Opublikowano 6 sierpnia6 sie 48 minutes ago, gtfan said:Renault 5 oglądałem chwilę na lotnisku bo był wystawiony ;) podobał mi się stąd jest do rozważenia, ale nie mierzyłem się w nim nawet, o jeździe nie mówiąc. jest na liście do sprawdzenia.ID3 za dużo złego się nasłuchałem żeby rozważać, bardzo mnie zniechęciły testy. chociaż chyba większość rzeczy była do poprawy w aktualizacjach więc wszystkie wady mogą być już nieaktualne. z ciekawości poproszę o ofertę i może jakieś wypożyczenie na pół dnia.Tak, ID3 według najnowszych opinii jest mega poprawiony. Za chwilę ma być też Born po lifcie, jak dla mnie to ogólnie Born nawet sprzed liftu wygląda ciekawiej niż odpowiednik od VW. A to małe Alpine elektryczne już widziałem u siebie na ulicach, w Polsce już powinno być gdzieś do sprawdzenia. Osobiście oglądałem 5 w salonie i jest bardzo fajna, również we wnętrzu.
Opublikowano 6 sierpnia6 sie A jeśli chcesz coś naprawdę, ale naprawdę szybkiego (do ścigania się ze świateł z nowymi Porsche) w rozsądnej cenie:MG4 XPower - najlepsze osiągi za rozsądną cenę
Opublikowano 6 sierpnia6 sie 5 minut temu, Mustang napisał(a):A jeśli chcesz coś naprawdę, ale naprawdę szybkiego (do ścigania się ze świateł z nowymi Porsche) w rozsądnej cenie:MG4 XPower - najlepsze osiągi za rozsądną cenęze względów ideologicznych Chińczyka nie kupię ;) niech najpierw zaczną tutaj sprzedawać i rywalizować na warunkach takich samych jak inni producenci, do tego niech funkcjonują na takich samych zasadach na jakich sami zmuszają Europejskie marki do funkcjonowania u siebie. ale nawet wtedy wybiorę coś innego Edytowane 6 sierpnia6 sie przez gtfan
Opublikowano 6 sierpnia6 sie @gtfan a może chcesz np. Toyotę C-HR Plugin Tokyo Edition (topowa wersja) 223KM w dwuletnim najmie, to zapraszam na PW. Rata finansowa 0% wpłaty - 1519 zł brutto, 3% wpłaty (5000 zł) - 1290 zł brutto. Warunek - zatrudnienie/kontrakt b2b w firmie posiadającej flotę aut osobowych. Jedyny dodatkowy koszt, to ubezpieczenie OC/AC i ew. rata serwisowa 100 zł brutto. W trybie EV jedziesz w 100% na silniku elektrycznym do prędkości 135km/h, a nie tak jak w Golfie. Po rozładowaniu zamienia się w klasyczną hybrydę, a nie w 100% spalinowy - jak w golfie. Jest jeszcze Yaris HEV w cenie 800 zł brutto i Yaris Cross ok. 1000 zł brutto. Wszystko bez wpłaty.
Opublikowano 6 sierpnia6 sie dzięki ale mi koncepcja Toyoty na hybrydę po prostu nie pasuje :) mam z niej zerową przyjemność z jazdy po prostu.
Opublikowano 6 sierpnia6 sie @second co w tym śmiesznego? Oferta jest bardzo dobra, wręcz poniżej rynkowej, ale to trzeba mieć trochę oleju w głowie, żeby zauważyć. Toyota tego nigdzie nie reklamuje, a można jeździć nowym, dobrze wyposażonym autem nawet poniżej 800 zł bez wpłaty. Tylko na elektrykach czasami pojawiają się takie oferty dzięki sztucznym rządowym dotacjom.@gtfan To auto prawie wcale nie hałasuje. Silnik elektryczny jest dużo mocniejszy, niż w konwencjonalnej hybrydzie dzięki czemu silnik spalinowy tak mocno nie wchodzi na obroty. Zupełnie inna jazda. :) Edytowane 6 sierpnia6 sie przez Marcin_wawa
Opublikowano 7 sierpnia7 sie W dniu 4.08.2025 o 19:48, funditto napisał(a):Panowie, muszę ogarnąć żonie jakieś małe auto na miasto. Chodzi o coś używanego tak do 40 tysięcy jakby dało radę. Jest opcja kupić coś co ma mniej niż 10 lat ?Przyznam, że ostatnio rozglądałem się za czymś w podobnym budżecie. Jestem przerażony, jak wygląda rynek aut używanychNie wiem kiedy to się stało, że nagle za 10-15 letnie samochody nadal trzeba czasami zapłacić po prawie 40tys. Oczywiście pomijam segment A i B, natomiast to co kosztuje rozsądne pieniądze, to głównie wszystkie nieudane konstrukcje lat 2010-2020, które chleją olej i są zrobione z papieru, a to co jest w miare trwałe, jest totalnie nieadekwatne do rocznika/przebiegu/stanu. Masakra
Opublikowano 7 sierpnia7 sie Rzeczywiście, niestety okolice 2010 i do 2020, to dekada mnóstwa średnio udanych silników benzynowych. Downsizing, doładowanie, budżetowe automaty - koncerny wypuściły całą masę niedopracowanego motoryzacyjnego badziewia. Problemy sprawiał Puretech od PSA, wczesne fordowskie 1.0, wiele wczesnych TSI oraz skrzyń DSG (szczególnie suchych) od VAG, 1.2 od Renault, układy AdBlue w dieslach, itd. IMO auta z lat 2020 będą miały lepszą reputację - firmy przestały wypuszczać zupełnie nowe silniki spalinowe, a zaczęły dopracowywać i likwidować problemy w tych oferowanych od lat.
