Skocz do zawartości

winner

Rekomendowane odpowiedzi

Ja gram na padzie :D Po prostu AI jest słabe i musi dostawać tanie boosty żebyś przez X-1 okrążeń miał poczucie walki, a na ostatnim okrązeniu nawet jak masz 10 sekund straty AI przed Tobą zwalnia (sprawdzali to intensywnie na GTPlanet), zebyś mógł ich dogonić na kilka zakrętów przed metą. Tutaj moim zdaniem jest najwięcej do poprawy w GT i Forzie (nie grałem w piątkę więc nie wiem jak się Drivatar sprawdza, ale to chyba coś takiego jest wyścigom na next genach potrzebne )

Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

Powiem tak - jeśli ktoś jest obeznany z grą i mechaniką, to nie ma bata w żadnej grze żeby AI z nim wygrało, bo to zawsze jest algorytm. Jeśli ktoś gra na takim poziomie, że jest w stanie pokonać innego człowieka w multi, no to sorry - to jest technicznie niemożliwe.

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza

Grałeś w MotorStorma 1 lub 2? ;)

 

Z GT5 i z tego, co czytam też z GT6 jest problem właśnie taki, że w karierze nie ma żadnych kar za ścinanie zakrętów ani zniszczeń. Przecież sam system (uszkodzeń mechanicznych) mają działający, bo jest w multi więc to po prostu kwestia decyzji PD.

 

Myślę, że robią to tak aby gra była w miarę bezstesowa dla każdego. Forza ma cofanie czasu.. a tutaj są takie ułatwienia. Z drugiej strony przecież dla "opornych" jest też ten uproszczony model jazdy (to niby wychodzenie z poślizgów, czy jak się to tam zwało).

Odnośnik do komentarza

Hehe good point, w Motorstormie pokonać AI w końcowych wyścigach to był challenge :D

 

Tutaj jest zostawiona podobna dowolność co w Forzie z cofaniem czasu - chcesz ścinaj zakręty, odbijaj się od przeciwników, hamuj na ich zderzaku itd, chociaż oczywiście zgadzam się, że uszkodzenia mechaniczne powinny być chociaż jako opcja w single playerze.

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

prosta sprawa dla mnie - jak mają system gwiazdek to niech za wyścig będę 4 gwiazdki do zdobycia - 3 za 1 miejsce i jedna za "simulation mode" gdzie jedziesz z karami, zniszczeniami i lepszymi przeciwnikami - dzięki temu amatorzy zdobywaliby progress, ale jak ktoś chciałby 100% w grze to już by musiał się wysilić...

Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

no i w końcu jakieś wyzwanie gdzie złoto nie wpadło przy pierwszej próbie (wpadło na czwartym okrążeniu ;) ). nie wiem czy to kwestia tego że jechałem po paru piwach i nie szło mi idealnie, ale jak zobaczyłem najlepszy czas z rankingu to pytam się jakim cudem? przecież to auto nie jedzie, jakieś tajne sztuczki? jutro trzeba będzie zobaczyć replay ;)

 

i z kasą to też trochę przesadzili - zrobiłem na szybko to wyzwanie, dorzuciłem to z Alfą Romeo Mito, zrobiłem gokarty Red Bulla, i z 500tys kredytów nagle zrobiło się ponad 3mln... zdecydowanie za szybko, na tym etapie nie powinno to tak szybko wpadać...

 

i faktycznie strasznie mi się rzuciło w oczy to że przeciwnicy zwalniają na koniec wyścigu. przykładowo - gokarty Red Bull na torze Eiger, mamy nawrót przed tunelem, normalnie pokonujemy go na pełnym gazie nie zwalniając poniżej tych maksymalnych 120km/h jakie ten bolid wyciąga, przeciwnicy jadą podobnie, jak zwalniają to max o 5km/h więc tyle co nic, za to na ostatnim okrążeniu jadący na pierwszym miejscu przeciwnik wyhamował poniżej 100km/h. strasznie to słabe i tanie ze strony Polyphony

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza
Gość pawel_k

wygrałbym albo nie - tego nie wiemy ;) na pewno po piruecie na pierwszym zakręcie sam sobie utrudniłem sprawę w tym wyścigu na eiger, bo zaczynałem ze stratą 8s, ale po 3 kółkach odrobiłem 6s więc pewnie byłoby mi ciężko wygrać jakby przeciwnik jechał tym samym tempem, a tu nagle ja jadę kolejne okrążenie na tym samym poziomie i zamiast odrobić 2s i liczyć na walkę w ostatnim zakręcie nagle mijam linię mety 2s przed drugim na mecie, więc przeciwnicy zwalniają mega mocno... to samo w następnym wyścigu na GT Arena - po 2 kółkach strata 8s (też piruet), potem 4 kółka jadę identycznym tempem jak czołówka i nie odrabiam nic, a tu nagle na przedostatnim okrążeniu odrabiał 3.5s, a na ostatnim odrabiam kolejne 5s, nie jadąc nawet odrobinę szybciej!!! to już jest na prawdę kpina z graczy.

Edytowane przez pawel_k
Odnośnik do komentarza

Jest i to widoczna w każdym wyścigu - zazwyczaj jedno auto ucieka wyraźnie do przodu, na okrazenie przed końcem masz np 5s straty, a wygrywasz na tym jednym o kolejne 5 :D Rozumiem ideę lotnego startu, jakby były kwalifikacje czy start z miejsca w każdym wyścigu to rywalizacja byłaby zerowa totalnie, po pierwszym poważniejszym zakręcie byłbyś pierwszy i tyle. Tak to w każdym wyscigu masz 7-11 aut do wyprzedzenia. Ja jeszcze zawsze biorę auto w graniach 50-100 PO poniżej limitu, bo tak to czasem nawet ten pierwszy uciekinier nie ma szans. W international A został mi znienawidzony chyba też w 5 "Classic Racing Cup" i póki co nie wiem jakim autem się zabrać, zwłaszcza że wśród przeciwników są dwa Ferrari P4

Odnośnik do komentarza

Nie macie problemów z włączeniem GT6 po aktualizacji 1.02? Mi już dwa razy zawiesiła się konsola. Pobrałem update 1.02, włączyłem grę i zanim pojawiło się menu, to wyskoczył wewnętrzny komunikat, że jest aktualizacja. Pobrała się, zainstalowała i potem zamiast ekranu menu - ekran jest czarny i konsola się zawiesza. Nie da się wejść do XMB nawet. Dwa razy miałem taką sytuację. Ciekawe czy pojawi się po raz kolejny.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...