Jump to content

World Rally Championship 3


u55r

Recommended Posts

Gra dostępna jest od dłuższego czasu, zebrała rewelacyjne recenzje w niekomercyjnych serwisach które nie biorą pieniędzy od developerów. Wśród graczy też ma bardzo dobrą opinię. Moim zdaniem jest to wręcz idealna gra rajdowa od czasów Richard Burns Rally.

 

Gra aż prosi się o swój własny temat gdyż takowego nie znalazłem to zakładam.

 

http://www.youtube.com/watch?v=IJnFHxO1uHo

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=aFjZORwJOdo

 

Edited by ussr
  • Downvote 1
Link to comment

Jeśli to prawda ze gra jest tak dobra to wreszcie mam powód żeby kupić konsolę nowej generacji. :)

 

Najważniejsza sprawa: jak wygląda kwestia modelu jazdy i zniszczeń? Domyślam się że nie ma poziomu RBR, ale arcade to nie jest?

Edited by White
  • Downvote 1
Link to comment

Ograłem już jakiś czas temu demo WRC 3 i muszę stwierdzić, że w większy crap rajdowy już dawno nie grałem, naprawdę. Model jazdy jest skaszaniony na maxa. Jedyne dobre słowa można powiedzieć o modelu zniszczeń, bo jako to wygląda, choć i tak szału nie robi. Najlepsza gra rajdowa tej generacji ? Pomyślałbym, że to żart.

 

Według mnie, najlepszą rajdówką tej generacji nadal pozostaje pierwszy DIRT, bardzo dobra gra, wiele godzin z nią spędziłem. Szkoda, że kolejne części były już do bólu komercyjne i nudne.

Link to comment

Gierka jest okropna. Serię wspominam bardzo miło z PS2, grałem chyba we wszystkie części od 2 do RE. Tutaj po pięciu minutach miałem ochotę skoczyć przez okno, bo po prostu nie mogłem uwierzyć w co ja gram. Jechało się po prostu beznadziejnie. Jakby kamera była na sztywno przywiązana do samochodu, a my kierowali klockiem z betonu, coś takiego.

Link to comment

Ograłem demo. Ogólnie pierwsze wrażenie dobre, po dwóch wyścigach było ok, ale potem zacząłem się denerwować. Wiecznie wypadałem z trasy, obijałem się o skały, bandy, wszystko co było przy drodze. Na początku zwalałem to na brak umiejętności, ale po kilkunastu wyścigach doszedłem do wniosku, że to zyebany model jazdy, który uniemożliwia czerpanie radości z tego tytułu. Nawet myślałem, że może super konieczna jest kiera do tego, ale nie. Lekkie ruszenie gałką a samochód spyerdala na boki jak nienormalny. A szkoda bo otoczka ogólnie fajna, jedyny minus to to, że gra jest niegrywalna po prostu xD

Link to comment

Obsluga kiery jest rowniez kiepska. O ile sam FFB jest mocny tak skret jest ograniczony do 180 stopni (90 w kazda strone).

Gra sama w sobe nie jest zla ale nawet na szutrze kola maja zdyt duza przyczepnosc (imo)

Polecam wersje na PC gdzie obrot kierownicy mozna ustawic wedlug wlasnych preferencji.

Do tego modzik zmieniajacy model jazdy na bardziej poslizgowy ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Qh6-BFwWikE&feature=player_embedded

  • Upvote 1
Link to comment

Przecież tu się podobnie jeździ jak w odsłonach od evolution za czasów PS2. Ciekawi mnie co jest w tym modelu nie tak zawsze można włączyć/wyłączyć wspomagacze jeśli komuś jest za łatwo czy też wypada z trasy.

 

Grafika jest znośna nie wywołuje zachwytu ale też nie razi tak w oczy jak poprzednie odsłony.

 

Zrobili kompletnie nowe odcinki specjalne nic nie jest powtórzone z poprzednich odsłon.

Niestety zaś podczas rajdu zwiedzimy charakterystyczne momenty danego kraju 3-4 razy. Powtarzalność i brak zmiennych warunków uważam za największą wadę tego tytułu.

Dziwi mnie to w obliczu tego że 90% krajów było w poprzednich odsłonach z zupełnie innymi oesami wystarczyło to wymieszać z obecnymi.

No i gra na licencji do tej pory nie posiada podziału na strefy serwisowe/dni jak jest to w rzeczywistości.

 

Kariera zaś zajeżdża klimatem dirta co może nieco zniesmaczyć co niektórych graczy tak samo jak i muzyka w klimatach popularnego ostatnio dubstepu.

