Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4,6 tys.
  • Wyświetleń 407,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • spojrzmy na gierke nie patrzac na to jak dzialala do dzisiaj w trybie stacjonarnym: - zbyt duze i puste przestrzenie, nie raz pare minut biegnie sie w samotnosci po trawce - beka z posterunkow w inn

  • Il Brutto
    Il Brutto

    No i padl Calamity Ganon, 50 godzin na liczniku, czas napisac male podsumowanie. Piekna to byla gra... a nie czekaj, to byla VTM Bloodlines w ktora gralem 2 miesiace temu, teraz czas na BOMBY PRAWDY.

  • Przeszedłem dzisiaj i ja. Na liczniku 90+, zdobyty Master Sword i Hylian Shield, zaliczone wszystkie kapliczki, znalezione 102 Koroki, bestie uwolnione, blablabla. Nie ukrywam, że od 80 shrine'a w gór

Opublikowano

Jeden z najlepszych momentów w moim życiu.Z jakim hukiem spadła i jak to z nieba leciało :banderas:
Wii_U_screenshot_TV_01_C95.jpg

Wspomnienia z wakacji :czezky:

Wii_U_screenshot_TV_01_C95.jpg


Wii_U_screenshot_TV_01_C95.jpg

Wpadłem na chwile żeby ją ogrzać ;)

Wii_U_screenshot_TV_01_C95.jpg

I na koniec.W jaki sposób rozwiązaliście tego shrine ?


Ściąłem palmę, podrzuciłem pod nią kamień i wolnym krokiem dotarłem z kulą do celu :obama:

Wii_U_screenshot_TV_01_C95.jpg

 

Edytowane przez Oldboy

Opublikowano

przeszedłem słonika. Ale mi dali popalić zanim odkryłem:

 

ruszanie trąby

 

Opublikowano

I na koniec.W jaki sposób rozwiązaliście tego shrine ?

 

 

Ściąłem palmę, podrzuciłem pod nią kamień i wolnym krokiem dotarłem z kulą do celu :obama:

 

;Wii_U_screenshot_TV_01_C95.jpg

 

 

A wystarczyło rzucić kulę na wodę i mocą tworzenia bloków z wody sobie ją podnieść, wejść na blok, powtórzyć. :sorcerer:

Edytowane przez Hum

Opublikowano

to jest najcudowniejsze w tej grze - jak stawia na kreatywnosc przy rozwiazywaniu zagadek i przemierzaniu swiata

 

nigdy nie bylo open worlda i sandboxa z takim feelingiem odkrywania i poznawania, zadna mechanika w tej grze nie jest nam nachalnie sugerowana, zadne rozwiazanie chamsko podpowiadane, na praktycznie wszystko w tej grze trzeba wpasc samemu i wydedukowac w glowie opierajac sie na logice swiata i fizyki 

 

cudownie jak ta gra szanuje umysl gracza, jak wierzy, ze gracz jednak w tej czaszce cos tam jeszcze ma

 

to jest najwieksza sila tej gierki

Opublikowano

Ja zrobiłem jak Ty ale można chyba również octoballoonem wznieść w powietrze, orxedmuchsc liściem i zrstrxelic balon prosto nad podestrm :ragus:

Opublikowano

octoballon moze podnosic przedmioty w powietrze?! jak?

Opublikowano

octoballon moze podnosic przedmioty w powietrze?! jak?

200w.gif

 

Nie tylko przedmioty :ogor:

Edytowane przez ragus

Opublikowano

Dopiero dzisiaj, przy okazji szukania Shrine'a, zwiedziłem dokładnie zamek. Za pierwszym razem zrobiłem to trochę po łebkach. Dzisiaj na spokojnie muszę powiedzieć że miejscówka robi wrażenie. Ile tu jest poukrywanych rzeczy. Dopiero teraz

pokonalem bossa w lochach, który strzeże Hylian Shielda

 

 

Fajny patent, że zamek można zwiedzać powoli albo dojść do bossa w kilka minut. Kto jak woli.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

Ano, warto pozwiedzać cały zamek, ten klimat, muzyka, no świetna lokacja. Stalnoxa można spotkać jeszcze w innym miejscu w hyrule jakby co

Opublikowano

Jest 8 Stalnoxów razem, ktoś to dokładnie wyliczał, chyba ten gostek od skupowania części potworów. 

