Jump to content

PSX Extreme 202


Oceń okładkę PSX Extreme 202  

32 members have voted

  1. 1. Oceń okładkę PSX Extreme 202



Recommended Posts

PSX Extreme #202

 

001okl_202.jpg

 

Czerwcowy numer dostępny od 27.05 (wtorek)

Prenumerata - wysyłka 25.05 (niedziela)

 

Mógłbym opisać Wam, jak zachodnia centrala Ubisoftu odmówiła polskiej przysłania płyty z recenzenckim kodem Watch_Dogs i Rozbo musiał lecieć po nią do Niemiec. Tak, po jedną płytę, samolotem, wbijając się na specjalny pokaz dla niemieckich mediów. Obowiązkowo z testkitem PS4 jako „przepustką” do otrzymania kodu. I finalnie nie ograł multi (co chciał zrobić przy okazji), bo Niemcy nie ogarnęli tematu zsieciowania testkitów. Mógłbym też napisać, jak SoQ 4 razy pobierał 50 GB Wolfensteina z PSN przed premierą i za każdym razem gra odmawiała współpracy w innym momencie, wskazując, że brakuje jej danych na HDD. Napisałbym też np., jak Myszaq zapragnął przełożyć sobie tekst na kolejny numer – i poinformował mnie o tym... dzień przed drukiem. Mógłbym, ale po co? Przecież wszystkie powyższe atrakcje finalnie znajdziecie w numerze. Chyba...
 
To właśnie ten tytuł w mniemaniu wielu graczy miał w listopadzie ub. r. rozpocząć ósmą generację gier wideo. Jednak po ostrym poślizgu, Watch_Dogs dopiero teraz ląduje w czytnikach nowych konsol. Czy warto było nerwowo obgryzać pazury? Nasz werdykt poznacie na kolejnych stronach – w komplecie z artykułem o inwigilacji obywateli w dzisiejszym cyfrowym świecie. A zaraz za nim relację z nowożytnego starcia B.J. Blazkowicza z nazistami, garść wspomnień o klasycznym Wolfensteinie oraz kolejny powód do zakupu Wii U – recenzję Mario Kart 8. Zanim tam jednak dotrzecie, zapraszam do Co Nowego po nasze wrażenia z The Evil Within, Ultra Street Fighter IV oraz obszerny raport, który osłodzi Wam oczekiwanie na E3 2014. 8 stron tego, co wiemy, czego chcemy, o czym marzymy w tym roku oraz jak wspominamy historię amerykańskiego show.
 

Cyfrowa dystrybucja średnio dopisała, kieszonsolki umierają z głodu, za to Hardkor pęka w szwach. Dyskutujemy zgRedakcyjnie o inFamous: Second Son, Mielu i Komodo kłócą się nad MGS V: Ground Zeroes, wybieramy nasze najlepsze gry RPG siódmej generacji, przybliżamy fenomen Twitcha, dziwimy się popularności niedokończonych gier i wskazujemy własny pakiet tytułów, które powinny trafić do piachu. Dosłownie i w przenośni. Jakie są nasze ulubione giwery w grach? Jakie Easter eggs zapadły nam w pamięci? Co dobrego dał nam Neversoft i którą z ostatnich gier LEGO warto kupić? No i jak Myszaq widzi kinową edycję GTA? O ile oddał tekst... [Grzegorz 'Butcher' Drabik]

 
PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
 
TEMAT NUMERU

Odliczamy do E3
The best of E3

 
CO NOWEGO

Bombshell
Call of Duty: Advanced Warfare 
Driveclub 
Sunset Overdrive 

 
PLAYTESTY

Project Spark 
The Evil Within 
Ultra Street Fighter IV

 
RECENZJE

Bound by Flame
Kinect Sports Rivals 
Mario Kart 8 
The Amazing Spider-Man 2 
Watch_Dogs 
Wolfenstein: The New Order

 
NETWORK

Batman: Arkham Origins Blackgate DE 
Batman: Arkham Origins – Serca twego chłód
Daylight
Octodad: Dadliest Catch
Outlast – Whistleblower
The Walking Dead S02E03 
Zen Pinball 2 – Heroes Within

 
POCKET

God of War Collection
Titan Attacks

 
HARDKOR

Permanentna inwigilacja  
Ojczulek strzelanin   
Ikoniczne giwery  
Zgrentgen – inFamous: Second Son
Co nam w grach gra?   
Twitch.tv – strumień kasy   
Hity 7. generacji – RPG   
AAAlphę sprzedam   
Do piachu!  
To nie tak miało być?   
GTA w kinie   
Jaja 7. generacji   
Mity i legendy świata gier   
Poza ekranem – Zakute łby
Kartoteka – Hideo Kojima
Martwa strefa – Neversoft 
Przez pryzmat serii – LEGO cz. 2
To było grane – PaRappa the Rapper
Powrót do przeszłości – Daewoo Zemmix 
Graczpospolita

