Skocz do zawartości

The Order:1886


Zwyrodnialec

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie a w szczególności gracze lubią popadać w skrajności, jak tylko im coś tam nie zagra, a jednocześnie informacji mają tak niewiele, że ciężko o wydanie sensownego osądu w jakiejś kwestii. Nie skreślał bym tej gry, jak niektórzy już tego dokonali. Faktycznie deweloper na razie pokazał obiecywanych rzeczy jak destrukcja, zaawansowana fizyka czy otwarte lokacje. Nie znaczy to, że ich nie będzie, bo do premiery dużo czasu. Ja z kolei nie widzę przeszkód, aby gra dostarczyła masy zabawy nawet bez tego. W MGS2 czy MGS3 przerost formy nad treścią widoczny jest praktycznie w każdym elemencie gry, a filmiki trwają czasem kilkukrotnie więcej niż gejmplej pomiędzy nimi. jednak nie przeszkadza to wielu osobom traktować tej gry jako mesjasza, gdy dla mnie odsłony na PS2 był kompletnie niegrywalne.

 

za bardzo się niektórzy napinają i w każdej grze chcą widzieć tytuł na 10/10. chciałbym tylko zauważyć, że gry na 8/10 dają czasem więcej krótkoterminowego funu niż mesjasze gejmingu. a dla mnie The Order właśnie wygląda na taką grę, w którą mogę tydzień z przyjemnością pograć, a potem pogonić ją za jakieś 50 plnów mniej niż kupiłem na premierę.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tak i przez pół roku czasu opracują zaawansowaną destrukcję i otwarte lokacje. Może jeszcze zmieną koncepcję gry. Jeszcze raz odsyłam do pierwszych stron tematu. To, co pokazali jest w 90% reprezentatywne dla całej produkcji. Zresztą, nigdzie żadnych obietnic co do dużych lokacji nie przeczytałem, ale za to chwalących system fizyki było mnóstwo, a przyspawane szklanki, słoiki do półek raczej tego nie prezentują.

Odnośnik do komentarza

I to jest powód do całego hejtu ? Że szklanki są przyspawane ? Poza tym być może nie pokazali, bo deweloping fizyki nie został zakończony. Nie pomyślałeś o tym ? A nawet jeśli sztućce nie będą spadać ze stołów, to nie znaczy, że gra będzie niegrywalna. Ja wiem, że należy stawiać wysokie wymagania deweloperom, ale to co czasami na tym forum czytam, to ewidentnie oznacza, że niektórym się w dupach poprzewracało i od każdej gry oczekują perfekcji w najmniejszym nawet detalu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Ludzie a w szczególności gracze lubią popadać w skrajności, jak tylko im coś tam nie zagra, a jednocześnie informacji mają tak niewiele, że ciężko o wydanie sensownego osądu w jakiejś kwestii. Nie skreślał bym tej gry, jak niektórzy już tego dokonali. Faktycznie deweloper na razie pokazał obiecywanych rzeczy jak destrukcja, zaawansowana fizyka czy otwarte lokacje. Nie znaczy to, że ich nie będzie, bo do premiery dużo czasu. Ja z kolei nie widzę przeszkód, aby gra dostarczyła masy zabawy nawet bez tego. W MGS2 czy MGS3 przerost formy nad treścią widoczny jest praktycznie w każdym elemencie gry, a filmiki trwają czasem kilkukrotnie więcej niż gejmplej pomiędzy nimi. jednak nie przeszkadza to wielu osobom traktować tej gry jako mesjasza, gdy dla mnie odsłony na PS2 był kompletnie niegrywalne.

 

 

Tylko że tam był sztywny podział na grę i cut scenki. Skrypty praktycznie nie istniały. Nikt nie traktował gracza jak skończonego idioty, wodząc go za rączkę. Gra oferowała mnóstwo smaczków i odmiennego przemierzania lokacji, które nie zawsze były tylko korytarzami. Poza tym problem zbyt długich cut scenek i dialogów tyczy się tylko MGS2. W MGS3 jest już podział ok. 5 h filmików - 10-12h gameplayu. Jak na razie Order prezentuje się z najgorszej możliwej strony. 

Edytowane przez nobodylikeyou
Odnośnik do komentarza

Ja nie mam nic przeciwko takim "interaktywnym filmom". Przy Heavy Rain i The Walking Dead miło spędziłem czas. Jeśli będzie ciekawa fabuła, to 1 tytuł na 50 innych może się pojawić. Nie podoba się taka wizja gry? Nie kupować.

Gorzej że sukces takiej "gry" może inspirować innych devów to podążania tą samą drogą. Wystarczy przypomnieć sobie jak Capcom zapatrzył się na markę COD przy tworzeniu RE6 (sam się do tego przyznał!) i co z tego wyszło.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Patrzac na wasze oczekiwania to nie jedna osoba niezle sie zawiedzie...Czytalem wrazenia z gry i koles pisal ze na 10 min prezentacji byly 3 min gameplayu a reszta filmiki...ciagle zabieranie kontroli nad postaciami...a spodziewalem sie Gearsow w Londynie :/

Edytowane przez hav3n
Odnośnik do komentarza

Ja nie gram w multi (np Uncharted 2 i 3 czy TLoU łącznie 0 min w multi), lubię czasami cinematc ex. a wiadomo że Sony robi je najlepiej, lubię klimatyczne gierki, lubię ładną grafę tak więc pewno wezmę Order na premierę , zostawię w kolekcji i będę się jarał.

 

Uwielbiam grać w takie gry np na przemian z grami Ninny i ich klasycznym gameplayem i "cukierkową" grafiką.

Odnośnik do komentarza

Takie bedzie 85,66% gier w tej generacji na sprzetach Sony/MS : (

No jak na razie takie było Ryse i może będzie Order ,(choć może faktycznie będzie często o wiele mniej liniowy i cin. ex.) reszta zapowiedzi nie wiadomo, a np na WiiU jest 0% taki gier więc można spokojnie sobie mieszać.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...