Opublikowano 14 sierpnia 201410 l Pewnie będę robić za przeszkody pod którymi będzie trzeba przebiegać szybko lub spowalniać, itd Edytowane 14 sierpnia 201410 l przez Szatanek
Opublikowano 15 sierpnia 201410 l swietnie to sie prezentuje - max peane przyszlosci jak w pysk strzelil - order gameplayo prezentuje sie zenujaco przy tym, oby wiecej takich exow na xone
Opublikowano 15 sierpnia 201410 l sam developer daje gwarancje ze slabo na pewno nie bedzie, jeszcze pomimo tego ze troche jestem rozczarowany, ze to po prostu max peane w klimatach s-f to z drugiej strony robia to w czym czuja sie najlepiej - bedzie kozacko na bank
Opublikowano 15 sierpnia 201410 l Tutaj macie opis tego co się działo po tym demie, które pokazali - zaraz po tym były właśnie elementy platformowe Good. Now that we're all on the same page, let's talk about what happens after Jack time-launches a car at that armored enemy. At the end of the video the time stutter was still active, which means the entire world is paused except for Jack. He climbs a ladder to get to a higher section of the bridge in order to get past some rubble. While he's moving along a catwalk, time unfreezes and a massive freight ship lumbers toward the bridge. Normally, it would open up and let the ship through safely, but because of the militant group's takeover, the bridge gets ripped to shreds as the ship crashes through. Jack awakens hanging upside down from a metal bar frozen in space. He gets right side up and platforms along a string of floating wreckage. He gets back to the bridge and a car is crashing over and over again in a time loop. Jack has to wait for the right moment and uses his quick time dash to zip through when there's an opening. He jumps along some floating truck parts and freezes a car as it passes in front of him. This creates a platform for him to cross over. Next, a semi spills its cargo on the road and a car sinks through a hole in the bridge. He jumps down through an open metal shipping crate that creates a makeshift slide and guides him safely to the ground below.
Opublikowano 15 sierpnia 201410 l Obejrzyjcie do końca Edytowane 15 sierpnia 201410 l przez DonSterydo
Opublikowano 16 sierpnia 201410 l QB na GC Totalnie mną zamiótł, najlepsze co widziałem na żywo, gra prezentuje się kapitalnie, fizyka zamiata, opcja z tym czasem robi robotę, prócz tego co pokazali na konfie mi było dane zobaczyć jeszcze jak statek wbija się w most niszcząco go a główny bohater za pomocą manipulowania czasu z rozwalonych kawałków robi sobie drogę na dół. To jak obiekty się zachowują, to jak fizyka pokazuje pazury podczas tego momentu eh ciężko to opisać, szykuje się za(pipi)isty ex !!!
Opublikowano 16 sierpnia 201410 l Na końcu gry okaże się, że Quantum Break to filmowa adaptacja ostatniej książki Alana Wake'a
Opublikowano 16 sierpnia 201410 l Na końcu gry okaże się, że Quantum Break to filmowa adaptacja ostatniej książki Alana Wake'a To mógłby być dobry motyw.
Opublikowano 16 sierpnia 201410 l I od razu zapowiedz kolejnych przygod Alana Wake Kuzwa, jakie spoilery XD.
Opublikowano 16 sierpnia 201410 l Albo gra się kończy, słyszymy końcowe słowa narratora, kamera odjeżdża i widzimy jak Alan Wake pisze na maszynie ostatnie słowa nowej książki
Opublikowano 16 sierpnia 201410 l To jest tak zajebiście nieprawdopodobne że może tak być No ja bym się wcale nie zdziwił.
Opublikowano 16 sierpnia 201410 l Autor Na końcu gry okaże się, że Quantum Break to filmowa adaptacja ostatniej książki Alana Wake'a albo jeden z odcinków Night Springs ;d
Opublikowano 16 sierpnia 201410 l QB na GC Totalnie mną zamiótł, najlepsze co widziałem na żywo, gra prezentuje się kapitalnie, fizyka zamiata, opcja z tym czasem robi robotę, prócz tego co pokazali na konfie mi było dane zobaczyć jeszcze jak statek wbija się w most niszcząco go a główny bohater za pomocą manipulowania czasu z rozwalonych kawałków robi sobie drogę na dół. To jak obiekty się zachowują, to jak fizyka pokazuje pazury podczas tego momentu eh ciężko to opisać, szykuje się za(pipi)isty ex !!! Możesz coś więcej o tym napisać? Była w tym jakaś dowolność, czy trzeba było określone elementy w określonym miejscu ustawić?
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l Droga raczej liniowa, ale to jak zachowywały się obiekty podczas cofania czasu wyglądało za(pipi)iście, ciężarówka przewracała się z butlami gazowymi które rozsypywały się w każdym możliwym kierunku robiły spore wrażeniem, dawno nie widziałem tak dobrej fizyki, kolo mógł sobie to cofać, zatrzymywać manipulował tym jak chciał i w odpowiednim momencie przebiegał/przeskakiwał dalej.
Opublikowano 17 sierpnia 201410 l Czyli miales okazje podziwiac akcje z tego screena? Wbicie sie statku w most to cutscenka czy mamy okazje w tym uczestniczyc?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.