 
FELIETONY
Z dziennika gracza [Dżujo]
Babskie sprawy [Monika]
Od gracza dla graczy [Mazzi]
Fabularna tawerna [Zax]
Człowiek z liściem na głowie [HIV]
Z uKosa [Koso]
New Game Plus [Mielu]
Okiem maniaka [butcher]
Savepoint [Michał Walkiewicz]
 
STAŁE RUBRYKI
Co Nowego 
Ohayo Nippon
Hyde Park
Region Filmowy
Listy
 
PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
 
PRENUMERATA zostanie wysłana w niedzielę, 25.05. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl lub posty w tym temacie. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.
 
Zapowiedź nowego numeru również na PPE.pl. Informacje o najnowszym PE znajdziecie także na naszym profilu facebookowym.

cod.jpg

e3.jpg

evil.jpg

mgs.jpg

myszaq.jpg

piach.jpg

rpg.jpg

twitch.jpg

watch_dogs.jpg

wolf.jpg

zgrentgen.jpg

Link to comment

 

Krótka piłka z mojej strony, Myszaq się załapał do numeru czy nie?

 

Chociaż w swoim stylu jeszcze 2 dni przed terminem oddania materiałów do druku, pytał, czy... można przełożyć tekst :).

 

Ej, to  nie jego wina ,przesunęliście premierę o 1 dzień to chłopak się pogubił ;)

Link to comment

202 # już jest w moich łapskach.

Okładka pięknie rozświetlona.
Wygląd barwy czarnej na nowym papierze trochę się polepszył. Pewnie nic więcej z tego rodzaju papieru się nie wyciągnie.
Myszaq- pisz dalej,zacznij już dzisiaj :) by zdążyć na czas  ( ekranizacje Diablo, Tenchu, Crasha B.,Far Cry, Assassina, Mirrors Edge ,Portal ,Tomb raider reboot)
Co do reszty :
-wygląd graficzny pisma- bardzo urozmajcony, Romek pochwała :)
-recenzja Watch Dogs - dobór zdjęć mógł być mniej monotonny

-podsumowanie RPG- szkoda że nie było 20 miejsc w rankingu,jakieś niszowe popierdółki ,lekkie niewypały by się załapały. Po ograniu największych hitów coś by się znich wybrało.

- zbyt dużo jak na jeden numer podsumowań ,przeglądów ( eastery,bronie,E3,RPG,najgorsze). Pewnie spowodowane jest to specyfiką sezonu ogórkowego który trwa od conajmniej stycznia ( PS4,XONe ;(
- tekst o google leci priorytetem, oczywiście  po Myszaqu ,Watch Dogs, HP, Kubie

 

Link to comment

Odczuwam spory niedosyt po tekście Martwa Strefa o Neversofcie.Brak wzmianki o GUN ( oprócz zdjęcia). Ciekawe co skłoniło developera Tonego Hawka na taki skok na główkę . Niemniej gra jest bardziej  niż udana.
K.Sobek w Kartotece - wymienia kamienie milowe Hideo- zamiast MGSiV dałbym jednak Snake Eater , lub Snatchera /Policenauts

Link to comment

Odczuwam spory niedosyt po tekście Martwa Strefa o Neversofcie.Brak wzmianki o GUN ( oprócz zdjęcia). Ciekawe co skłoniło developera Tonego Hawka na taki skok na główkę . Niemniej gra jest bardziej  niż udana.

K.Sobek w Kartotece - wymienia kamienie milowe Hideo- zamiast MGSiV dałbym jednak Snake Eater , lub Snatchera /Policenauts

 

Dzięki. Ja się zgadzam z Tobą. Ale mając do dyspozycji tyle fajnych cytatów nt Tony'ego ostatecznie dałem spokój GUNowi - niech spoczywa w roomie. Co do Kartoteki, to o ile w Martwej sobie używam i zestawienie "Wiecznie żywe" jest na maksa moje, prywatne i nieobiektywne, o tyle "Kamienie milowe", jak sama nazwa wskazuje, traktuję trochę poważniej. Wydaje mi się, że MGS IV zrobił jednak większe halo niż SE - te długie cutscenki. Narracja, opowiadanie - to są pola zainteresowania Hideo, co starałem się wyciągnąć w tekście. Facet ma problem, bo w MGS IV przegiął z przerywnikami i próbuje znaleźć inną możliwość opowiadania historii. 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...