Opublikowano 3 marca 20196 l Tak sobie teraz walczę z Spoiler Królową i trafiłem na ten film. Ja je.bę, co to za kosmita ...
Opublikowano 3 marca 20196 l Po prostu wykorzystuje w pełni możliwości systemu walki. Tak samo osoby które czaskają niesamowite combosy w DMC czy innych "slasherach".
Opublikowano 3 marca 20196 l Dokładnie. Imo system w nowym god of warze to czysta poezja, niestety jego geniusz zrozumieją tylko osoby zaliczajacy grę na najwyższym poziomie trudnosci, gdzie trzeba posiłkowac się większością ataków i umiejętnie operować system przy starciu z większą ilością przeciwników różnych rodzajów. Edytowane 3 marca 20196 l przez XM.
Opublikowano 3 marca 20196 l Ja niestety nigdy nie byłem nawet w 40% tak dobry jak ten gość, bo w slasherach jestem po prostu przeciętny, ale za to cierpliwy i konsekwentny tak, więc Spoiler ta sucz padnie prędzej czy później. Na początku walka z nią wydaje się być jakimś kosmosem i człowiek jest traktowany jak szmata, ale z każdym kolejnym podejściem odkrywa karty i mózg zauważa, że ma ruchy wszystkich Walkirii i sobie przypomina. Naprawdę doceniam ten system walki, naprawdę.
Opublikowano 11 marca 20196 l Jakieś tipy co do zaklęć, bonusów w zbrojach, ataków specjalnych itp. co do tej Spoiler Królowej (pipi)a suki valkirii (pipi)onych w dupe? Trochę jednak już za długo się z nią męczę, a została tylko ona, oprócz NG+ nad którym się waham.
Opublikowano 11 marca 20196 l Z zaklęć godny polecenia jest powodujacy spowolnienie czasu przy dobrym uniku. Reszta wydaje mi się mało pomocna w starciu z nią Edytowane 11 marca 20196 l przez Szymek_PL_
Opublikowano 11 marca 20196 l Spowolnienie czasu albo Infinity Gauntlet, tylko najlepiej ulepszone na maxa.
Opublikowano 11 marca 20196 l Co do pani V różne szkoły, różne podejścia... Spoiler Spowolnienie czasu, perki na cooldown. Bronie i armor na maksa. Kamień wskrzeszający może uratować ci dupe. Na dzień dobry ładuj wszystko co masz, kryształ, ataki toporem i ostrzami, a potem okładaj póki nie skończy się spowolnienie. Nie atakuj na hura, po jej ataku kontra. Nie wal w przyciski, obserwuj, pojedyncze ataki, blok/unik. Wszystkie jej ataki mają słabe punkty, luki, które wykorzystuj. Wiesz jakie to ataki, znasz je. Jak jesteś na dystans będzie walić z doskoku i obszarowe (w tym gwałcić cię będzie mocarnym oślepieniem). Na to ostatnie korzystaj z błyskawicznego odwrócenia. Naucz się jej zachowania (np. po tarczy z piór robi młynek). Korzystaj z gówniarza. Może on przerwać niektóre jej ataki. Nie panikuj, skrob jej pasek kawałek po kawałku
Opublikowano 11 marca 20196 l 18 minut temu, Farmer napisał: obszarowe (w tym gwałcić cię będzie mocarnym oślepieniem). Na to ostatnie korzystaj z błyskawicznego odwrócenia. Na to polecam lepsze rozwiązanie, mianowicie wystarczy skierować kamerę w ziemię. W tym celu najlepiej zwiększyć szybkość obrotu kamery względem domyślnego ustawienia, wystarczy góra/dół. Albo jak prawdziwy Bóg Wojny rzucić w nią toporem.
