Opublikowano 23 września 20168 l Zebrałem 30 Dormant SIVA Clusters. Na YT pokazuja, ze jest 25. Hmmm... Bo na każdej postaci można zbierać te same a i tak się sumują do ogółu
Opublikowano 24 września 20168 l I jak tam oceniacie nowy raid ? Powiem tak dla mnie słabo . Gdzie się podziała stara dobra Crota czy Glass
Opublikowano 24 września 20168 l Klan xboxowy poradził sobie z nim w 2h. Czterch Tytków i dwa Hunty. Jeden tytan miał 385 lighta, reszta okolice 370-380. Team Redeem bodajże jeśli dobrze pamiętam z newsa
Opublikowano 24 września 20168 l I jak tam oceniacie nowy raid ? Powiem tak dla mnie słabo . Gdzie się podziała stara dobra Crota czy Glass Zielu, ale przecież mówiłeś, ze Crota jest (pipi)owa jak w nią graliśmy i tylko VoG jest dobry bo liczył sie w nim team.
Opublikowano 24 września 20168 l Raid bardzo klimatowy ale latwy, krotki i szybko sie ogra. Ale pierwsze ogrywanie bardzo dobre - wczoraj doszlismy do ost. bossa. Plus wbrew zapowiedziom w sumie nic nowego - podobny klimat encounterow do kf. Ogolnie raczej na plus - to ze ktos na light 380 przeszedl go na plus niewiele znaczy. Ale za 2 tyg bedzie do ogolenia w godzine. Plus fabularnie to jakies na maksa dno. 3 losowe walki z losowymi przeciwnikami bez zadnego zwiazku z plotline Ogolnie nowy dodatek to raczej rozczarowanie IMO: -nowy obszar OK -raid ok -archon forge kierunkowo ok ale na razie spier.dolone -nowy loot - artefakty ciekawe poza tym bardzo malo nowych pukawek - meh -nowe striki fajne szkoda ze nowy jest de facto tylko 1 a 2 to recykling -i z tym powyzej najwiekszy problem bo progresja to ZART - nowy dodatek a dalej klepiesz te same je.bane strajki -fabula zmiany kierunkowo dobre, saladin mial momenty ale dalej to samo gow.no obsrane. Raid pod tym wzgledem to zart zwlaszcza w porownaniu z KF
Opublikowano 24 września 20168 l He he, zanim ja tam dotrę, by samemu móc ocenić... Póki co dopiero jestem na etapie poznawania wszystkiego, co miał do zaoferowania The Taken King, zupełnie pomijając dodatek wcześniejszy, bo jakoś mnie z tymi arenami zawsze nie po drodze było. Voytec, kupuj już Destiny, bo chętnie pogram z kimś, kto odstawił grę w podobnym momencie Z innej beczki - co za szajs z serwerami ostatnio, no chyba że PSN znów świruje. Dość często mnie rozłącza, rzucając tymi swoimi śmiesznymi "marionberry" itp. No i gdzie dziś jest XUR? Bo się za dużo tych social space'ów porobiło
Opublikowano 24 września 20168 l Xur w rafie po lewej (chyba). Ja zawsze na reddicie/planetdestiny sprawdzam. Samo ROI za 120 to IMO za duzo ale jakbym zaczynal od 0 to kolekcje uwazam bardzo warto. A jakby sie jeszcze jakas przecenka trafila jak swego czasu z TTK to ho ho
Opublikowano 24 września 20168 l Swego czasu w MM mozna bylo kupic Destiny + TTK za 130 ziko jakos wczesna wiosna chyba
Opublikowano 25 września 20168 l Dobra. Jakąś godzinę temu rozwaliliśmy nowy raid w poniższym składzie: Poniżej garść przemyśleń z perspektywy osoby, która pierwszy raz w Destiny grała raid Day 1 i w sumie niedawno zaczęła grać. Będą spoilery z rozgrywki. -Raidy w Destiny są zaje.biste. Naprawdę trudno w tej generacji o lepszy kontent multi PvE. Wg mnie to jest gamechanger i można w Destiny je.bać ale trzeba to docenić. -Ten raid jest dużo krótszy i chyba łatwiejszy niż KF. Ale pod względem mechanik wbrew zapowiedziom Bungie niewiele się różni - dalej jest mnóstwo koordynacji, biegania, przypisywania ról itd. Nie widziałem za bardzo tej zapowiadanej różnicy, że tutaj 'the theme is collision'. 