Skocz do zawartości

Halo 5: Guardians


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

nie zartuje, ten fragment w 9.55 i glosik rodem z kreskowek na teletoon jest totalnie zalosny, tak samo jak design przeciwnikow w tej grze, ktory od zawsze jest najlabsza i totalnie spieszona strona tej gry (jak pisze nobody - jaranko do designu przeciwnikow w halo przy hejcie zelkow w basniowych jrpg to szczyt beki)

 

no ale to jest twoja seria zycia, brakuje ci tylko dziary master chiefa na czole wiec bedziesz bronic wszystkiego co z ta gra zwiazane - spoko loko, nie zamierzam sie wyklucac, sam jednoczesnie nie jestem mendrkiem co to sama serie hejtuje pomimo, ze nigdy nie gral - muza, feeling ze strzelania czy wreszcie multi (eksluzywnie na soniaku pewnie nigdy takiego sie nie doczekamy) na plus ale design i laserki blasterki meehhh

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

no ale to jest twoja seria zycia, brakuje ci tylko dziary master chiefa na czole wiec bedziesz bronic wszystkiego co z ta gra zwiazane - spoko loko, nie zamierzam sie wyklucac, sam jednoczesnie nie jestem mendrkiem co to sama serie hejtuje pomimo, ze nigdy nie gral - muza, feeling ze strzelania czy wreszcie multi (eksluzywnie na soniaku pewnie nigdy takiego sie nie doczekamy) na plus ale design i laserki blasterki meehhh

O kur.wa jak skisłem. XDD

 

Co do multi to najlepsze multi to chyba te z killzone'a tylko jednak w halo jest ciężej się wbić, nie ma tego przybliżenia tylko celowanie z biodra. W KZ łatwiej się gra, jednak oba multi są bdb. 

Odnośnik do komentarza

ale januszerka sie tutaj odpyerdala

 

Ficuś wypowiadający się na temat designu w Halo, w które grał na pożyczonym xboxie w 2007 roku 

 

multi KZ = multi Halo :dynia:

 

BTW spotkałem się ostatnio z kumplem na browarze i Ten ziomek jak skończony przegryw zaczął w pewnym momencie temat growy, który musiałem kontynuować. No więc opowiadał o tym jak w LO, pożyczyłem mu kiedyś xboxa bo bardzo chciał zagrać w jakiegoś Skate'a, dorzuciłem mu wtedy na siłę Halo 3, z którego cisnął beke, że to gra dla dzieci itd. Ostatnio przyznał mi się, że pomimo tego strasznego jego zdaniem designu napyerdalał wtedy w Halo całą noc. 

 

Na tym właśnie polega różnica między Halo a innymi strzelankami, w Halo po prostu zayebiście się gra, a nie ogląda. A to prawdziwy ewenement w tej branży.  

Nie mówię tu o architekturze przedstawionej w grze, bo ta jest cudowna i wielokrotnie lubie włączyć Halo aby móc nasiąknąć atmosferą odwiedzanych światów. Chodzi wyłącznie o design przeciwników m.in słynnych krasnali

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

nie zartuje, ten fragment w 9.55 i glosik rodem z kreskowek na teletoon jest totalnie zalosny, tak samo jak design przeciwnikow w tej grze, ktory od zawsze jest najlabsza i totalnie spieszona strona tej gry (jak pisze nobody - jaranko do designu przeciwnikow w halo przy hejcie zelkow w basniowych jrpg to szczyt beki)

 

no ale to jest twoja seria zycia, brakuje ci tylko dziary master chiefa na czole wiec bedziesz bronic wszystkiego co z ta gra zwiazane - spoko loko, nie zamierzam sie wyklucac, sam jednoczesnie nie jestem mendrkiem co to sama serie hejtuje pomimo, ze nigdy nie gral - muza, feeling ze strzelania czy wreszcie multi (eksluzywnie na soniaku pewnie nigdy takiego sie nie doczekamy) na plus ale design i laserki blasterki meehhh

 

nie rozumiesz konwencji, tak samo jak ja nie rozumiem przyczepiania balonów do dupy zwierzakom w Metal Gear Solid V albo chowania się w kartonie na oczach komandosów, a jednak nie wpie/rdalam się do tematu o MGS i nie wrzucam tam swoich groszy bo mnie ta gra nie interesuje. Niektórych chyba jednak piecze anus, że gra z nazwijmy to odmiennym designem może wzbudzać spore zainteresowanie wśród mediów i graczy i po prostu muszą coś napisać.

 

bronić nie bronię, bo co mam bronić, ch/ujowy dubbing polski? w oryginalnej wersji grunty są komiczne i fajnie że tak jest bo to jakiś element humorystyczny serii który był od zawsze. Mam ubolewać nad tym, że gra od początku do końca w każdej minucie trwania nie jest super poważna czy jak?

