Skocz do zawartości

Ogólne pecetowe pierdu-pierdu


Gość ako

Rekomendowane odpowiedzi

"Next gen".

 

Dlatego ja bym teraz nigdy nowego PC nie kupował. W dupach się teraz będzie przewracać i srać walniętymi optymalizacjami, wymaganiami z dupy. Pomyślę nad nowym gdy wszystko się unormuje, zobaczymy jak to naprawdę jest z oprawą na konsolach i PC , no i next geny będą zadomowione a ceny podzespołów spadną. Mają teraz szansę zamydlić marketingowo oczy, że to "next geny" więc wymagania muszą być spore.

 

 

EDIT : Ragus , jeszcze się twój komp złapie zadyszkę jak za 1-2 lata przysrają wymagania z kosmosu kolejnych gier ; d

Edytowane przez Sibian
Odnośnik do komentarza

Jak dobrze, że mnie kompletnie ta gra przestała interesować po zagraniu w GTA V. Totalnie zero zainteresowania, ale dawać takie wymagania to po prostu brak umiejętności optymalizacji i tyle. Albo Titany się przestały sprzedawać.

Jestem ciekaw reakcji na cda. xDDD

Odnośnik do komentarza

No właśnie strasznie z dupy te wymagania, szczególnie, że jakaś tam zubożała wersja tego WD wychodzi także na Wii U. Albo kiepska optymalizacja (w co nie wierzę, gdyż jak dotychczas Ubisoft tworzyło w miarę dobre wersje na blaszaki) albo celowy zabieg żeby ludzie nie polecieli kupować nowych pecetów zamiast next genów. No chyba, że faktycznie wreszcie będzie na PC jakiś drastyczny skok graficzny godny miana "next gen", ale w to uwierzę gdy zobaczę.

Odnośnik do komentarza

 

Zawsze jeszcze można ustawić w programie stałe 30 klateczek + Ultra. I tak lepiej niż na konsolach ; d No chyba , że będą tam mieli 60.............

 

WD na PS4 będzie śmigało w 30 klatkach i chyba 1080p, ale ręki sobie nie dam uciąć.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

No właśnie strasznie z dupy te wymagania, szczególnie, że jakaś tam zubożała wersja tego WD wychodzi także na Wii U. Albo kiepska optymalizacja (w co nie wierzę, gdyż jak dotychczas Ubisoft tworzyło w miarę dobre wersje na blaszaki) albo celowy zabieg żeby ludzie nie polecieli kupować nowych pecetów zamiast next genów. No chyba, że faktycznie wreszcie będzie na PC jakiś drastyczny skok graficzny godny miana "next gen", ale w to uwierzę gdy zobaczę.

w assasins creed 4 ubi dodaje na pc jakies cuda na kiju nowe technologie, ktorych ma nie byc na konsolach.

Moze w watchdogs tez takie dodaja

Odnośnik do komentarza

Koles na neogaf fajnie wytlumaczyl ludzia dlaczego az 6gb ram CoD:Ghost zjada:

 


Suddenly there are a lot of performance/hardware experts here :)
 
I will say it again, nvidia exclusive features are performance eaters. If you put all of them into a highly modified old core engine, the problem will be bigger.
 
There is another recent game running over a highly modified engine and using nvidia feautures; Splinter Cell BlackList.
 
That game uses nvidia HBAO+ and TXAA and hardware tessellation in modified Unreal Engine 2.5. Can you run maxed Blacklist at 60 fps?. Maybe, if you have a GTX780 or higher gpu.
 
Exclusives features used as a coat of paint can't transform a "current gen" engine (in fact, previous gen :P) in a full next gen game, but that point doesn't reduce requeriments.
 
 
 
 
Call of Duty Ghosts adds Physx to the ecuation. Usually, physx gpu needs and additional dedicated gpu to run complex effects smoothly (Mirror's Edge in his year, Mafia 2 in his year, Dark Void, Batman, Alice, Borderlands 2, HawKen, PlanetSide 2, etc).
 
We don't know how Ghosts physx effects will be, but obviously that will affect performance.
 
 
The fun of pc games is that the bigger range of graphic possibilities, the better.
 
And if you can live without HBAO+, TXAA and physx effects, you don't need a GTX780 to play Ghosts at 1080p and 60 fps. Battlefield 3 and 4 doesn't have any of those effects. Features and graphics effects don't establish the final graphic quality of a game, but surely can determine hardware requeriments.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=85283443&postcount=716

 

Jestem ciekaw ile ramu bedzie potrzebowal The Division skoro WD potrzebuje 8gb.

Edytowane przez Zaqair
Odnośnik do komentarza

 

Yaiba: Ninja Gaiden Z is coming to Steam

authorpoint.gif22 hours ago - 11:30 AM on 10.08.2013
263218-group_C_032_e.jpg

 

I'm happy to share that Tecmo Koei has announced that Yaiba: Ninja Gaiden ZYosuke Hayashi and comcept’s Keiji Inafune's tag team projectwill see a PC release, coming by way of Steam. It will launch on the same day as the console (PS3 and Xbox 360) versions, sometime in early 2014. 

We've reached out to see if the PC version of Yaiba will see any kind of upgrades or bonus features. The word so far is that it'll look identical to the console versions, but they're double checking for us. Stay tuned.

Kolejna gierka z konsol będzie wydana również na PC. Spoko, może jakimś kozakiem tytuł nie będzie ale zapowiada się całkiem ok.

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...