3 encountery w tym jeden w dwóch fazach i nara. -Przynajmniej w trybie normal light level wydaje się 'robić' dużo bardziej niż w KF. Im wyższy light, tym mechaniki więcej wybaczają, łatwiej jest dps-ować itd. Nie ma chyba takiego encountera jak Oryx gdzie wszyscy mogą być 320/335 a i tak wszystko kompletnie spier.dolić. -Pierwszy encounter jest bardzo podobny do Warpriesta z KF. Ogólnie chyba trochę nie było pomysłu na nową formułę, zmianę podejścia itd. -Jest kolosalna różnica w poziomie trudności między pierwszymi 3 encounterami a ostatnim. Spokojnie do ostatniego bossa można dojechać na 360, a na nim poniżej 370 jest bardzo trudno. -Jak już nabije się light w okolicach 380 to wydaje się, że raid a zwłaszcza końcówka będzie duużo łatwiejsza i ludzie będą kończyć go w godzinę. W tej chwili niewiele wybacza ze względu na niski dps - jeden zje.bany ruch przy fazie dps i wszyscy leżą. O czym boleśnie przekonał się mój team, kiedy raz po raz lamiłem rzucanie orbami/skakanie po bossie. -Bardzo fajny klimat raidu, są ciary, moim zdaniem lepiej to wygląda niż szaro-bury KF. -Fabularnie to jakiś żart. W TTK przynajminej waliło się Oryxa który wiele znaczył dla tej smutnej jak piz.da fabuły. Tutaj tłuczemy dwóch no-nameów i jedziemy pociągiem. Czaicie - ostani boss w grze, a nie wiadomo kto to jest xD -Jak walnie hard mode i challenge, to będzie podobnie ciężko jak teraz i znowu wszyscy się poskładają. -Za końcówkę raidu i to jak nasza ekipa została wyru.chana z ostaniej skrzynki je.bać Bungie maczetami. Ale ogólnie bawiłem się przednio i myślę, że na ten moment raid bardzo daję radę. Tylko szybko się zużyje. 8/10 would play again ale póki co nie mogę na to patrzeć. PS: Zdaje się, że jakieś 20 minut przed nami raid rozjechał też Zeratul i wrog (Xone), a pewnie było też grane przez ekipy na PS4. Edytowane 25 września 20168 l przez froncz piotrewski
Opublikowano 25 września 20168 l Gratulacje. Nam się udało kilka godzin wcześniej, teraz drugi raz pyknęliśmy na kolejnych postaciach. Przemyślenia podobne - całkiem fajny i przyjemny Raid, dobre tempo i niezłe mechaniki, ale niedosyt będzie. Na drugim przejściu praktycznie wszystko od kopa szło, więc nawet nie chcę myśleć, co się będzie działo przy Light na poziomie 380+. Ogólnie średni dodatek - widać, że robiony tylko po to, by coś wydać w tym roku.
Opublikowano 25 września 20168 l No to 3 raidy na ten tydzień zaliczone. Chyba byliśmy pierwsi na Xbox One w Polsce Ogólnie raid to zaliczenia w godzinę, Póki co zajmuje nam około 3 https://www.twitch.tv/zeratulpl/v/91308689
Opublikowano 28 września 20168 l Nie wiem czy jest temat o 2, wiec wrzucę tu, trochę przecieków: http://kotaku.com/sources-destiny-2-coming-to-pc-aims-to-feel-like-a-to-1787153460
Opublikowano 28 września 20168 l obczajcie sobie jakiego Bungie doje.bało ARG questa, czapki z głów PS: Zbieram ekipę na nowy raid w dowolny wieczór przed niedzielą. Zgłoszenia na PW, zagramy coś razem wierzę (tylko plis miejcie light ok. 365 min)
Opublikowano 28 września 20168 l Gurwa, do czasu przeprowadzki do Gdańska (nie prędko), nie będę mógł grać w weekendy. Odpuszczam sobie ten dodatek.
Opublikowano 28 września 20168 l No ten egzotyczny quest to niezła zabawa. Raid już jednak w godzinę się przechodzi, więc luzik.
Opublikowano 30 września 20168 l Wczoraj wszedł hotfix usuwający farmę z Omnigula (akurat familiśmy Omnigula ) więc trochę przyrost lighta zwolni a chciałem pocisnąć rajd w sobotę
Opublikowano 1 października 20168 l I bardzo dobrze, wszystkie te farmy (Imago Loop, Omnigula na Grasp i teraz) to rak i powinno się je zaorać
Opublikowano 1 października 20168 l Ja bede dostepny dopiero od 13ej w niedziele, a nie ukrywam, ze zalezy mi niesamowicie na tym by juz w niedziele zamknac questa na raidowe pulse rifle.
