Opublikowano 15 czerwca 201311 l 20min z demem....jezu jak mi się ten design nie podoba, spluwy, laserki, jakieś gadżety - normalnie kolorowy klon halo :confused: sądząc po zainteresowaniu tym tematem raczej nikt się cudu po tym tytule nie spodziewa. Już bardziej czekam na Mercenary niż Shadow Fall nowa generacja to mogli sobie zaszaleć i pewnym stopniu zrestartować grę. Taki restart jest co generację,ta z Ps3 odeszła od tego co najbardziej mi się podobało przy PS2,mam nadzieję że nowy Killzone tego nie uczyni.
Opublikowano 16 czerwca 201311 l ciekawi mnie, czy obsluga ps move i 3D w nim bedzie jak w KZ3- ktos cos slyszal na ten temat? Co do kolorystyki, to osobiscie tez zdecydowanie bardziej podszedl mi klimat dwojki: brud i kurz, jakiego mozna oczekiwac po wojnie. W trojce zwlaszcza przegieta byla ta mapa w dzungli: czerwono-zielono-kolorowe wszystko... Edytowane 16 czerwca 201311 l przez tommi___t
Opublikowano 16 czerwca 201311 l Przecież w multi możesz. A tak jak mówisz mogli by zrobić osobny scenariusz dla helgastów;-)
Opublikowano 16 czerwca 201311 l Ale ja nie o multi Chce pocisnąć nimi kampanię,lubię spartan a oni mi ich przypominają.
Opublikowano 17 czerwca 201311 l I jedno i drugie,z tym że to nie helganie zaatakowali ISA,tylko odwrotnie,w ogóle to wywalili ich z ziemi i pozostawili na pastwę losu,a jak zaczęli sobie radzić i odkryli źródła surowców naturalnych,to wtedy wbili się na helgan jak usa do iraku.
Opublikowano 17 czerwca 201311 l I jedno i drugie,z tym że to nie helganie zaatakowali ISA,tylko odwrotnie,w ogóle to wywalili ich z ziemi i pozostawili na pastwę losu,a jak zaczęli sobie radzić i odkryli źródła surowców naturalnych,to wtedy wbili się na helgan jak usa do iraku. Helghanie zostali wywaleni z Vekty, nie z Ziemii, po tym jak ta korporacja uzyskała można powiedzieć monopol na transport surowców. Od tego się zaczęło.
Opublikowano 17 czerwca 201311 l Ja piszę skąd się w ogóle wzięli Helganie,na początku byli ludźmi z ziemi którzy skolonizowali Vektę i Helgan.Higowie nie są tymi złymi w tej historii.Dawali taką książeczkę do K2,a dwa że ich historia jest tutaj: http://pl.killzone.wikia.com/wiki/Kategoria:Historia_Killzona#Terran_Era_2055_-_2128
Opublikowano 17 czerwca 201311 l Może pokuszą się o DLC, fajnie by było zagrać linie fabularną gościem z Helganu. Skoro w infamous można było przejść na dwa sposoby, to czemu i tu nie pokombinują, nawet jakiś mały epizod pokazujący ich wspólnotę, sposób życia, przekonania i dążenia. Było by to na mega plus i czuję, że więcej ludzi grało by Helgastami niż ISA.
Opublikowano 17 czerwca 201311 l Bo ISA to takie usa i rzygam już nimi,co prawda Higowie mieli autorytarny sposób rządzenia,słabe jednostki wyrzucane na margines,ale dzięki temu osiągnęli sukces.
