Opublikowano 31 marca 20187 l Gralem pare miesiecy temu na zwyklym xboxie. Teraz jak wyszedl patch na XOX to wiadomo, ze gra bedzie wygladala o wiele lepiej.
Opublikowano 31 marca 20187 l Switchowa może i rozmazana ale Doom i na biedastejszyn/One wygląda przyzwoicie.
Opublikowano 31 marca 20187 l Potwierdzam. W nowego Dooma grałem nieco ponad roku temu, ale doskonale pamietam jak ten szpil zacnie prezentował się na XONE. Po mocno średniej kampani w H5 jej odpowiednik w Doomie to prawdziwy kosmos. Po prawie 2 latach to wciąż top FPSów na rynku, kolejne poziomy dodaja coraz to nowe demony do rozwałki na przemian z coraz bardziej brutalnym uzbrojeniem. Świetnie dobrano głos Samuela Haydena od początku wiadomo że mamy do czynienia z kluczową postacią ,a nie tylko ze zwykłym 'komputerem pokładowym' który wskazuje kolejne cele misji. Wyczekiwanie na spotkanie z nim to prawdziwy test na cierpliwosci gracza Dalej projekty poziomów w których znalazło się o dziwo miejsce na platforming i wykręcona muzyka która w czasie starć robi się coraz bardziej dynamiczna, dopełniają całości. Kto nie grał naprawdę szczerze polecam, nawet jeżeli nie przemawiają do niego 'piekielne klimaty'.
Opublikowano 1 kwietnia 20187 l Pro dostaje tylko szachownicę a X natywne czy na obu konsolach jest to samo?
Opublikowano 1 kwietnia 20187 l ale ten Arcade Mode jest dobry no nic przejde sobie raz jeszcze kampanie pozniej bede srubowal wyniki w arcade mode i od czasu do czasu poskacze sie w multi
Opublikowano 1 kwietnia 20187 l Cytat The PS4 Pro version uses a dynamic resolution with pixel counts ranging between 2133x1440 and 2560x1440. The most common resolution on PS4 Pro seems to be 2560x1440, but the resolution is often below this figure during demanding scenes. The PS4 Pro does downsample when outputting at 1080p. The Xbox One X version uses a dynamic resolution with pixel counts ranging between 2688x1512 and 3840x2160. The Xbox One X rarely reaches a resolution of 3840x2160. The resolution on the Xbox One X varies a lot so it is difficult to get an average figure, but a common range during demanding scenes seems to be between 2688x1512 and 3072x2160. Czyli na obu skacze ta roździałka. Jaka moc
Opublikowano 1 kwietnia 20187 l Pacz zrobiony trochę na odperdol. Na podstawowych konsolach gra chodziła spoko, na pc jest optymalizacja kosmos, a na prosiaku i koxie rozdziałka skacze jak szalona.
Opublikowano 1 kwietnia 20187 l Dynamiczna mi nie przeszkadza tylko szkoda że az tak dropi. Imo na koxie powinno być betonowe 4k.
Opublikowano 1 kwietnia 20187 l No ale z tego wynika, że sufit Pro to nawet nie jest podłoga Koxa więc źle nie jest
Opublikowano 12 kwietnia 20187 l Gościu z bethesdy w wywiadzie gadał o e3 i mówił, że mają "hello on earth". Jak wiadomo hell on earth to druga część doom co jest jednoznaczne z pokazanie dwójki na e3. my body is ready
Opublikowano 13 kwietnia 20187 l Jeśli będzie tak dobra jak poprzedniczka to cała akcja może dziać się w bokówce.
Opublikowano 15 kwietnia 20187 l Miałem czas przejść jedynie pierwsza misję na Koksie, ale jest moc. Jak to się rusza i wygląda Świetnie zaprojektowane poziomy i ta muzyka Micka Gordona Doom przypomina to co 343i chciało osiągnąć w Halo 5, ale udało się tylko częściowo jeżeli chodzi o dynamikę rozgrywki + projekt poziomów i wydaje mi się, że w przypadku Doom'a kluczem do sukcesu jest bardziej arkejdowe podejście do gry, które tu sprawdza się doskonale. Bardzo mi się podoba dynamika przeciwników, najlepsza od lat. Co to będzie jak skończę
Opublikowano 14 maja 20186 l W dniu 12.04.2018 o 09:01, creatinfreak napisał: Gościu z bethesdy w wywiadzie gadał o e3 i mówił, że mają "hello on earth". Jak wiadomo hell on earth to druga część doom co jest jednoznaczne z pokazanie dwójki na e3. my body is ready A liczyłem najpierw na jakieś DLC Jeśli robią 2 część dla mnie nie muszą nic zmieniać. Nowe poziomy, więcej bossów poproszę i będę zachwycony
Opublikowano 18 maja 20186 l Skończyłem wczoraj - zajęło mi tylko miesiąc XD Kapitalnie skonstruowany singiel, świetna dynamika i oprawa audio-video. Na ultra-violence było całkiem łatwo, taki normal bym powiedział, ale ostatniego bossa już nie chciało mi się rozgryzać, więc zszedłem oczko niżej. Niesamowity fun z gry (oby tą samą drogą poszło Rage 2) i soczyste pukawki. Mam nadzieję, że na E3 zobaczymy Doom 2, co to się będzie działo Edytowane 18 maja 20186 l przez Pacquiao
Opublikowano 18 maja 20186 l Dobre było tez to, że nie było przesadnej ilości znajdziek i wszystkie notatki czytałem z przyjemnością, jak i opisy potworów. W wolfie 2 z tym przesadzili i wszystko skipowałem po godzinie. Edytowane 18 maja 20186 l przez Plugawy
Opublikowano 19 maja 20186 l Ja tam znajdziek nie przeglądam, szkoda mi już na to czasu. Trochę śmiesznie tylko rozwiązali kwestię bossów, a mianowicie, że wszyscy są upakowani tak w ostatnich 30-40% gry
Opublikowano 20 maja 20186 l Dooma skonczylem juz 4 razy bo jest przekozacka za kazdym razem zbierajac i ulepszajac wszystkie runy. A pucharek za ulepszenie run jak nie wskoczyl tak nie wkoczyl
Opublikowano 20 maja 20186 l Mi się udało za drugim razem. Po prostu jedziesz z youtubem i nie omijasz żadnej runy w kampanii bo nie możesz ich robić w przez menu ani zrezygnować w trakcie jak już jakąś odpalisz.
Opublikowano 25 maja 20186 l Takie pytanie - da się grać w ang i pl napisy i na odwrót czy tylko full jezyk/napisy ang albo pl? PS4.
Opublikowano 25 maja 20186 l Z tego co kojarzę, to żeby zagrać w angielską wersję językową, trzeba zmienić język w menu konsoli.
Opublikowano 25 maja 20186 l Triboy mówi jak jest. Nie graj z dubbem tylko po angielsku bo to niebo a ziemia.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.