Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Fajne menusy i troche gameplayu

 

7:15 - qwa jakie spalanie.

wybaczcie ale nie mogłem się oprzeć :turned:

 

Na pokazie deva wyglądało to mniej arkejdowo.Tutaj widać, że jednak bez hamulców też da radę jechać, jak w FH2. I rzeczywiście buraczane pola wypadają lepiej niż murki wzdłuż każdej drogi...

Odnośnik do komentarza

Steelbox dla zamówień przedpremierowych.

 

BvZAuY6IAAA_kPF.jpg

 

 

This official #DRIVECLUB SteelBook is coming to EU/AUS/NZ. Unique artwork, inside & out. For pre-order only -->

https://twitter.com/DRIVECLUB?original_referer=http%3A%2F%2Fwww.pssite.com%2Fnews-35652-driveclub_jednak_otrzyma_limitowany_steelbook_.html&tw_i=501659576094433280&tw_p=tweetembed

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

 

Jak się okazuje, dynamiczna pogoda, a co za tym idzie - niepowtarzalne warunki na niebie, nie będą skryptowane. Dlatego szansa na rozegranie 2-3 wyścigów, które zachwycą nas dokładnie takimi samymi warunkami nie będą możliwe. Całość jest obliczana na bieżąco, dlatego przechodząc te same poziomy paręnaście razy, nikt nie da nam gwarancji, że wyścigi będą wyglądały podobnie, a warunki oświetleniowe nie zmienią się.

Jedyną opcją, by przejechać się z takimi samymi warunkami pogodowymi jest zapisanie naszego przejazdu jako wyzwanie i wysłanie znajomym lub udostępnienie go publicznie dla reszty graczy. Kiedy ktoś przyjmie wyzwanie, nasz samochód będzie jednym z uczestników wyścigu [coś a la Ghost Replay], a nasz konkurent zobaczy dokładnie te same warunki na trasie, które mieliśmy my - dotyczy to również unikalnej struktury nieba, która również jest generowana na bieżąco i raczej wątpliwym jest, by powtarzała się za często. Każdy z naszych wyścigów będzie zapisywany w historii, więc obojętnie który wybierzemy, będziemy mogli z niego uczynić wyzwanie.

Odnośnie akcesoriów i kontrolerów, Driveclub (PS4) będzie posiadał dosyć potężne wibracje symulujące te przekładane na kierownicę podczas wyścigu, ale jeśli będziemy chcieli, będziemy mogli zmodyfikować ich siłę i częstotliwość występowania w opcjach gry. Również kierownice, które mają dostawkę w postaci osobnej gałki skrzyni biegów mogą nie być wspierane, bowiem większość samochodów występujących w grze to supersamochody, których liczba biegów wykracza poza wybieralne za pomocą gałki, którą poruszamy się w płaszczyźnie przypominającą literę H. Dlatego najrozsądniejszym wyborem będzie zakup kierownicy, która posiada manetki lub jazda z automatyczną skrzynią biegów.

http://www.pssite.com/news-35811-driveclub_obiecuje_niepowtarzalne_efekty_pogodowe_i_kusi_wyzwaniami.html

Odnośnik do komentarza

Zagrajcie w DRIVECLUB przed premierą! Za stery najpotężniejszych samochodów zasiądziecie już w najbliższą sobotę, podczas Dnia AMG w Stacji Mercedes w Warszawie. Fani czterech kółek nie będą zawiedzeni - wśród przewidzianych atrakcji odbędzie się przedpremierowy pokaz S 63 AMG Coupe!

 

 

https://www.facebook.com/PlayStationPolska/photos/a.214096465324519.52993.205010466233119/731502540250573/?type=1

 

 

Niech ktoś idzie i sprawdzi czy jest na co czekać :)

Edytowane przez Moldar
Odnośnik do komentarza

 Pierwsi gracze już testują bete DriveClub!

 

Pierwsi gracze już sprawdzają betę DriveClub. Jak się do niej dostać? Niestety program wstępnego testowania nowych wyścigów jest póki co niejasny - jeśli wierzyć sygnałom od graczy (m.in. z forum NeoGaf) SCE po prostu losowo wysyła zaproszenia właścicielom PlayStation 4, którzy wyrażali wcześniej zainteresowanie DriveClub.

