Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End

Featured Replies

Opublikowano

Ja wlasnie gram od nowa na crushing i ten poczatek duzo bardziej mi sie podobal. Moze dlatego ze wiem juz co i jak i nie musze rozgladac sie w kazdym miejscu, zastanawiac sie ktoredy isc itd. Jest jakos bardziej dynamicznie, ale nadal uwazam ze poczatek przeciagniety. Pozniej jest juz idealnie.

 

Co do zakonczenia to jest ono bardzo satysfakcjonujace.

 

Myslalem ze usmierca ktoregos z glownych bohaterow, a tu nie dosc ze wszyscy cali i zdrowi przeszli na emeryture to jeszcze ta epicka walka na koniec.

 

 

Pozostaje zyc nadzieja ze ND zrobi jakas gre jeszcze w tym swiecie. Z tego co kojarze Druckmann gdzies mowil ze historia Drakea zakonczona ale jak juz to moze jakis prequel albo inni bohaterowie.

 

  • Odpowiedzi 4,6 tys.
  • Wyświetleń 521 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Podniecacie sie tym Uncharted jakby nie wiadomo co. Co tak w ogole Naughty Dog do tej pory pokazalo? Jedna dobra gra na PSX, jakies popluczyny na PS2, a o PS3 juz nie mowie. Karykatury gier, nic wiece

  • SzczurekPB
    SzczurekPB

    jakie miejscówki Najbardziej zróżnicowane Uncharted, Naughty Dog kończy z serią z pjerdolnięciem

  • Nie rób tego błędu. Ta gra to przereklamowany gniot. Oprócz grafiki (momentami) to stary odgrzewany kotlet. Dziś wymieniłem na Dooma i już w pierwszych 10 min. było wiecej gameplayu niz w 4h U4. Dla m

Opublikowano

muzyka jest bezplciowa, nie jest zla, nie przeszkadza, nie ma po prostu praktycznie utworow wpadajacych w pamiec

 

np. podczas poscigu, sobie ten fragment na nowo odpalilem po przejsciu gry - w ogole nie podkresla dramaturgii sceny

 

oni zreszta chyba zmieniali autora muzyki przy tej czesci jesli dobrze pamietam

Opublikowano

Tak, trzy poprzednie części robił Greg Edmonson . W U4 komponuje Henry Jackman

 

Sorry U4 :P

 

Edytowane przez Graczdari

Opublikowano

Pozostaje zyc nadzieja ze ND zrobi jakas gre jeszcze w tym swiecie.

Nie zrobią. To ostatnie Uncharted od Naughty Dog, co wielokrotnie powtarzali. A czy Sony zleci komuś innemu kontynuowanie serii, to już inna sprawa ;)

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

i bardzo dobrze, epilog jest idealny, i kazde dalsze gwałcenie serii po pierwsze mogło by kolidować z reszta, po drugie nie da się ukryć ze moze pora się wziąc za inną tematykę z innym systemem, ile można ogladac kolejny skok po którym rozwala się most, albo  kruszy półka.

Chociaz jakiś u5 na nastepna konsole, w ramach odswiezenia, dlaczego nie, w  koncu  na starosć też mozna skakac.

Opublikowano

Jestem tylko ciekawy komu to zleci? Jakies wewnetrzne studio, nowy team czy moze 3rd party? Osobiscie sie ciesze, ze to juz ostatnia gra z serii. Uncharted 4 bylo swietne ale jakbym za dwa lata znowu mial sie hajpowac na kolejne przygody to raczej nie ;) Dawac tlou2 i nowe ip.

Edytowane przez hav7n

Opublikowano

@SzczurekPB

 

Ludzie narzekają na muzykę pewnie dlatego, że ta zmieniła się z typowej muzyki opartej na tematach w muzykę bardziej opisową, podkreślającą wydarzenia na ekranie, często korzystającą z ambientowych rozwiązań, które dają większe pole dla reszty ścieżki dźwiękowej. To duża zmiana, więc dlatego nie każdemu się spodoba. Osobiście jestem zadowolony z OST, ale rozumiem zdania przeciwne.

Bardzo ciekawe przemyślenie. Mam podobnie ale jak skończę grę to rozwinę myśl.

Opublikowano

Jeśli hipotetycznie UNCHARTED miałaby robić inne studio, to według mnie najlepiej na tą chwilę nadaje się do tego Sucker Punch Productions. Jest jeszcze SONY BEND, które z Uncharted miało już do czynienia, aczkolwiek ten dev nie gwarantuje w 100% jakości. 

 

Sama marka jest nazbyt ważna i rozpoznawalna by ją bez niczego przekreślić. W końcu Nathan to jedna z najbardziej rozpoznawalnych "maskotek" PS3 i PS4, więc z biznesowego punktu widzenia nie można sobie pozwolić na totalne zapomnienie o nim. 