Opublikowano 24 czerwca 201311 l Jak się można było domyślić, szczegółów o trybie multi dowiemy się już na Gamescomie: According to this, it looks like Guerilla Games are going to unveil the KZ: SF multiplayer at Gamescom."As far as the multiplayer goes, nothing was introduced or talked about in terms of the multiplayer details. However, the developer did tell me that the multiplayer is an immense component for Killzone: Shadow Fall with many new features and surprises that will be introduced at Gamescom on August 21st." http://gamingbolt.com/killzone-shado...th-a-new-paint
Opublikowano 4 lipca 201311 l W Killzone: Shadow Fall pojawi się modyfikacja broni Guerrilla Games w pocie czoła pracuje by Killzone: Shadow Fall jako tytuł startowy robił jak najlepsze wrażenie. Ogromna ilość pracy jaka jest wkładana w deweloping tej gry powoli zaczyna krystalizować produkt końcowy w jak najlepszym świetle. Kolejnym materiałom towarzyszą informacje pochodzące wprost z holenderskich biur Guerrilla. Dzięki wpisowi na oficjalnej stronie dowiedzieliśmy się, że w Killzone: Shadow Fall pojawią się modyfikacje broni, dzięki czemu będziemy mogli sami zdecydować granatnik, czy może zamontujemy dodatkową lunetę, bagnet a może latarkę, którą oślepimy przeciwnika. Potwierdzono, że będzie to dotyczyć każdego rodzaju karabinu, nie tylko nowej wersji znanego StA-53. W Killzone: Shadow Fall pojawi się StA-55, który będzie usprawnionym w działaniu karabinem Helghan. Holenderska firma chce jak najwierniej odwzorować broń, dlatego dorzucono takie smaczki jak widoczny, ruchomy magazynek z amunicją, a co za tym idzie - pojawi się specjalny efekt dźwiękowy w trakcie używania tej broni. StA-55 Guerrilla porównuje to miksu G36 i MTAR. Poniżej znajdziecie dwa rendery "nowej" broni w uniwersum. http://www.ps3site.pl/w-killzone-shadow-fall-pojawi-sie-modyfikacja-broni/159292
Opublikowano 4 lipca 201311 l latarki ? serio ? :confused: żeby chociaż to był tylko efekt graficzny, a nie jak w bf3, że nie trafiam do gościa z 1m no bo przecież świeci mi po oczach
Opublikowano 5 lipca 201311 l Początek tego filmiku przypomina mi bodajże drugą misję z Black na PS2 ( rozpoczyna się też w lesie). Miód.
Opublikowano 11 lipca 201311 l Killzone: Shadow Fall również z przedpremierowymi bonusami W dzisiejszych czasach niemal żadna produkcja nie może się obyć bez bonusów, na które mogą liczyć gracze, jacy zamówią ją przed premierą. Tak też jest w przypadku Killzone: Shadow Fall - Sony poinformowało, że pre-orderowcy otrzymają dostęp do tak zwanego Shadow Pack. Cóż to takiego? Ano, paczka specjalnych dodatków ma się rozumieć. Pierwszym z nich są trzy skórki dla naszego OWL (latającego drona, który odegra w tej produkcji rolę pierwszoplanową), dzięki którym nadamy mu swego rodzaju "osobowość". Drugi to tak zwany "MP Splotlight", czyli animacja, którą będzie wykonywać nasza postać po odniesieniu zwycięstwa w trybie multiplayer. Trzecim jest oficjalna ścieżka dźwiękowa z gry. Sęk w tym, że omawiane dodatki mają być dostępne "w wybranych sklepach". Możemy mieć jednak pewność, że trafią one również do Polski. http://www.ps3site.pl/killzone-shadow-fall-rowniez-z-przedpremierowymi-bonusami/160300
Opublikowano 11 lipca 201311 l dżizas, nie wiem czy to wina gry, etapu czy może osoby sterującej padem, ale biednie to wygląda. Nie dotrwałem do końca oglądając to, streści ktoś? Bo doszedłem do 4 minuty i widzę tepą strzelankę z wallhackiem na zawołanie :F
Opublikowano 11 lipca 201311 l Nom, nudny ten filmik. I denerwuje mnie ta moda na widzenie przeciwników przez ściany. Ugh.
Opublikowano 11 lipca 201311 l Ten skan w obecnej formie to głupota powinien podświetlać przeciwników na góra 2-3 sekundy po czym powinien mieć dłuższy respawn przed następnym użyciem. Edytowane 11 lipca 201311 l przez Karas
Opublikowano 11 lipca 201311 l Na dodatek AI jest kretyńskie w tej grze, szczególnie w okolicach 6:30
Opublikowano 11 lipca 201311 l dżizas, nie wiem czy to wina gry, etapu czy może osoby sterującej padem, ale biednie to wygląda. Nie dotrwałem do końca oglądając to, streści ktoś? Bo doszedłem do 4 minuty i widzę tepą strzelankę z wallhackiem na zawołanie :F Na dodatek AI jest kretyńskie w tej grze, szczególnie w okolicach 6:30 Ktoś Tobie streścił resztę, bo niby tylko do 4 min dotrwałeś?
Opublikowano 11 lipca 201311 l Ten skan w obecnej formie to głupota powinien podświetlać przeciwników na góra 2-3 sekundy po czym powinien mieć dłuższy respawn przed następnym użyciem. Tego gówna w ogóle nie powinno być. Żeby wallhacki dawać na full legal do gry to naprawdę są chore czasy Ciekawe jakie jeszcze inne "usprawnienia" wprowadzą w tym KZ...
Opublikowano 11 lipca 201311 l Wyobraź sobie że w przerwie pomiędzy wyjściem do kibla a czekaniem na wiadomości TVP miałem czas na dobejrzenie do końca, w czym masz problem? Gra wygląda chuyowo na ten moment, to chciałem przekazać w sumie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.