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Zapomniałem dodać, że killzone to najlepsze multi ale na PLAYSTAION. Oba multi są bdb, ale jak miałbym wybierać to lepsze jest to w halo przez to, że jest skillowe i daje większą satysfakcje z wygranej. Killzone jest każualowe, ale też dawało mi fun. 

Odnośnik do komentarza

ale januszerka sie tutaj odpyerdala

 

Ficuś wypowiadający się na temat designu w Halo, w które grał na pożyczonym xboxie w 2007 roku 

 

multi KZ = multi Halo :dynia:

Parę osób przez brak drożdżówek w szkołach przesadziło z cukrem na wagarach  

 

Polski dubbing jak to PL dub poza W3 nie ma startu do oryginału ale ten motyw ficka w 9:55 brzmi bardzo podobnie do EN dub, tak brzmią grunty od H1.

 

Co do przeciwników z Halo nie zrobią DOOMa że nagle zaczniemy walić do mutantów czy tam ciachać piłą mechaniczną i gra +18...i tak 343 zrobiło dobrą robotę. Seria trzyma swój charakterystyczny styl a co np: z takim killzonem? kz2 szaro-buro i ciężko zamienili w KZ:SF w krainę Disneya. 

Odnośnik do komentarza

Zapomniałem dodać, że killzone to najlepsze multi ale na PLAYSTAION. Oba multi są bdb, ale jak miałbym wybierać to lepsze jest to w halo przez to, że jest skillowe i daje większą satysfakcje z wygranej. Killzone jest każualowe, ale też dawało mi fun. 

Co wy ludzie macie z tym, ze jakas gra jest bardziej skillowa? Kazda gra wymaga SKILLA, czy to jest tlou czy uncharted, idarb, cod, bf, halo czy killzone. Problemem jest gameplay, niezbalansowane tryby, randomowe respy przeciwnikow, mapy... tym przede wszysztkim Halo wygrywa z konkurencja.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Jakby ktoś miał wersje z UK, to błagam niech sprawdzi czy jak ustawi się polski region, to czy będą tylko napisy w naszym języku.

Sprawdzę, ale za tydzień dopiero ;p

 

Są w ogóle jakieś kompanie zbierające graczy z foruma? Jeśli tak to dajcie linę, jeśli nie to założyłem, wbijajcie:

 

FPE

 

Chyba da radę wysłać zgłoszenie bez konieczności rozsyłania zaproszeń każdemu z osobna xD

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
 

nie rozumiesz konwencji, tak samo jak ja nie rozumiem przyczepiania balonów do dupy zwierzakom w Metal Gear Solid V albo chowania się w kartonie na oczach komandosów, a jednak nie wpie/rdalam się do tematu o MGS i nie wrzucam tam swoich groszy bo mnie ta gra nie interesuje. 

 

Chowanie się w kartonie w pewnej drukarni pomogło ostatnio jednemu francuzowi uratować siebie i zakładników przed terrorystami Isis, a innemu w Korei Poł. obrobić ponad 180 sklepów na łączną kwotę 60 000$. Tak więc tak bym tego nie lekceważył.

 

  • Minusik 3
Odnośnik do komentarza

Fajna "dyskusja". Od siebie dodam, że dizajn i kosmitów, architektury i świata przedstawionego w Halo jest moim zdaniem przedni. A model strzelania to ferrari wśród strzelanin.  Ten głos grunta w wersji PL jest na prawdę dobrze zrobiony, brzmi jak oryginalny tylko mówiący po naszemu. Szkoda,że podobnego myku nie można zastosować dubbingując oryginalnych aktorów, czyli Steve Dovnes mówiący po polsku, na pewno dało by się to jakoś ogarnąć miksem i efektami, żeby jakiegoś naszego aktora Janusza ubarwić oryginalną barwą. Pewnie za drogo i szkoda zachodu.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

spokojnie ja tylko ironicznie i na autentycznych przykładach obaliłem tezę o bezsensowności używania kartonów jako efektywnej techniki stealth espionage action i wyrażam heheszki n.t. relatywizmu postrzegania dizajnu obydwu gatunków. 

 

kosmici z Halo przecież świetnie pasuje do konwencji baśni s-f w stylu Star Wars c'nie?

Edytowane przez nobody
Odnośnik do komentarza

Pamiętam lata temu zanim się wziąłem za Halo, "krasnale i zielone gluty (?)" były głównym zarzutem mojego zioma w stronę gry. A, i "za dużo fioletu" mu jeszcze przeszkadzało :D Mi nic z wymienionych rzeczy nie odebrało przyjemności z gry. Przecież Halo jako uniwersum jest genialne skonstruowane od A do Z. wyobraźcie sobie te grę bez krasnali - lipa! Wiecie, można się przyczepić do wszystkiego jak się chce :)

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...