 

Chociaż na jutubie pokazują, że jest 10 xd

Edytowane przez Elanczewski

Opublikowano

Co za perfekcja,idealnie za każdym razem, nijak ma to się do mojego ułomnego grania chyba czas się podszkolić.

Edytowane przez Oldboy

Opublikowano

Przecież to jest najsłabszy lynel co pada na kilka hitów. Jak się trochę podszkolisz to później będziesz dodgował z perfekcyjną dokładnością. Ja już w sumie zabiłem ponad 50 srebrnych(najsilniejeszych lynelów) i zabicie jednego zajmuje mi 2-3 minuty.

 

IMO lynely bardzo łatwo się dodguje.

Edytowane przez sprite

Opublikowano

Lynela nie jednego już ubiłem chodzi mi o parowanie i dodgowanie zawsze robię z opóźnieniem albo za wcześnie za uja nie mam wyczucia a tu gościu jeszcze kręci akcje na trzech serduszkach.

Edytowane przez Oldboy

Opublikowano

Nie ma znaczenia liczba serduszek. Jak się podszkolisz w dodgowaniu to będziesz unikał z 99% skutecznością i lynel Cię nawet nie draśnie. Jak chcesz poćwiczyć to najlepiej zapisz sobie grę przed walką z lynelem i wejdź z nim w close combat. Zobaczysz że Ci to pomoże :)

 

Jak już będziesz dobry w "walce" to później się to po prostu czuje kiedy zdodgować.

Edytowane przez sprite

Opublikowano

Lynele to w ogole sa za(pipi)iste potworki, bo sprawiaja wrażenie inteligentnych. Jak cie zauważy to podchodzi na odpowiednią odległość i tylko lampi się na ciebie. Jak wyciągniesz broń, on też wyciąganie, ale nie zaatakuje, dopóki nie podejdziesz zbyt blisko. Jak zacznie strzelać w ciebie strzałami, a ty schowasz się za osłoną, to zmieni taktykę i będzie strzelać w górę, a nie prosto w ciebie. Mądre stworzenia, nie to co reszta :D

Edytowane przez Dahaka

Opublikowano

Sprite to fakt tylko trochę głupio szkolić się po 250h grania i na dodatek po jej ukończeniu :D Lynel na 3 serduchach jak dla mnie to był postrach,nie myślałem że można jego tak "łatwo" załatwić :D

Edytowane przez Oldboy

Opublikowano

Zeldunia skończona, zajęło mi to około 125h, znalazłem 111 świątyń i 269 kroków. Zamek Ganona to świetna lokacja na koniec przygody, klimat wylewa się tam hektolitrami, aż żal, że nie pojawiło się więcej takich miejscówek. Gierka jako całość zrobiła na mnie ogromne wrażenie, nawet pomimo tego, że nie jest perfekcyjna w każdym elemencie, to i tak najlepsze gejmingowe doświadczenie w ostatnich kilku latach.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Co to za wysyp tanich Zeld ostatnio na allegro? Tak szybko staniała? 119 zł, z niemiecką okładką, nówka folia, już którąś partię widzę.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam nadzieję, że nie tylko ja czekam na info o grudniowym DLC. Mam nadzieję, że e3 Direct się do niego odniesie. Oddzielna mapa czy wciśnięcie "czegoś" na już istniejącą - jak myślicie?

Opublikowano

jest wystarczajaco duzo pustych miejsc na istniejacej mapie. 

Opublikowano

zdecydowanie obstawiam wcisniecie czegos na juz istniejaca, sa miejsca w swiecie zdecydowanie zbyt puste - idealne pod nowe shrine'y i przygody

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.