Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Ale co zmienię zdanie, że nagle pole zagospodarowane 5 wieżami i kilkoma drzewami na 2km2 magicznie zniknie?

To, że wcale nie jest słabo zagospodarowane, jak na tak duży teren oczywiscie. Ciągle błąkają się po mały skrawku mapy, a już dwa shriney zaliczyli i ciekawych lokacji odwiedzili, nie tylko drzewa i lasy.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

 

 

They just confirmed in an interview that the game will have no towns. They clarified that it's a Hyrule in ruins and they took direct inspiration from the world of the NES LOZ. They did confirm that there will be a handful of stray NPCs throughout the world but no towns or villages in the traditional sense. Also, they claimed that link will not have any kind of partner and will be exploring alone for the entire game.
Odnośnik do komentarza

Nie zgodzę się z zarzutem o pustej mapie. Ludzie chyba za bardzo przyzwyczaili się do open-worldów w miastach gdzie na każdym rogu mamy przechodnia albo autko - coś czego w lesie bądź na polanie nie zobaczymy. Oglądam stream cały czas i obszar świetnie lawiruje pomiędzy zagęszczeniem miejscówek w których możemy zamieszać oraz przestrzeni na oddech. Podejrzewam, że dużo czasu poświęcili na ujęcie dobrego balansu i nie zdziwiłbym się gdyby nie zasięgnęli wiedzy od Monolith którzy w XCX stworzyli prawdziwy żyjący świat który warto eksplorować (w odróżnieniu od podążania od znaczka do znaczka a'la Wiedźmin).

Odnośnik do komentarza

 

 

 

They just confirmed in an interview that the game will have no towns. They clarified that it's a Hyrule in ruins and they took direct inspiration from the world of the NES LOZ. They did confirm that there will be a handful of stray NPCs throughout the world but no towns or villages in the traditional sense. Also, they claimed that link will not have any kind of partner and will be exploring alone for the entire game.

Może to dziwne, ale podoba mi się takie rozwiązanie i nawiązanie do początków uniwersum

Odnośnik do komentarza

Pora na trochę autyzmu.

 

Serię szanuję za to, że światy w niej zaprezentowane tętnią atrakcjami. Te mapy nie starają się odwzorować strukturą prawdziwego świata, bo to tylko gierki video, i to jest w porządku. Dlatego też, odsłony 2d wyglądają tak:

 

5SqUeag.png

 

Obszar X, będący 1/6 świata Y, podzielony jest na przemyślanie i sprytnie zaprojektowane segmenty, gdzie w każdym jest coś do roboty. Jaskinie (strzałki) skrywają skrzynie z diamencikami, raz schowanymi za zagadką, a raz nie. Gwiazdki (3 przeciwników) za ich pokonanie odblokują jakiś fajny bajer. Trójkąty... no łapiecie. Na końcu zawsze jest dungeon.

 

Siłą Zeld 2d było właśnie to, że na tych mapkach nie da się nudzić. Są one spore, ale i naładowane zawartością. Ciężko traktować je jako mapy świata, a bardziej jako place zabaw. Czy to źle? Moim zdaniem nie, to jest siła tych gier.

 

Wraz z przejściem do 3d, zdecydowano się na trochę inny zabieg.

 

TSFBMdH.png

 

Obszar X, będący 1/6 świata jest mniejszy niż te z odsłon 2d, bo trzeba było iść na kompromis. W końcu przejście w 3d to praca nie w kij dmuchał, ciężko będzie zrobić obszary tak duże jak wcześniej, bo ten nośnik danych nie jest przecież z gumy. W takim razie zmniejszamy obszar, ale nie odpuszczamy jeżeli chodzi o atrakcje na mapie. Mniejsze, ale tak samo skondensowane.

 

Raz wychodziło im to lepiej, tak jak w Ocarina of Time, Majora's Mask, Skyward Sword, a raz gorzej, jak w Wind Waker czy Twiilight Princess. Mimo wszystko, trzymało się to kupy (no dobra, Wind Waker trochę to naginał).