 

Uważam ten tytuł za najlepszą grę traktującą o rajdach na tej generacji tylko i wyłącznie z braku konkurencji.

Dużo jej brakuje do bycia hitem ale jest po prostu dobrą grą taką na 7-8/10.

 

Mam wrażenie ,że niektórzy z góry przekreślili ten tytuł bo nie jest od Codemasters czy innej firmy z górnej półki.

 

To jest ostatnia część tej firmy na licencji WRC. Mam nadzieję że kolejna firma która wykupi prawa zapewni nam wreszcie zbliżony lub przynajmniej połowę tego co się jeździ w rzeczywistości i doda te wszystkie smaczki jakie występują w realiach tego sportu.

Link to comment

 

Według mnie, najlepszą rajdówką tej generacji nadal pozostaje pierwszy DIRT, bardzo dobra gra, wiele godzin z nią spędziłem. Szkoda, że kolejne części były już do bólu komercyjne i nudne.

 

O mój boże ale ty jesteś uroczy!

 

Najlepszą rajdówką nazywasz gre w której jak po asfalcie możesz jechać i po szutrze nie czując luźnej nawierzchni i zamiast tego mając super przyczepność jakbyś jechał po szynach?

 

W WRC 3 czuć różnicę pomiędzy każdą nawierzchnią i to jest rewelacyjne. Zdecydowanie najlepsza symulacyjna rajdówka dorównująca rbr.

  • Downvote 1
Link to comment

Jezu. Czytam "dorównująca/podobna do WRC na PS2 i do RBR". Tylko nie wiem , w którym miejscu. Radzę ograć trochę stare WRC od Evolution a nawet Colina 3 i 4 o Ryśku nie wspominam. Tych gier wręcz nie wolno porównywać. WRC Rally Evolved to dobry przykład na to, jak genialnie można zakończyć licencję, chodzi głównie o fizykę jazdy i za(pipi)iste auta. A tu... Ostatnia odsłona tego wydawcy no i co. Wyszło poniżej średniej. Grafa i dżwięk dobry. Sterowanie zbyt proste jak na wyłączone wspomagacze. Strasznie mało aut, tylko te z aktualnego sezonu, a brak smaczków pokroju aut classic itp. Odcinki się powtarzają a dokładniej to posklejali te odcinki kawałkami w każdym z krajów, więc jadąc mam stale deja vu. Fajne uszkodzenia. Model jazdy to mocne arcade i ze względu na to, gra powinna oferować sporo więcej.

Link to comment

Ja tam się zagrywam w nowe WRC od samej premiery. Praktycznie w nic innego nie gram tylko testuję ustawienia i masteruję czasy przejazdów na poszczególnych OS-ach zarywając przy tym nocki . A fun mam przy tym taki jak za czasów szkolnych przy Colinach :D . Nie chcę tu nikogo nawracać bo każdy ma swoje preferencje i oczekiwania wobec gier rajdowych, ale tródno nie docenić takiego tytułu jak WRC3 kiedy w temacie posucha jak nigdy dotąd. Może częściowo to jest przyczyną, że w tym momencie WRC3 to najlepsza gra traktująca o rajdach na current genach. Ma oczywiście swoje minusy jak np. powtarzalność niektórych części OS-ów, zwolnienia animacji ale najważniejsze czyli model jazdy jest jak dla mnie więcej niż ok. Nie jest to może RBR ale na pewno o lata świetlne wyprzedza pod tym względem wszystkie DIRTy razem wzięte. WRC3 leży gdzieś po środku między symulacją a arcade i mi osobiście zarzucanie dupy Citroenem WRC daje masę frajdy także trochę nie rozumię nagonki na ten tytuł.

  • Upvote 2
Link to comment

@matijad

Na Monte Carlo polecam ustawić siłę docisku na full, przesunąć trakcję nieznacznie na przednie koła i auto będzie bardziej stabilne na nawrotach. Nie należy przesadzać też z gazem na 1 biegu.

Dobra robota z tymi filmikami. Jakbym miał taką możliwość też bym parę swoich przejazdów zamieścił. Aktualnie w Monte Carlo na 5 z 6 OS-ów jestem na leaderboardach pierwszy :woot: Niestety wszystkie przejazdy w Skodzie Fabii S2000, za którą nie przepadam, a jak się okazuje jest szybsza od mojego ulubieńca - Citroena WRC... czego nie rozumię :shok:

Edited by Tommy Dee
  • Upvote 1
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.