Skocz do zawartości

Scalebound


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chodzi o wytrwałość tylko o robienie ludzi w konia i tyle. Tobie to pasuje i tak to nazywasz. Dla mnie to zwykła ściema i prawde mówiąc to było porównanie do tego czym scalebound mógłby się stać.

Inaczej też rozumiemy przesuwanie terminów bo chyba jest różnica miedzy pół roku, niech będzie rokiem no ale nie kilkonastoma latami.

Edytowane przez bloody_gipsy
Odnośnik do komentarza

 

Ich ostatnie twory to wielce wybitne Korra, Transformers, TMNT i Star Fox. Szanujmy się.

Gierki, za które odpowiedzialny był Hideki Kamiya:

  1. Resident Evil 2
  2. Devil May Cry
  3. Viewtiful Joe
  4. Okami
  5. Bayonetta
  6. Wonderful 101

Ten koleś ogarnia tworzenie gierek.

 

Korra, TMNT - Eiro Shirahama

Transformers - Kenji Saito

Przy StarFoxie w zasadzie tylko pomagali w końcówce developmentu (100% pewności nie mam).

 

 

Ciesze sie ze ktos to wreszcie napisal, bo juz mnie trzepalo od tego czytania ze PG robi crapy nie zdajac sobie sprawy z tego ze Kamiya team odpowiada za same sztosy.

 

btw. do Bayo 2 tez kilka cegielek dolozyl jako nadzorca :lapka:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

 

 

Rozumiem, że gierki sirius biznes. 

 

 

No cisnąć bekę z gier video na forum przeznaczonym dla gier video to niezbyt mądre jest, taknieok ? Ludzie za szybko zwalają całą winę na MS, ale ty zachowujesz się jak obrońca krzyża czy coś w tym stylu. Pewnie wina leży po obu stronach, 

 

 

No szkoda, że Wy nie czytacie w ogóle tego co piszę XD

 

 

Jedyne informacje jakie mamy, to komunikat MS, że anulowali grę. To wszystko. Nie ma żadnych informacji na temat powodów skasowania produkcji. Jeżeli zarówno MS i PG nie przedstawią swoich wersji, to nigdy się nie dowiemy co było nie tak. Ale tego pewnie też się nie doczekamy bo nikt z MS nie powie, że nie nadzorowali wystarczająco dobrze produkcji i tak samo PG nie przyzna się nigdy, że położyli projekt bo ich przerósł.

 

Polecam uważniej czytać zamiast się nawzajem poklepywać po plecach.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Obie strony jadą na mocarzu. Dwóch robi za adwokatów MSu, HC graczy tak MS nie zdobędzie, mimo że jest nas malutko to jednak takich graczy zdobywa się przez konkretne exy i jakieś tam zaufanie. Rozumiem że skasowali Fable bo ten pomysł na grę od początku zapowiadał się na katastrofę i po zamkniętych betach faktycznie było to piękne ale nudne i kompletnie niegrywalne, mimo że wtopili sporo baniek w projekt.

Szkoda mi SB jak jasny uj bo zapowiadało się jako coś zupełnie nowego, otwarty świat, latanie na smokach, mix slashera i rpga :smutny obima:  Nie ma co się dziwić wkurwieniu kilku osób na forum skoro SB to był główny powód kupna XO.

 

Druga grupa za to robi z P* drugie R* co same killery robi xDDD  Strzelam że gra miała wyjść na jesień 2017 a P* było daleko w lesie z pracami i pewnie minimum kolejny rok czekania na grę. Przypominam że Sony tak samo po 3 latach zaorało Rime którego developerzy jednak odkupili i na własną rękę kończą.

 

Niech jeszcze MS skasuje Cracka którego rozpierducha mnie kręci, a Rare polegnie z piratami i zostanie zamknięte to po 6 latach wracam na plejke. Amen.

Edytowane przez Daddy
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
  • 4 miesiące temu...

Asekuracyjnie otwieram. Jak będzie syf to obiecuję porozdawać warny z blokadą na pisanie do E3.

P.S. Plotki plotkami ale fajnie by było jak by projekt jednak wrócił.

Edytowane przez Kyo
Odnośnik do komentarza

Wreszcie Xbox otrzyma swojego wlasnego Lair'a :fsg:

 

Nie no, ciekaw jestem co z tego wyjdzie JESLI to prawda, ale mimo wszystko troche (pipi)owka ze strony MSu, Kamiya mowil ze zawsze taka gre chcial zrobic a tu prosze, zostal wygryziony bo pewnie wolal sie skupic na singlu, a MS ostatnio mowil ze oni gry widza jako usluge i multi to mus.

Odnośnik do komentarza

Asekuracyjnie otwieram.

Nie spodziewam się za wiele po tym temacie, raczej jak zwykle najwięksi fani Xboksa i gier MS (Figaro, Kasias itd.) będą tutaj wyrażać swoje żale na temat kierunku w którym ta produkcja zmierza lub nie. Ale kto wie, może się mylę.

Odnośnik do komentarza

Wszystko zależy od tego, który wewnętrzny team M$ dostanie lub już dostał Scalebounda do roboty, o ile to jest prawda. Jeśli Lionhead, czyli ci co odpowiadali za skasowane Fable to wyjdzie parujące kupsko. Podobnie sprawa się będzie miała jeśli się okaże, że grę dokańcza/rozwija Rare.  Innymi słowy: powiedz mi kto to robi, a powiem jaka to będzie gra...

Odnośnik do komentarza

Mam nadzieje ze to sie nie sprawdzi bo scalebound zapowiadał sie mega żałośnie

Niestety zgadzam się w pełni z tym stwierdzeniem. Nie mogłem uwierzyć, że pomysłodawcy i wykonawcy takich sztosiw jak Bayonetta, Metal Gear Rising czy choćby ostatni NieR (system walki) próbowali wydać z siebie coś tak miałkiego i mało zajmującego... :ermm:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...