Edytowane przez Graczdari

Opublikowano

Jeśli hipotetycznie UNCHARTED miałaby robić inne studio, to według mnie najlepiej na tą chwilę nadaje się do tego Sucker Punch Productions. Jest jeszcze SONY BEND, które z Uncharted miało już do czynienia, aczkolwiek ten dev nie gwarantuje w 100% jakości. 

 

Sama marka jest nazbyt ważna i rozpoznawalna by ją bez niczego przekreślić. W końcu Nathan to jedna z najbardziej rozpoznawalnych "maskotek" PS3 i PS4, więc z biznesowego punktu widzenia nie można sobie pozwolić na totalne zapomnienie o nim. 

 

Ja sądżę że ND już jest studiem które wystarczy ze wyda grę, i  z miejsca może zrobić klasyka i  zapoczatkowac kolejne pasmo sukcesów.

wystarczy na okladce napis "od twórców uncharted" i naughty dog.

Sama marka Uncharted już nie jest konieczna.

Opublikowano

A czy wszyscy sie zgodza ze walka z ostatnim bossem byla EPIC as fuck?

Opublikowano

ejry1yl1mjxgqr8qq1jx.gif

Opublikowano

troche festiwal qte i order style ale te wykonanie, emocje i klimat wlasnie oddzielaja bydlo od naughty dogs

Opublikowano

Tak, akurat ostatnia walka była naprawdę świetna. Co prawda myślałem, że

 

 

przyjdzie nam też zaje....tą su...., ale generalnie pojedynek mega na plus.

 

 

Zastanawia mnie o czym będzie ten dodatkowy rozdział, który udostępnią w DLC.

Edytowane przez Graczdari

Opublikowano

Coś czuję że o

 

 

Nadine, jej wątek się po prostu szybko skończył

 

 

Finałowy boss faktycznie świetnie zrobiony, niby qte, ale świetnie wykonane.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Wyłączyłem w nocy na początku rozdziału 10 i dzisiaj przygotowuje się do odpalenia. Zęby umyte, dupa też, włosy uczesane.

Opublikowano

Swoją drogą u nas sprzedaż taka. Mieliśmy na 6 punktów zamówione 270 kopii, sprzedawaliśmy od soboty. Zostało póki co 54 egzemplarze + wróciło już 6 używek.

 

Nieźle jak na sam Śląsk i jedną sieć :-P

Opublikowano

Ja byłem zaskoczony jak długie są niektóre rozdziały w rodzaju tego 10. I jak dużo jest wariantów drogi do celu, nawet jeśli większość szybko się łączy i nie kryje wcale sekretów.

Opublikowano

Nie lubie wariantowania, nie lubie jak mi  dają wybór, nie lubie otwartcyh przestrzeni gdzie mozna coś ominąć :(

 

Jestem takim staroszkolnym osiolkiem któy lubi isc jednym szlakiem, no ale tutaj po porstu za drugim przejsciem bedzie trzeba pozwiedzac.

 

Ogólnie gra wprowadza pewne rewolucje wg mnie:

- podczas pocałunku nos eleny się zgina.

- gra jest zrobiona na wielkich obszarach tylko by być,

- fotorealistyczny pies, jak pierwszy raz zobaczylem  go na łóżku to pomyslalem ze sobie jaja robia i  naughty dog zmontowało gre z filmem.

Edytowane przez milan

Opublikowano

zauwazyliscie jak sprytnie podmieniają modele z cutscenek na te z gameplayu i vice versa?  prawie nie zauwazylem.

Opublikowano

hahaha, no pies to ogien xDDD jak go zobaczylem tez od razu - wtf render, film?! haha

 

smaczkow gra ma od groma, ponurkujcie drake'iem i przypatrzcie sie jego czuprynie w wodzie itp

Opublikowano

 

10 rozdział 0_o

 

Czy moge już schować komputer ze smokiem do szafy?


Od tego rozdziału zaczyna się systematyczny, graficzny kop w ryja co rozdział, obecnie jestem w 14 i nadal nie wiem, kiedy to neo wyszło i kiedy ją kupiłem.

 

 

Nie lubie wariantowania, nie lubie jak mi dają wybór, nie lubie otwartcyh przestrzeni gdzie mozna coś ominąć :(


Hehe, mam to samo, jak jest wiele drug, to zawsze mam obawy że coś ominę (i tak sie stało w rozdziale 10).

 

PS. Co do smaczków, polecam poświecić latarką Samowi po twarzy.
PS2. Sorry, ze post pod postem, niech jakiś mod połączy. Dzięki.

Edytowane przez Bansai

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.