Skocz do zawartości

Gears of War: Judgment


Rekomendowane odpowiedzi

Przesłuchałem ostatniego podcasta Epic dotyczącego balansu broni i zaszło dużo zmian, moim zdaniem ogólnie dobrych.

- Retro Lancer jest jeszcze trudniejszy do ogarnęcia na dłuższe dystanse,szarża zadaje mniej obrażen i czas pomiędzy wciśnieciem 2x melee jest dłuższy. Ogólnie ma wymagać więcej skilla

- Lancer nie zadaje większej ilości obrażeń przy strzałach w głowę

- Kret porusza się szybciej pod ziemią

- Boomshot bez zmian (standardowe obrażenia jak po zwykłym przeładowaniu)

- miotacz płomieni bez zmian, może jednak przechodzić przez boomshielda

- łuk zadaje obrażenia o wartości pomiędzy normalnym przeładowaniem a perfekcyjnym

- Boltok jest silniejszy, dwa razy na klatę, jeden w głowę ale na tą chwilę jest to tylko zmiana w kampanii, nie wiadomo jak w multi

- Markza (nowa snajperka) potrzebuje dwóch strzałów w głowę (ew. dwa w ciało + 1 w głowę) by zabić, mała szybkostrzelność i duży odrzut

- Obrażenia zadawane przez szyszki zmniejszone o ponad 50% (z racji tego że znacznie łatwiej je rzucać)

- śmierdziel nie sprawia że stajemy w miejscu

- dymny wybucha od razu po kontakcie z przeszkodą

- granat palny jedyny którego nie możemy wybrać do loadoutu (power weapon)

- snajpa ma zooma takiego samego jak w Gears of War 2 (szerszy kąt widzenia) + dwa poziomy zooma, strzał w ciało zadaje więcej obrażeń niż w Gearsach 3, penetracja kul (możliwe double kille jednym pociskiem)

- szybkostrzelność Gnashera odrobinę ("a hair slower" dokładnie cytując) zmniejszona

- obrzyn ma dwa strzały w magazynku i większą szybkostrzelność od gnashera ALE ma taki sam zasięg i rozrzut kul jak gnasher (największa zmiana w grze jeśli chodzi o broń). Określany jako "gnasher junior". Koniec więc z czyszczeniem 5 metrów w okół siebie

- Breechshot (snajperka locustów) 4 strzały w magazynku, samopowtarzalny, jeden strzał w głowę do zabicia, ogólnie jest mocniejszy od Markzy ale ma mniejszy zasięg, szybkostrzelność i większy odrzut

- łokieć zadaje mniej obrażeń, z tego co zrozumiałem nie trafienie z łokcia spowoduje "większe konsekwencje dla gracza"

- Booshka (nowy granatnik) ma odbijające się od przeszkód pociski, trzy
strzały w magazynku (6 ogółem) obrażenia mniejsze niż w krecie

- Hammerburst z Gears of War 1 - trzy strzały do zabicia, turbopady nie mają w jego przypadku racji bytu
 

Edytowane przez MaZZeo
  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Wolę takie amatorskie filmy niż przesycone patosem, mega wujowymi new metal boysbandowymi g#wnami i pier@oleniem a'la głupi LikeButter. Kolo ma skilla, ale jego persona zmierza donikąd.

 

Twój film(ik) prezentuje się ok. Jako amator nie masz sobie nic do zarzucenia. A to, że komentujesz bez emocji...słuchałem prawdziwych kołków w roli komentatorów, więc potrzebujesz trochę czasu. Tyle ode mnie.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Ciekawy pomysł z tymi dużymi mapami do Overrun/Survival, których etapy się odblokowują co falę. Do tego FFA i system klas. Niby czwarta odsłona na tej samej konsoli, a sporo świeżości będzie.

Odnośnik do komentarza

Docierają do mnie sprzeczne informacje , a więc pytam obeznanych  w temacie epilog będzie już na płycie i odblokowywać będą go gwiazdki za przejście kampanii ?

 

Tak, na piratach dostępnych w sieci ludzie mieli do niego dostęp.

 

 

 

Wczoraj był event i wypłyneło pare rzeczy.

 

 

 

 

 

Podsumujesz? :P Nie mam czasu oglądać.

 

Pierwsze większe info o tym epilogu do Gearsów 3, pierwszy pokaz Dominacji (KotH tylko że z dwoma pierścieniami), Survival jako wariacja hordy, gdzie jest tylko 10 fal, ale jest znacznie trudniej głównie przez klasy z Overruna i wymogu większej współpracy, ostatni link to wywiad z Chrisem Perną.

Odnośnik do komentarza

pizd pizd yeb yeb, w sam raz dla dona - nowy gameplay, multi i single (zarówno aftermath jak i kampania) - wszystko w jednym filmie :P

 

 

Na koniec dwa słowa o oprawie. Widać, że ludzie z Epica i PCF znają się jak nikt na silniku Unreal Engine i na możliwościach Xboksa. Pomimo siermiężnych podzespołów starej jak świat konsoli gra wygląda nadzwyczaj dobrze. Po raz pierwszy od dawna grając na X-pudle nie miałem wrażenia obcowania z graficznym dinozaurem, a to jest naprawdę poważne osiągnięcie. Drugi równie duży plus należy się za dźwięki. Jako osoba nie potrafiąca odróżnić Bacha od Bechemotha zazwyczaj nie wypowiadam się o udźwiękowieniu, jednak "Gears of War: Judgment" sprawił, że zacząłem zwracać uwagę na to, co sączy się ze słuchawek. Podobały mi się ryki szarańczy, huk wystrzałów i cała reszta odgłosów pola walki. Szacunek.

 

z onetu

Edytowane przez MaZZeo
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Podobno nikt nie skończył Survival O_o

 

http://www.lazygamer.net/xbox-360/gears-of-war-judgement-reveals-survival-mode/

 

 

I asked PCF studio director, Sebastian Wojciechowski, how long he thought it would take the Gears community to complete survival mode on Insane mode. He just laughed and said that no one so far has even gotten close but he has no doubt the community will sort it out pretty quickly.

Odnośnik do komentarza

Co mają kolory do multi? Pisanie że trójka jest pod kątem multiplayera gorsza od dwójki to marny trolling.

 

Pojedynki na gnashery zmiecione pod dywan, lol, w dwójce za to fajne były pojedynki jak ci połowa shotów nie dochodziła w ogóle z powodu lagów. Tak zostały zmecione, że z 30 tysięcy killi prawie nabitych przeze mnie 70% padło z gnashera (spojrzałem w staty).

 

whatthefuckamireading.jpg

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

Trzecia odsłona jest padaczna, wraz z beznadziejnymi pukawkami które nikogo. Sorry, ale nie byłem niedzielnym graczem w GOW 1 i GOW 2, Trójkę miałem przed premierą i jak zwykle limitkę i co z tego? Grę nie uratował żaden tryb, zabijało się bez polotu. Rozpryskujące się chłopki były śmieszne, wraz z tym ich tupaniem, zeby tylko casual mógł słyszeć skąd biegnie przeciwnik. Bezpłciowa, za szybka jatka, bez charyzmy i własnego stylu. Jakoś ekipa, z którą zawsze się grało czy to w 1 czy 2 nagle zdechła, więc.. pewnie - jestem tym jednym na miliony, którym GoW 3 nie podszedł. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...