Opublikowano 30 września 201410 l Jakby co jestem pierwszy w kolejce Sam nie dostałem maila z kluczem i raczej marne szanse, że jeszcze wysyłają.
Opublikowano 30 września 201410 l Dostałem, dodane do ściągania, ciekawe czy do 17.30 sie ściągnie na moim 10Mb łączu, raczej wątpliwe
Opublikowano 30 września 201410 l Niech ktoś później napisze czy na Xone gra wykorzystuje wibracje w triggerach.
Opublikowano 30 września 201410 l Jakieś opinie oprócz tego, że każdy ściąga albo nie ma klucza? Grafika lepsza niż w becie na PC otoczenie wreszcie jakoś wygląda
Opublikowano 30 września 201410 l pograłem w bete 40min i dłużej nie dam rady, tak więc - już na samym początku widać, że nie jest dobrze, zaczynamy pickupem na polu uciekając przed policją, mijamy ogrodzenia drzewa krzaki, nie zwalniamy na nich nawet odrobine - pickupem tym przy odpowiednim nachyleniu da sie przeskoczyć nad liniami energetycznymi, taki aerodynamiczny - gamerTHC pisze, że graficznie jest lepiej niż na PC, ja na PC nie grałem, ale graficznie na PS4 to wygląda jakbyśmy cofneli sie w czasie o jakieś 2-3 lata, już nie mowa o samych autach ale otoczenie - inne auta na ulicy to często pudełka, ludzie to jakby ruchome bitmapy z dziwnymi proporcjami nóg - na początku zapieprza sie przez te pole i na niczym nie zatrzymuje, a pozniej w mieście najechałem na ulicy na materac to mnie odrzuciło na jakąś ściane - model jazdy to w tej grze zupełnie nie istnieje, albo jedziemy bokiem nie wprowadzając auta w poślizg, albo pudełko które ledwo skreca Cut scenki i animacja twarzy w tej grze wygląda jedynie dobrze, na plus jest jeszcze radio. NFS Rivals to mistrzostwo świata pod wzg graficznym, oprawy i prowadzenia auta przy tym The Crew ciesze sie, że miałem okazje zagrać w bete, bo ze spokojnym sumieniem moge ominąć ten tytuł Panowie nic nie tracicie gamerTHC nie gadaj, że podoba Ci sie ta gra? Edytowane 30 września 201410 l przez Fanek
Opublikowano 30 września 201410 l oglądam na twitchu z X1 i nie wygląda to tak źle do tego super modyfikacja bryki
Opublikowano 30 września 201410 l Mi przypadła do gustu, ale czy kupie tego jeszcze nie wiem zobaczymy jaki będzie progres. Jest parę rzeczy które muszą poprawić.
Opublikowano 30 września 201410 l Ok. 30 sekund wystarczyło żeby stwierdzić, że gra jest pozbawiona jakiegokolwiek modelu jazdy - koła przyklejone do jezdni To za dużo jak dla mnie.
Opublikowano 30 września 201410 l To beta jeszcze dużo może się zmienić Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 30 września 201410 l No jasne, zmienią model jazdy, gdy premiera gry już za chwilkę . A poza tym, to wyłącz ten podpis.
Opublikowano 30 września 201410 l http://www.twitch.tv/iamthepile słyszycie cykanie na tym streamie? nie gadajcie że to xboxa taki dzwiek wydaje?
Opublikowano 30 września 201410 l Pierwsza misja za mną, czas gry 1 minuta 11 sekund i 731 setnych sekundy. Póki co to stwierdziłem, że ogram jak będzie w plusie xD Zawód, ale w sumie to nie ma jakiejś strasznej tragedii, za bardzo się podjarałem wielką mapką, moja wina. Będzie coś koło 6/10. Co do grafiki, to... to takie lekko podrasowane The Walking Dead, więc... xDDD Edytowane 30 września 201410 l przez Yakubu
Opublikowano 30 września 201410 l Szału nie ma, miał być Test Drive Unlimited z freeroamem w nowo-genowej oprawie a jak na razie to jazda na kozie (która skręca tylko bokiem bez względu na to czy nazywa się Charger czy 370Z), cutscenki i animacja postaci owszem w porządeczku, w momencie gdy dziewczyna wciąga mnie do roboty w FBI wygląda baaardzo realistycznie (gra cieni, itp.). Same auta i jazda - no cóż, pozostawiają sporo do życzenia. Takie 7- dla fanów wyścigów i aut, a 6 dla reszty. Mnie dyupy nie urwało
Opublikowano 1 października 201410 l Matko kochana, jak dla mnie ta gra będzie miazgą. Must have na premierę! Tu mam wszystko to, za co kocham NFS Undergorund 2. Otwarty (olbrzymi) teren i fajny tunning aut. Widzieliście jakie są smaczki przy tuningu? Można nawet odpicować wetrze. A cała prezencja podczas tunningu jest genialna! To jak auto "rozkłada" się na części podczas wymiany elementów to istne cudo. Wymieniając części mechaniczne, karoseria znika z auta i mamy podgląd tego co pod nią. Dodatkowo można dowolnie obracać kamerą, a jakby jeszcze było mało to możemy dodać gazu, wcisnąć hamulec, skręcać kołami i delektować się jak te wszystkie podzespoły wtedy pracują. Dla mnie to jest mega bajer. W NFS:U2 uwielbiałem opcje i mnogość tunningu. A tutaj to wszystko powraca i w dodatku w mega detalach. Podczas jazdy auta tez się przyjemnie brudzą, niszczą. Jest fajnie i miodnie. Ja łykam na premierę.
Opublikowano 1 października 201410 l a model jazdy i sama oprawa graficzna Ci nie przeszkadza? przecież tam nie ma modelu jazdy, NFS Underground 1 jestem pewien miał lepszy na 10000%
Opublikowano 1 października 201410 l Oprawa graficzna jak dla mnie jest bardzo dobra, a to dopiero beta. Model jazdy spada na drugi plan gdy gra ma do zaoferowania tyle miodnego gameplay'u. To jest gra dla funu a nie symulacyjnej ścigałki. Od modelu jazdy mam Forze 5. Nawet te samochody na ulicach, co je mijamy, wyglądające i jeżdżące jak kartony mi nie przeszkadzają Edytowane 1 października 201410 l przez Emtebe
Opublikowano 2 października 201410 l Tu nie chodzi o brak symulacyjnego modelu jazdy ale wg mnie brak jakiejkolwiek wyrazistości w prowadzeniu fur Popieram Fanka, miałem problem z utrzymaniem auta na drodze po próbie ominięcia pojazdu a kumpel w ogóle non stop po lasach jeździł . Midnight Club, NFS, Horizon pierwszy(wg mnie arcade ), Burnout, Split/Second, Blur. Żadna z tych gier nie mała symulacyjnego modelu a grało się mega miodnie. Gra mocno się broni społecznościowym atutem ale nad prowadzeniem fur powinni popracować i dobrze, że jest beta bo może coś z tym zrobią hehe
Opublikowano 2 października 201410 l A jak prezentuje się świat w grze? Jest w nim wiele ciekawych, przede wszystkim różnorodnych miejsc poza miastami? Czy same puste pola?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.