Opublikowano 18 czerwca 20159 l Liczę że będą chociaż normalne etapy gdzie będzie się biegło przez las i tłukło wraz z kolegą jakieś chodzące muchomorki itd... Ciężko powiedzieć czy takie etapy w ogóle będą, bo z tego co słyszałem na Giant Bomb z E3, gra będzie podona w strukturze to Tian Souls - ogólny otwarty świat, w nim poziomy do wyboru, które są jedynie/głównie walką z bossem. Edytowane 25 czerwca 20159 l przez Hela
Opublikowano 18 czerwca 20159 l juz wiele razy nawet w tym temacie bylo pisane, ze ta gierka to beda tylko walki z bossami, jeszcze raz powtorze, ze wkurzony jestem strasznie bo art tej gry jest fenomenalny i niestety skonczy sie najpewniej jednym z bardziej zmarnowanych potencjalow w tej generacji
Opublikowano 25 czerwca 20159 l Cuphead is a classic run and gun that centers around 1-on-1 fights (2-on-1 in two player mode).With Cuphead, we aim to evolve the genre by adding new features such as: super arts, infinite lives, a playable world map and hidden secrets. In addition to that, we will have refined controls, new game+ mode and balanced weapons to equip (that you don’t lose!). We’d love to defeat the current “Guinness World Record for Most Boss Battles in a Run and Gun Game – 25 total”. To tak aby każdy miał pewność że gra nie będzie chodzącą gra platformową. Będą to walki 1v1 lub w co-opie 2v1 z samymi bossami. Będzie miała za to mapę z ukrytymi lokacjami, nowe tryby itd... A szkoda.........................tak jak każdy z was miałem nadzieję że będziemy mieli coś ala Contra czy Metal Slug w przepięknej oprawie
Opublikowano 25 czerwca 20159 l Wielka szkoda, gdyby to była klasyczna platformówka z takim designem i oprawą, byłby absolutny must have dla Xone (kolejny po Ori).
Opublikowano 21 sierpnia 20159 l http://jake-clark.tumblr.com/ artysta cuphead dzieli sie swoimi szkicami na tej stronce Edytowane 21 sierpnia 20159 l przez kermit
Opublikowano 10 września 20159 l Co jak co, ale wygląda za(pipi)iście. Jak Contra w świecie starego Disneya, zresztą nawet skoki wyglądają 1:1 jak w Contrze.
Opublikowano 10 września 20159 l Wyglada prześwietnie i bardzo chce w to zagrac, ale czuje ze poziom trudnosci spowoduje ze sie tylko wkur.wie zbytnio. Coop ma byc tylko lokalny czy tez przez siec?
Opublikowano 10 września 20159 l Własnie z tego co widze to poziom trudności jest bardzo niski, do touhou daleko. Edytowane 10 września 20159 l przez Kriss_Hietala
Opublikowano 24 kwietnia 20169 l Na nowym materiale IGN mówią, że pomiędzy walkami z bossami będą tradycyjne levele platformowe, na których będzie się zbierać kasę na ulepszenia. Pokazali też edycję ulepszeń. Gameplay'owo super. Edytowane 24 kwietnia 20169 l przez DonSterydo
Opublikowano 24 kwietnia 20169 l Ta gra jeszcze nie wyszla ? Jestem ciekawy ile osob grzebie przy tym indyku.
Opublikowano 24 kwietnia 20169 l Na nowym materiale IGN mówią, że pomiędzy walkami z bossami będą tradycyjne levele platformowe, na których będzie się zbierać kasę na ulepszenia. Pokazali też edycję ulepszeń. Gameplay'owo super. No ja mam taką nadzieję, że będą etapy platformowe, jak tak to ostro wymęcze bo stylistyka, design mega kozak. Pierwsze doniesienia o gierce i ich braku dość mocno mi ostudziły hype na ten produkt.
Opublikowano 24 kwietnia 20169 l Studio liczy 21 osób, a design jest bardzo wymagający (sporo odręcznej roboty), więc 4-5 lat produkcji dla tego typu gry to standard. Poniżej materiał, o którym pisałem wcześniej: Edytowane 24 kwietnia 20169 l przez DonSterydo
Opublikowano 24 kwietnia 20169 l Studio liczy 21 osób, a design jest bardzo wymagający (sporo odręcznej roboty), więc 4-5 lat produkcji dla tego typu gry to standard. Poniżej materiał, o którym pisałem wcześniej: Zrozumiałem że jednak będą poziomy gdzie będzie się chodziło i zbierało pieniądze itd...
Opublikowano 24 kwietnia 20169 l Stylowa tej gry na wzor kreskowek z lat 30-tych jest nie podrobienia. W grach z czyms takim sie jeszcze nie spotkalem, tylko ciekawe jak wypadnie gameplay i jak bedzie z długością gry.
Opublikowano 24 kwietnia 20169 l mówcie co chcecie, ale jak byłem małych gówniakiem to bałem się trochę tych starych bajek Disneya, wydawały mi się niepokojące, a ich historie nie odpowiadały typowym bajkom dla dzieci. Teraz patrze na Cuphead i tego kwiatka psychopate i to uczucie wraca
Opublikowano 24 kwietnia 20169 l Studio liczy 21 osób, a design jest bardzo wymagający (sporo odręcznej roboty), więc 4-5 lat produkcji dla tego typu gry to standard. Edytowane 24 kwietnia 20169 l przez Mroku
Opublikowano 9 czerwca 20168 l Chętnie bym się tym jaral ale nie wiem czy przejde chociaż jeden taki etap xd
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.