Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnie fabuły i przeciwników:

 

No nie ma co ukrywać, że fabuła w tej zeldzie jest... no słaba jest. Albo inaczej - jest niezywkle słabo przedstawiona, ale winnym tego jest otwarty aspekt gry, gdzie absolutnie wszystko jest opcjonalne i podchodzi pod decyzję gracza. Nawet fabuła. W kościach mnie mrowi na samą myśl o tym co mogliby z tego całego wątku wyciągnąć, gdyby to była typowa Zelda, albo jakby choć w małym stopniu ograniczyli swobodę gracza właśnie by ten musiał poznać fabułę. Historia jest dobra, tylko podana w miałki sposób.

 

Co do przeciwników: 

 

No jest słabo i jak ktoś twierdzi inaczej to nie wiem co z nim jest nie tak. Przeogromny teren, którego nawet i po 150h w zasadzie nie można obejść całego wzdłuż i wszerz i zaledwie ~15 rodzajów przeciwników? No bez jaj. Chyba tylko pierwsza i druga zelda miały mniej wrogów niż BOTW.

 

http://zelda.gamepedia.com/Enemies_in_A_Link_Between_Worlds

http://zelda.gamepedia.com/Enemies_in_Ocarina_of_Time

http://zelda.gamepedia.com/Enemies_in_Twilight_Princess

http://zelda.gamepedia.com/Enemies_in_A_Link_to_the_Past

 

Odliczając "powtórki" z powyższych, to i tak wychodzi dużo więcej. W grach dużo mniejszych i krótszych od BOTW. 

 

Zelda Breath of the Wild nie jest grą idealną i ma kilka wad, które jednak, w całym geniuszu całokształtu designerskiego trochę się rozmywają i nie kłują w oczy aż tak bardzo podczas rozgrywki, w której zwyczajnie się cieszymy otwartością świata, wyborów, możliwości. 

 

Ale obrażania muzyki, to nie zdzierżę :/ Może OST nie jest tak przepyszny jak w takim Link Between Worlds ale nadal ma dobre momenty.

 

https://youtu.be/hwyhYmGzKLU

https://youtu.be/GS2jczNsIU0

 

 

a ten kto grał wcześniej w Wind Waker, wszedł do Rito Village w BOTW i nie miał łez w oczach i ciar na całym ciele jak usłyszał TO:

 

https://youtu.be/DMFuejFzgTs

 

to ja nie wiem co jest nie tak z tą osobą. Piękne

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

do mnie pisanie orzech ze to gra bez wad procz sprzedazy itemow to trolling

 

udowodnilem, ze przeciwnikow ma mniej niz horizon przy gigantycznie wiekszym swiecie, a ty twierdziles, ze nie dosc, ze ma wiecej to ma ich najwiecej z wszystkich wspolczesnych rpg (nie ma wiecej nawet niz horizon, a gdzie ja stawiac przy wiesku3 chociazby)

 

fabuly ta gra nie ma, opcjonalne 10min cutscenek na 100h rozgrywki to jest profanacja

 

shrine'y - cudowne wspaniale pomyslowe ale w na oko 75%, pozostale 25% shrinow to durne test of strenght ( z tym samym przeciwnikiem, ktory choc czasem slabszy lub silniejszy ale zawsze sposob na niego jest ten sam) lub same skrzynki

 

side questy - w wiekszosci totalnie generyczne, na palcach jednej reki policze te ciekawe choc i tak praktycznie zaden quest w tej grze nie przynosi fajnej nagrody

 

dungeony - praktyczny brak w grze, przy tak ogromnym swiecie mogli ich wcisnac ogrom, a praktycznie nie ma nawet jednego 

 

zeby nie bylo mi sie gra mega podoba ale do idealu jej brakuje, punktowac ja mozna banalnie bo procz rzeczy ktore robi rewelacyjnie (fizyka, zagadki, eksploracja, divine beasts) sa tez takie gdzie zwyczajnie ssie

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

xd czemu odpisujesz na pytania, ktore nikt nie zadal? udowodniles chyba schizofrenie  :pawel: jak to, gra nie ma fabuly ale 10 minut filmikow jest. to jak to, jest czy nie ma w koncu bo nie rozumiem twojej wypowiedzi.

 

brak dungeonow? aha. a zamek zeldy? hmm? 

