Skocz do zawartości

Quantum Break


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

To nie zależy od kampanii reklamowej, a od farta. Reklamy SO leciały w USA nawet w kinach przed seansami filmów, w sieciach sklepów gamestop plansze reklamowe były nawet pół roku przed premierą, przez 3 miesiące internet był bombardowany gameplayami, a grę przed premierą streamował najpopularniejszy jutuber i nic to wszystko nie dało.

Pelna zgoda, co do tego, ze trzeba miec rowniez farta. Jednak szczesciu mozna tez pomoc. Sony robi dobra robote z The Order. Prawie kazdy jest swiadomy tego, ze to bedzie sredniak, a mimo wszystko panuje duzy hype na gierke. Wydaje mi sie, ze stwierdzenie, ze 'nic to nie dalo', w kontekscie SO jest naduzyciem. Gra wbila sie w swiadomosc graczy, zostala cieplo przyjeta przez recenzentow, brak oficjalnych danych, co do sprzedazy(800k wedlug vgh), za wyjatkiem tego co podalo npd(~300k bez bundli za przez 2 miesiace w USA)

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

To, że jest hajp na jakąś tam kiepską grę to akurat słaby argument :P To tendencja, że produkcje, które z grami mają coraz mniej wspólnego i kopie klonów sprzedają się coraz lepiej, a bardziej wymagające gry zbierają ochłapy.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Trochę naiwne wierzyć, że znowu zrobią tak samo dobrą grę jak 14 lat temu, ale czemu nie [chyba że skład zespołu bardzo się zmienił]? Alan Wake był niezły, było parę rzeczy, które można poprawić i mam nadzieję, że w przypadku QB to zrobią. Jednak niestety mam wrażenie, że większość producentów nie uczy się na własnych błędach, więc jakoś bardzo się nie napalam. 

Edytowane przez ssxx1
Odnośnik do komentarza

Remedy to nie Rockstar ;) W ich przypadku nie ma żadnego sentymentu, co pokazała premiera Alan Wake :P Chciałbym się mylić, ale moim zdaniem będzie podobnie jak z AW.

Dokladnie. Przykre, ale prawdziwe. AW w duzym stopniu zabilo piractwo, na One'ie raczej ten problem ominie QB, dla tego mam nadzieje, ze tytul jednak odniesie sukces. Lecz rozum podpowiada zupelnie co innego : /

Co by sie nie dzialo, ja zapewne i tak kupie dwie kopie na premiere, tak jak zrobilem to z AW. Remedy to Remedy, za Max'a maja u mnie takie przywileje.

Odnośnik do komentarza

Największy problem AW to schematyczność i monotonia gameplayu, co do sprzedaży SO to problem raczej leży w czterech kwestiach:

- kilka mln XO w momencie premiery

- nowe IP

- IG które jest świeże w rodzinie xboxa i gracze nie są do nich przyzwyczajeni

- sama gra która na filmikach może nie za bardzo zachęć do kupna gry, nawet ogarnięci gracze sami nie wiedzieli czego się spodziewać 

 

ale tak czy siak sprzedaż jest bardzo dobra ok. 800tys. 

 

QB sprzedaż raczej będzie słaba, nie ma multi które napędza dzisiejsze gry.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Największy problem AW to schematyczność i monotonia gameplayu, co do sprzedaży SO to problem raczej leży w czterech kwestiach:

- kilka mln XO w momencie premiery

- nowe IP

- IG które jest świeże w rodzinie xboxa i gracze nie są do nich przyzwyczajeni

- sama gra która na filmikach może nie za bardzo zachęć do kupna gry, nawet ogarnięci gracze sami nie wiedzieli czego się spodziewać 

 

ale tak czy siak sprzedaż jest bardzo dobra ok. 800tys. 

 

QB sprzedaż raczej będzie słaba, nie ma multi które napędza dzisiejsze gry.

 

Najgorsze jest to, że koszty stworzenia gry dochodzą obecnie do takich rozmiarów, że sprzedanie 1 mln w pół roku jest uważane za porażkę.

 

A niektórzy devi to serio umiaru nie znają, np. Crytek z ich Ryse - sprzedali spokojnie 1 mln kopii gry, na początku generacji, wszystko praktycznie w retailu ze  średnią ~40-50$ za sztukę, a i tak stwierdzili, że sprzedaż była słaba i nie opłaca im się teraz robić sequela. To tak całkowicie abstrahując od jakości samej gry.

Odnośnik do komentarza

Najgorsze jest to, że koszty stworzenia gry dochodzą obecnie do takich rozmiarów, że sprzedanie 1 mln w pół roku jest uważane za porażkę.

 

A niektórzy devi to serio umiaru nie znają, np. Crytek z ich Ryse - sprzedali spokojnie 1 mln kopii gry, na początku generacji, wszystko praktycznie w retailu ze  średnią ~40-50$ za sztukę, a i tak stwierdzili, że sprzedaż była słaba i nie opłaca im się teraz robić sequela. To tak całkowicie abstrahując od jakości samej gry.

 

Tyle ze pewnie wiecej niz polowa budzetu idzie na marketing zamiast na podukcje ;)

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...