czy coś, po prostu jesteście proXAmi, jak macie sprzęt/kierę do tego to nie dziwota że łykacie wszystkich jak pelikany. Te wyścigi mają być do przejścia dla randoma z padem na 3 - 4 razy na złoto, taka prawda. Jedyna opcja dla wyjadaczy to od zawsze był multiplayer

 

anyway, skoro już o tym mówicie, strasznie mnie wkurza to całe wpychanie się i dosłownie hamowanie na kimś na zakręcie - za takie coś powinny być jakieś punkty karne czy nawet walkower. Widział ktoś kiedyś takie zachowanie w transmisji jakiejkolwiek ? I żadna gra nic z tym nie robi. Ja rozumiem że można raz jeden się w(pipi)ać komuś w bok, tyl ale caly czas - paranoja.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...