Odnośnik do komentarza

Ta gra ma wady, ale na pewno nie jest to zniszczalność broni, dla mnie to zaleta. Na pewno nie jest to brak dungeonów, bo są świątynie i cztery bestie.

 

Z wad należy wymieć brak fajnych nagród za sidequesty, szczątkową fabułę, bossów, brak zachęty do jeżdżenia wierzchowcem, niektóre puste świątynie, średnią ilość przeciwników.

 

Z zalet należy wymienić ogromny piękny świat, wspinaczkę, lotnię, pomysł na cztery bestie (słoń rządzi), fizykę, ogólnie zabawę, eksplorację, czyli to coś, co nie pozwala oderwać się od ekranu.

 

A szło bardzo łatwo wyleminować większość wad, dać ciekawsze nagrody za sidequesty, szczególnie za te większe, czyli zjazd na desce, czy strzelanie z łuku (z wierzchowca), dać więcej rodzai przeciwników, wysilić się z bossami (nawet ostatni jest do kitu), wypełnić wszystkie świątynie zagadkami.

Edytowane przez zdrowywariat
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Konie w tej grze są tylko po to żeby były. Kompletnie niepraktyczne, fajnie jakby to działało jak w Wieśku, gwiżdżę a on wychodzi z tej strony w którą nie patrzę :P Są po prostu lepsze sposoby poruszania się jak paralotnia, wspinanie czy jazda na tarczy.

 

 Co do muzyki ciężko mieć zastrzeżenia, nie jest często spotykana ale jest wyśmienita. W tak ogromnym świecie po prostu brakuje treści która nie jest kopiuj wklej. Jednak to jest bolączka chyba wszystkich gier z otwartym światem z wyjątkiem Wiedźmina 3 (oprócz irytującej kontrabandy) i serii Dark Souls. 

Edytowane przez Ukukuki
Odnośnik do komentarza

Pięknie powrócić do świata Zeldy po wyjściu pierwszego dużego dodatku. Podchodziłem do tego contentu z dużo dozą rezerwy, ale jednak, nadal przyciąga jak magnes. Dzięki temu, że gra jest tak ogromna i ciężko było ukończyć wszystko przed jej odstawieniem te nowe questy służą  przy okazji jako paliwo na dokończenie starych spraw. Inne też jest już podejście, pozbawione hajpu, bazujące jedynie na wyrobionej opinii, chęci dalszej eksploracji świata, odkrywaniu nowych miejsc.

giphy.gif

Odnośnik do komentarza

jak nie wiecej - gigantyczny swiat a tych dungeonow takich prawdziwych kurcze garska - co my tam mamy procz zamku ganona? labirynty, divine beasts, lost woods, czasem jakies shrine quest sie zdarza (choc to wg mnie nie sa prawilne dungeony) - biegalem po ciemku z pochodnia, raz na wyspie musialem trzy kule dostarczyc w odpowiednie miejsce (jedna na szyi hinoxa, a na wyspie jestesmy goli)

Odnośnik do komentarza

Też mi brakuje w tej Zeldzie czegoś więcej :/ shrine'y są spoko ale chyba jednak tęsknię za typowymi dungeonami. Fabuła w tej części jest i owszem ale jednak nie daje satysfakcji w jej poznawaniu bo generalnie od samego początku wiemy 90% no i po ograniu ponad 100h faktycznie wydaje się, że mogloby być coś jeszcze. O koniach nie wspomnę bo w ogóle nie korzystam.

Odnośnik do komentarza
Gość mastafaker

W tej grze lepsze jest zwiedzanie i robienie wszystkiego innego niż przechodzenie gry. Wszelkie (pipi)y daja duzo frajdy. Ogolnie beda jakies lepsze ciuchy pancerze i takie tam? Czy bede latal w szmatach cala gre?

Odnośnik do komentarza
Gość ragus

ubiór będzie miał wpływ na statystyki/odporność na warunki klimatyczne, ale nie spowoduje, że zmieni się mobilność linka tak jak np. w Dark Souls

 

chociaż nie, są ciuchy, dzięki którym szybciej się wspinasz albo takie, dzięki którym szybciej pływasz

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Gram na wii u i tragedia optymalizacja -tnie momentami jak poje.bana a niby jakiś.patch byl co to poprawia. Dziś pogram znowu i jeśli to tak będzie wyglądać to wstrzymuje grę do wersji na switcha bo cała ochota z gry mi mija przez ten skaczący do 15 klatek framerate.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...