 

A oto czego się boję oglądając Zeldę: Breath of Wind

 

wCTezoy.png

 

Od razu zaznaczam, nie piszę, że tak będzie na pewno, analizuję jedynie to, co mam przed sobą, ciągnąc dyskusję na forum. Obszary imponują rozmiarem, ale zanim z jednej atrakcji przeskoczę na drugą, to kilka minut minie. Nintendo pierwszy raz w historii serii stworzyło świat, może i żyjący tak jak w XenobladeX wspomnianym przez Django. Tylko, że ja zamiast takiego świata chcę wielki plac zabaw, w którym zes,ram się od ilości atrakcji. Takie Link's Awakening, ALBW czy LTTP w czy de.

 

Przy czym dalej to będzie super gierka, nawet z tak dużym światem, jeżeli ogarną downa z tutorialami i zepsutym tempem rozgrywki rodem z TP i SS (czujecie zbieranie 20 świecidełek na takiej mapie? brrrrr). Ktoś tu kiedyś pisał na forum, że najsłabsza Zelda dalej wybija się ponad pewien poziom branży.

 

Ale ja chcę Zeldę, która wybija się ponad 7 poziomów :cool: :czesc:

 

Dlatego też to XM, że

 

 

 

nie jest słabo zagospodarowane, jak na tak duży teren oczywiscie

 

mnie nie zadowala.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Nie wiem, nie będę się kłocił, ale swiat wydaje sie mocno wypchany i no nie da sie przeskoczyc tego ze przy 3d open worldzie nie bedzie duzego terenu trawska i drzew. Jak będzie tak dobrze jak w XCX z wykorzystaniem terenu to ja bede usatysfakcjonowany, no ale rozumiem ze Tobie moze sie nie podobac. Te 100 shrineów + sporo dungeonów jednak działa na wyobraznie i jestem na razie na tak.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli w tym wszystkim ma być jakaś dobra, wciągająca fabuła spajająca te ogromne i puste tereny bez 'miast' - będzie goty i kolejna świetna część. Jeżeli jednak zabraknie jednego z najważniejszych w Zeldach elementu, tj. opowieści i dostaniemy tylko zbyt dużą piaskownicę z wieloma zabawkami - to ja na pewno odpadnę i nie ukończę tej gry, tak samo jak miało to miejsce w przypadku MGS V, gdzie przerost gameplayu mnie zwyczajnie znudził.

Mówili ze celowo omijają elementy fabularne w pokazie i w pewnym sensie jest to zrozumiałe, ale mówili również, o ile dobrze zrozumiałem, że gracz będzie musiał niejako kontekst fabularny bardziej wyciągać sam bazując na otoczeniu i kij jeden wie na czym jeszcze. Trochę mnie to zastanawia i zarazem dystansuje od przesadnego hajpu.

Edytowane przez Hum
Odnośnik do komentarza

Tu jest długi pokaz gry (stage demo)

 

Tu jest świetny oficjalny trailer

 

 

No i prawdziwa bomba, WOLF AMIIBO z TP!!!

 

 

A tu nowe Amiibo do tej Zeldy

 

 

A tu jest cały stream Treehouse E3, obecnie jeszcze leci LIVE. Można oczywiście przewijać wstecz itd.

 

Edytowane przez Tan Padeusz
Odnośnik do komentarza

kolejka do zeldy :o

 

 

Parę gifów:

 

http://i.imgur.com/spxxOvV.gif- Link i zabawa z ogniem

 

http://i.imgur.com/AoPotNH.gif- serfing na tarczy

 

http://i.imgur.com/UV51B8B.gif- ładne soulsy

 

http://i.giphy.com/SSPyJ44rAkjio.gif- wilczek w walce

 

Su6r3ktseW6FG.gif

 

Mapa z demka:

esPyfvh.png

 

Tutaj oddalony trochę ten kawałek

 

Ck7VXuMUUAA8v9g.jpg

 

Chyba cała mapa?

 

Ck7VXxHUkAAOdLO.jpg

Edytowane przez Starh
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...