Opublikowano 12 marca 20196 l Dzięki E-koledzy wojny. Myślę, że na kolejnej sesji już padnie. Już kilka razy miałem ją na parę hitów i koniec, ale łapa śliska od potu, jakiś mini błąd (np. danie się temu nieszczęsnemu oślepieniu) i papa. Głównym problemem jest tutaj to, że siuka jest mocarnie wytrzymała. Nawet w szale jej się zbytnio nie uszczupla krwi i w ogóle szał w tej części jest słaby
Opublikowano 12 marca 20196 l Ogolnie jak widzisz ze cos odwaliles..np to oslepienie lub wiesz ze nie dasz rady z jakims ciosem to odpalasz szal, przerywasz jej atak i wylaczasz furie.Tak jak piszesz ze szal w szczegolnosci na najwyzszym poziomie zadaje malo obrazen wiec nie ma sensu nim walczyc a korzystac z niego w obronie . Nie raz mi uratowal dupe w takich kryzysowych sytuacjach.
Opublikowano 12 marca 20196 l Ogólnie najprostsza metoda to build na cooldown i spamowanie atakami runicznymi. Jak wspomniał Farmer, odpalasz na start, potem uniki i zwykłe kontry, jak się odnowią to znowu.
Opublikowano 12 marca 20196 l No i nie panikuj. Atakuj metodycznie, a do przerywania jej ataków używaj pupciokratosa.
Opublikowano 13 marca 20196 l PADŁA Faktycznie kluczowy był spokój, chociaż jak miała już malutko hp to oczywiście popełniłem błąd i sama końcówka była mega potliwa xd
Opublikowano 23 marca 20196 l Tak troche poza tematem czy ostatnio Santa Monica nie rozroslo sie i nie tworza dwoch projektów?
Opublikowano 23 marca 20196 l 32 minuty temu, Ma_niek napisał: Tak troche poza tematem czy ostatnio Santa Monica nie rozroslo sie i nie tworza dwoch projektów? Taki jest plan, jak ostatnio patrzyłem, mieli powyżej 40 otwartych ofert pracy, ale trzeba pamiętać, że to raczej będzie wyglądało tak, że jest grupa pre-produkcyjna i grupa produkcyjna, Cory chce robić nowe IP, więc podejrzewam, że trochę to zajmie, w między czasie wyjdzie kontynuacja GoW. Tak w ogóle to niektóre teamy strasznie się rozrosły (i nadal rekrutują): Naughty Dogs to obecnie ponad 430 osób, GG chce w ciągu roku dobić do 400 (wcześniej 200-250), Sucker Punch to coś ok 180-190 (podczas prac nad I:SS byli w okolicach 100), Bend zaczął pracę nad Days Gone mając 30 osób, do 2017 dobili do 90, obecnie to dokładnie 136 pracowników.
Opublikowano 23 marca 20196 l GG nie kryje się z tym, że w przyszlosci chce wydawać duże gry co 2-3 lata. Sony obrało dobry kierunek, inwestują w obecne już ekipy, które w tej generacji spisał się świetnie. Jest też zupełnie nowe studio w San Diego. @Hendrix orientujesz się może ile tam pracuje osób, bo z tego co można znaleźć w necie, to sporo developerów tam pracujących ma za sobą przygodę min. w ND. Ciekawe co porabia Straley, wróci do gierek, czy zajmie się czymś nowym, bo nadal na wakacjach. Kolejne GOTY. Edytowane 23 marca 20196 l przez YETI
Opublikowano 3 kwietnia 20196 l Ciekawe ile kontynuacja zerżnie teraz od sekiro - bo zakładam że większość kopiujących gry FS nie umiala wrzucić dobrze zaprojektowane "skoku" do swoich gier wiec pewniakiem kolejna fala klonów soulsopodobnych gier będzie już go miała, a akurat w nowym god of warze przyda się jak najbardziej po jego patologicznym braku w jedynce. Nowa strona wiec chyba możecie to brac jako insajderskie info.
Opublikowano 4 kwietnia 20196 l Nie wyobrażam sobie dobrze zaprojektowanego skoku i w ogóle jakiś rozwiniętych elementów platformowych w takiej formie w jakiej był ostatni GOW. Lepiej niech się skupią na innych aspektach, np. walkach z bossami, które urwią jajeczka. Ale to będzie się prezentować na nowej generacji, aż strach.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.