Jeden z graczy opublikował zrzut ekranu, który przedstawia pobieranie "CUPCAKE" - taką nazwę kodową ma mieć próbna wersja kodu DriveClub.

 

http://m.ppe.pl/news-30609-pierwsi_gracze_juz_testuja_bete_driveclub_.html

 

ktoś słyszał coś o becie?

Odnośnik do komentarza

troche screenów z bety:

 

xsivgq.jpg

xrpyfc.jpg

cbyiri.jpg

tudmxy.jpg

xnnvxb.jpg

DCBeta-12.jpg

DCBeta-14-1024x576.jpg

DCBeta-11.jpg

 

DCBeta-6.jpg

 

tutaj całość http://imgur.com/a/LpwlC

niektóre wyglądają tak sobie, ale są cykane przez testerów

podoba mi sie system uszkodzeń, nie jest jednorodny, mamy pojęczyny, otarcia, wgniecenia

 

gameplay w 720p, fajnie wyglądają tu przemieszczające sie przez trase odłamki :)

http://www.dailymotion.com/video/x24uzxk_videogames

 

zcxsrr.gif

 

http://www.gamersyde.com/game_videos_2662_en.html wszystkie gameplayue w jednym miejscu

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

Fanek to nie są screeny, nie wiem czy to wiesz czy nie bo nie wynika to z Twojego postu.

 

why so serious :)   to real world wiem

 

temu gameplayowi z bety sporo brakuje do tego co widzieliśmy wcześniej na materiałach, to mnie troche martwi, chyba że jest to wczesna wersja bety lub jak napisał mi Magik, takie są uroki gier ze zmienną porą dnia/pogody, jest znacznie mniej refleksów, odblasków, ale patrząc z drugiej strony bez deszczu czy wody nie mają sie od czego odbijać

może wyolbrzymiam, na gafie przeczytałem też, że beta ma wyłączony AA

 

53e8f245c90e8c69bd00003f.gif?w=539&h=300

2670750-4269673729-Excel.gif

 

Odnośnik do komentarza

Beta nie ma za zadanie powalać grafiką, uważam że to dość wczesny build, a to studio ma to do siebie że wersje demonstracyjne różniły się znacząco od finalnego produktu :D

 

Sam gameplay jest bardziej niż zadowalający, wydaje się że będzie bardziej wymagający niż PGR, czy Horizon 2

Odnośnik do komentarza

Krótkie wrażenia z bety znalezione na gafie:

 

 

- Image quality and AA is not an issue. This is playing the beta on a 50" Panasonic Plasma that has been calibrated (though I have sharpness up to 15). Aliasing is definitely visable, but it's not distracting and is barely noticeable while racing.

- Gameplay really is fantastic. I've played a lot of racing games. From Burnout, PGR, Need For Speed series, Motorstorm, Gran Turismo, Forza (though not the Horizon series) and more. The car handling feels semi realistic, so a mix or realism and PGR style arcade, though I think it leans more towards realism.

- Plenty of content/events/challenges. I'm not going into details on these, you'll have to wait until release.

- Graphically it is the best racing game I've played (haven't played PC racing games). At first I didn't think it looked that great, but then you keep racing and it just hits you. It's stunning, and just feels so rich. The environments just feel like they've had so much attention and it really brings the races to life. I haven't really experienced this before, it's just very dense. Motion blur is really well implemented, it doesn't feel distracting at all.

- Sound quality is obviously amazing.

- There is no rubber banding. Though the AI does remind me of Motorstorm in how aggressive the other drivers can be. No mercy here.

 

I filmiki:

 

https://www.youtube.com/watch?v=M7IRVOCJB2k

 

https://www.youtube.com/watch?v=F5N4oqkUhjA

 

https://www.youtube.com/watch?v=VH9N_6t1o9c

 

https://www.youtube.com/watch?v=q2jMzWAIZSg

 

 

Gify :D

 

 

 

inYXs6BTVGtpj.gif

ioGmhaMhFXSNs.gif

izu1yXA4dzW11.gif

ijOd1y0ggrr2k.gif

inFvBzCHQrOoW.gif

 

 

 

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...