Opublikowano 7 sierpnia7 sie Z jednej strony racja, z drugiej - słyszałem też już sporo narzekań na samochody produkowane w trakcie pandemii, głównie pod kątem jakości produkcji. Także kolejne lata zweryfikują jak się te samochody trzymają
Opublikowano 7 sierpnia7 sie No ceny cenionych modeli aut używanych odjechały, chciałem zmienić sobie Volvo na młodsze, ale kurde 40-50k za 13-15 latka z fajnym silnikiem? Po czym kupiłem 15 letnie bezużyteczne zimą dwuosobowe auto za prawie 40k Ale co zrobisz jak nic nie zrobisz, za parę lat pewnie podatki od posiadania takich aut spowodują, że i tak normalnych ludzi nie będzie na nie stać.
Opublikowano 7 sierpnia7 sie A z ciekawości, które jednostki i które modele Volvo masz na myśli? Bo rozglądam się za jakimś kompaktem, ewentualnie jakiś crossover z racji, że tego producenci naklepali najwięcej w ostatnich latach. Powoli brakuje mi pomysłów, fajnie jakby było to coś prostego, ale już powoli oswajam się z myślą, że i tak coś z grupy podwyższonego ryzyka trzeba będzie wziąć
Opublikowano 7 sierpnia7 sie Jak na razie mechanicznie najmniej problemów sprawiło mi pierwsze auto w leasingu, Audi A3 z 2017. 1.6 TDI, manual, brak AdBlue. Wkurzał mnie tylko trzeszczący ekran w środku - nieco zepsuł moją opinię co do marki, raz padł akumulator zmęczony przez start stop, ale zero poważnych awarii przez ponad 100k km. Z drugiej strony bez zmiany softu ten silnik był nieco za słaby.
Opublikowano 7 sierpnia7 sie 32 minutes ago, ThePatrickyo said:A z ciekawości, które jednostki i które modele Volvo masz na myśli? Bo rozglądam się za jakimś kompaktem, ewentualnie jakiś crossover z racji, że tego producenci naklepali najwięcej w ostatnich latach. Powoli brakuje mi pomysłów, fajnie jakby było to coś prostego, ale już powoli oswajam się z myślą, że i tak coś z grupy podwyższonego ryzyka trzeba będzie wziąćA ja nie jestem normalny niestety, więc rozważam tylko 5 cylindrowe 2.5T albo T6, najchętniej w budzie V60/V70, XC70 też bym pokochał, ale w wersji T6 kosztuje jakieś absurdalne pieniądze rzędu 60-90k plus gigantyczne koszty serwisu rzeczy typu napęd czy samopoziomujące się zawieszenie.Kumpel od paru lat ma XC60 z 5 cylindrowym dieslem 2.4 i jest bardzo zadowolony, ale ja nie znoszę suvów i XC70 to jest max w co bym mógł pójść.