Opublikowano 2 października 20168 l No ba. Podobnie jak Ty, ganiam z przedostatnim elementem questa (zabić trzech bossów, może być trzy razy pierwszy, albo cały raid -- whatever) od paru dni, ale coś trudno towarzystwo do raidu zebrać. Choć z drugiej strony bardziej dalsi znajomi to już chyba z dziesiąty raz w tym tygodniu jadą. A tu -- a to się ten pulse marnuje, albo marnują się bounty z Trialsów (tam też pulse, ponoć najlepszy obecnie w grze), albo nie ma z kim pimpować ROI Record Booka... BTW, Bungo sensownie to zrobiło i nie trzeba całego questa na pulse'a robić w tym samym fireteamie. Ktoś, kto już kiedykolwiek skończył questa może kupić jego element u Shiro i w sekund pięć pomóc tym, którzy są dopiero na którymś z "matematycznych" etapów.
Opublikowano 3 października 20168 l Ukryty perk w Outbreak Prime: Sign of Four: https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/55n3n4/outbreak_primes_hidden_perk_is_sign_of_four/ -- w skrócie, co czwarty burst na bossie jest o wiele mocniejszy. To plus chmura nanobotów tłumaczy mi w końcu, dlaczego OP tak mocno DPS-uje bossów. Ostatnio z Yapem robiliśmy raid z ekipą, która grała ostatni etap nieznaną nam metodą, i trochę się sprawy posypały. Jak się okazuje, sporo ludzi proponuje metodę z o wiele mniejszym chaosem (i zdaje się tą metodą robiliśmy oryginalnie): https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/55mumf/a_year_ago_we_encouraged_the_no_knight_strat_for/ Szczegóły w linku, ale krótki opis: - Każdy dostaje swoją rolę, albo Kanonier, albo Bomber. Więc mamy np. Lewy Kanonier, Środkowy Bomber, itd. Oczywiście rozstawiamy się w parach Bomber/Kanonier po trzech lane'ach. Funkcję Kanoniera powinni dostać ludzie z największym Lightem. - Jeśli każdy z lane'ów dostanie po jednym Empowered, sprawa jest banalna, Kanonierzy rozwalają swojego serwitora i wracają na miejsce (jak dają rade, mogą to zrobić na odległość, bez ruszania się z lane'a), po czym Bomberzy rzucają śnieżką w bossa. - Jeśli jakiś lane dostanie dwa Empowered, zawsze Empowered Kanonier z tego lane'a -- po zabiciu swojego serwitora -- idzie tam, gdzie brakuje Empowered. Jest 50% szansy, że to nowe chwilowe miejsce to będzie tam, gdzie zabił swojego serwitora, czyli jeszcze łatwiej. Empowered Bomber zostanie sam na swoim lane, ale kapitan już dawno nie żyje, a moby powinny być wyczyszczone, więc mu rybka I tyle. Benefit to mniejszy chaos: - Tylko JEDNA osoba musi zmienić swoją stałą pozycję na chwilę, a i to tylko wtedy, gdy są dwa Empowered na jednym lane'ie - Wszyscy mają swoje jedno konkretne zadanie, a nie muszą być lotnym uniwersalem Wiadomo, że są jeszcze inne elementy (np. Prawy i Lewy Empowered powininen ogarniać Środek Przód, a środkowy Empowered tylko Środek Tył), ale core strategii jest jak wyżej.
Opublikowano 3 października 20168 l Szczegóły w linku, ale krótki opis: - Każdy dostaje swoją rolę, albo Kanonier, albo Bomber. Więc mamy np. Lewy Kanonier, Środkowy Bomber, itd. Oczywiście rozstawiamy się w parach Bomber/Kanonier po trzech lane'ach. Funkcję Kanoniera powinni dostać ludzie z największym Lightem. - Jeśli każdy z lane'ów dostanie po jednym Empowered, sprawa jest banalna, Kanonierzy rozwalają swojego serwitora i wracają na miejsce (jak dają rade, mogą to zrobić na odległość, bez ruszania się z lane'a), po czym Bomberzy rzucają śnieżką w bossa. - Jeśli jakiś lane dostanie dwa Empowered, zawsze Empowered Kanonier z tego lane'a -- po zabiciu swojego serwitora -- idzie tam, gdzie brakuje Empowered. Jest 50% szansy, że to nowe chwilowe miejsce to będzie tam, gdzie zabił swojego serwitora, czyli jeszcze łatwiej. Empowered Bomber zostanie sam na swoim lane, ale kapitan już dawno nie żyje, a moby powinny być wyczyszczone, więc mu rybka Shieet, to jaka jest ta inna metoda? U nas od początku tak się gra - rzucający są zawsze statyczni, a osoby z Canonami mobilne, by nie było chaosu. Edytowane 3 października 20168 l przez wrog
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.