Opublikowano 7 sierpnia7 sie 1 minutę temu, Bartg napisał(a):A ja nie jestem normalny niestety, więc rozważam tylko 5 cylindrowe 2.5T albo T6, najchętniej w budzie V60/V70, XC70 też bym pokochał, ale w wersji T6 kosztuje jakieś absurdalne pieniądze rzędu 60-70k plus gigantyczne koszty serwisu rzeczy typu napęd czy samopoziomujące się zawieszenie.Kumpel od paru lat ma XC60 z 5 cylindrowym dieslem 2.4 i jest bardzo zadowolony, ale ja nie znoszę suvów i XC70 to jest max w co bym mógł pójść.Dzięki, pooglądam...5 cylindrów to akurat zaleta
Opublikowano środa o 07:313 dni On 8/1/2025 at 9:45 PM, Artur_K said:Dokładnie, żaden wielbiciel marki nie spojrzy na na taką Prelude, mając obok do wyboru w tych samych pieniądzach Civica Type-R. Właśnie czytam, że Honda rozwiązała ten problem w genialny sposób, Civic Type-R nie będzie już dostępny w Europie
Opublikowano środa o 13:143 dni Zastanawiam się nad zmianą auto, ale raczej w przyszłym roku tylko przychodzą mi do głowy dwa samochody może poradzicie coś?Mam teraz 308 z 2017 roku i chce zmienić na coś mocniejszego tj. minimum 150 koni, automat, niski przebieg i maks do 90-100 tys. zł. Myślałem o 508 albo A4 B9. Co jeszcze warte uwagi?
Opublikowano środa o 13:243 dni A dlaczego akurat te dwa modele rozważasz? Masz pewnie więcej kryteriów niż te które wymieniłeś.
Opublikowano środa o 13:403 dni To byłoby ciekawe auto w parametrach i w pobliżu otomoto.plUżywany Kia Stinger 2017 - 100 000 PLN, 84 000 km - Otomo...Interesuje Cię Kia Stinger? Sprawdź ofertę dostępną teraz na OTOMOTO. Poznaj szczegółowe informacje o wyposażeniu, stanie technicznym, historii i cenie.
Opublikowano środa o 13:403 dni 508 mega mi się z wyglądu podoba, ma albo 2.0 HDI albo 1.6 benzyna, które mocą idealnie mi odpowiadają (gorzej z jakością), a Audi, bo jakoś bliskie mi sercu. Zawsze marzyłem o A4 B8, ale to już stare samochody.Celuję w segment wyższy, bo nie widzę sensu przesiadki z kompakta na kompakta. Auta są też lepiej wygłuszone, a żonie hałas przy wyższych prędkościach przeszkadza. Suvy odpadają. Fajny też jest Pro cee'd 1.6, ale go w tej cenie nie kupię.
Opublikowano środa o 13:453 dni Panowie, może ktoś z Was lub z Waszych znajomych ma coś do sprzedania?Dla teścia szukam Volvo XC 60/Mazda CX 5, ewentualnie BMW X3Roczniki 2014-17, koniecznie benzyna w automacie i skórami w środkuDla siostry czegoś mniejszego i w granicach 40-50k, preferowany manual w benzynie i koniecznie 5 drzwiowy. Obecnie jeździ A3, więc tutaj wszystko do rozważenia.
Opublikowano środa o 13:493 dni 5 minutes ago, Sedrak said:508 mega mi się z wyglądu podoba, ma albo 2.0 HDI albo 1.6 benzyna, które mocą idealnie mi odpowiadają (gorzej z jakością), a Audi, bo jakoś bliskie mi sercu. Zawsze marzyłem o A4 B8, ale to już stare samochody.Celuję w segment wyższy, bo nie widzę sensu przesiadki z kompakta na kompakta. Auta są też lepiej wygłuszone, a żonie hałas przy wyższych prędkościach przeszkadza. Suvy odpadają. Fajny też jest Pro cee'd 1.6, ale go w tej cenie nie kupię.Nie jestem przekonany czy przesiadka na klasę średnią dla wygłuszenia przyniesie wymierne efekty, imo jak już lepiej zabrać auto do eksperta od dodatkowego wygłuszenia albo celować w jeszcze wyższą klasę.
Opublikowano środa o 13:563 dni 3 minutes ago, Mustang said:Nie jestem przekonany czy przesiadka na klasę średnią dla wygłuszenia przyniesie wymierne efekty, imo jak już lepiej zabrać auto do eksperta od dodatkowego wygłuszenia albo celować w jeszcze wyższą klasę.A6 etc. to zdecydowanie za wysokie progi dla mnie. Nie potrzebuję takiego auta.
Opublikowano środa o 14:053 dni No rozumiem, ale nie spodziewaj się cudów od wyciszenia w klasie średniej. Ogólnie A4 B9 spoko wybór jeśli szukasz czegoś mocniejszego, komfortowego oraz jesteś gotowy dopłacić nieco za znaczek. Tylko szukałbym w takim razie egzemplarzy z mniejszymi felgami, najlepiej 16-17, max 18, żeby opony za bardzo nie wpływały na hałas.
Opublikowano środa o 14:443 dni 17 - 18 to maks dla mnie. Mam teraz 17 i bardzo zadowolony. 19 to twarde jak cholera i drogie. A jest jakaś alternatywa dla tych samochodów w ogóle? Toyota Camry?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.