Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Co dalej? Rozbudowany system dialogów i wyborów moralnych? :mog:
 

 

Fajnie, że jest próba odświeżania formuły, ale wg mnie wystarczyłaby nowa mitologia i kamera, A tak czuję, że może wyjść z tego takie trochę nie wiadomo co i nie wiadomo dla kogo - starzy fani serii będą w większości kręcić nosem, zaś miłośnicy Asasynów i Anczartedów mogą nie czuć się dostatecznie zainteresowani takim "klonem".

Edytowane przez Frantik
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dla mnie brak skoku to jedynie dużą obawa zw sekcje platformowe znikają lub zostają mocno uproszczone, a w dwóch pierwszych częściach bardzo je lubiłem. Ogólnie grę i tak kupie, jaram sie niesamowicie bo dla mnie Kratos to jedna z najlepszych postaci w grach jakie zostały zaprojektowane. Szkoda, ze premiera w marcu mało prawdopodobna i raczej obstawiam maj/czerwiec.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

No właśnie Pupcio, skakał, skakał i poszły mu kolana :smutas:  White man can't jump.

Btw.
W materiałach od GI jest mowa o tym, że w przyszłości będą chcieli wypełnić lukę czasową pomiędzy GoW3 a GoW4, wtedy pewnie ujrzymy mitologię egipską, a przyrównanie do U/AC w zasadzie tyczy się tylko rozbudowanego uniwersum w okół gry. Generalnie jeśli gra się przyjmie, to nie zdziwię się jeśli ujrzymy w przyszłości skakanie po różnych epokach albo mniejsze spin-offy na wzór U:LL.

Odnośnik do komentarza

No szkoda tego skoku, zawsze to była jakaś odskocznia od ciągłego siekania, mimo dość drewnianej mechaniki lubiłem te pseudo elementy platformowe. 

@_Be_   ja sądzę jak @XM. dla mnie Kratos to też jedna z lepiej przedstawionych postaci (szczególnie w gierkach action-adventure), a już chyba najlepszy wku rwiony bohater.

Edytowane przez balon
Odnośnik do komentarza
17 minut temu, Hendrix napisał:

W materiałach od GI jest mowa o tym, że w przyszłości będą chcieli wypełnić lukę czasową pomiędzy GoW3 a GoW4, wtedy pewnie ujrzymy mitologię egipską, a przyrównanie do U/AC w zasadzie tyczy się tylko rozbudowanego uniwersum w okół gry. 

to Uncharted ma rozudowane uniwersum w okół?

 

Poza tym szczerze wątpię aby w tym porównaniu chodziło tylko i wyłącznie bardziej rozbudowane uniwersum, ale to już moje osobiste wątpliwości 

Edytowane przez Playstation
Odnośnik do komentarza

nieprawda, 

Hendrix to wydaję mi się dobrze poinformowanym inteligentnym użytkownikiem, dlatego zapytałem o niejasne dla mnie sformułowanie. 

 

Ale po namyśle chyba już wiem o co chodziło w tym podpunkcie, wydaję mi się że nie chodzi tyle o budowaniu uniwersum, co raczej o budowę bardziej uniwersalnej rozpoznawalnej marki, która pozwoli wskoczyć God of War na wyższy poziom (na ten na którym obecnie jest Uncharted czy Asasyn), dzięki czemu seria zacznie zarabiać więcej dla Sony. Tak mi się przynajmniej wydaję.

Edytowane przez Playstation
Odnośnik do komentarza
Cytat

Cory mentions he wants this new direction of God of War to reach way more people and go into Uncharted and Assassins Creed levels and to grow the franchise

Jedno proste zdanie, a niektórzy już sobie z nim nie radzą i myślą, że nowy gow będzie klonem uncharteda czy assasyna :reggie:

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, _Be_ napisał:

No ciekawe kto to napisał, że bedzie klonem? :reggie:

:notsure:

 

4 godziny temu, Frantik napisał:

miłośnicy Asasynów i Anczartedów mogą nie czuć się dostatecznie zainteresowani takim "klonem".

 

4 godziny temu, nobody napisał:

to po cholere nam kolejny klon?

 

5 godzin temu, Cedric napisał:

A jeśli zamiast tego mieliby robić coś w stylu Uncharted to podziękuję.

 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Nie ma co wybiegać w przyszłość i ewentualne podboje starożytnego Egiptu. Jeszcze nie dostaliśmy szansy pobiegać po Midgarze. Tak samo z gameplayem. Tak jak Square napisał dostaliśmy ledwie skrawek rozgrywki z minimalną ilością walki. Poczekajmy z narzekaniem na brak skoku czy inne tego typu rzeczy na porządny wycinek z gry. Wtedy będziemy wiedzieli na czym stoimy. Na chwilę obecną ciekawi mnie czy topór i tarcza pozwolą intuicyjnie robić mayhem na polu walki. Pisząc intuicyjnie nie mam na myśli klepanie "kwadrat, kwadrat, trójkąt".

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Hendrix napisał:

Przecież ta gra nie będzie "klonem"  Uncharted czy AC xDDD Cory wspomina te gry, bo obecnie to one liderują w sprzedaży gier action-adventure. Najlepiej sprzedający się GoW (GoW3) zaliczył ledwo ponad 5 mln sprzedanych kopii i przy okazji doszczętnie wyczerpał formułę, nie wydaje się ~100mln na martwe rzeczy.  Kolejnego GoWa nie byłoby w ogóle, zresztą w artykule jest wyraźnie napisane, Sony od Cory'ego chciało nowe IP, Barlog chciał zrobić nowego GoW, ale na własnych zasadach. Jak widać, ostatecznie udało mu się namówić górę.

No cóż, niektórzy nie mogli się przekonać do zmiany w serii Resident Evill przy okazji 4 i 7 (swoją drogą, dwie najlepsze części dla mnie), przy okazji nowej Zeldy było to samo (z narzekaniem na otwartą inspirację Skyrimem jako wisienką na torcie), zresztą seria od dawna wie co to "narzekanie", słynny mem nie powstał przypadkowo, a tyle iteracji i dostosowywanie się do reguł rynku (oraz ich wyznaczanie) sprzyjało różnym "wątpliwościom".

Jak już pisałem kiedyś na forum, ze zmiany stylu gry jestem zadowolony, miks soulsów i gry akcji wydaje się dobrym pomysłem, dotychczasowe materiały mnie przekonują. Ocenię jak ogram.

Generalnie chciałbym, żeby więcej długo ciągnących się serii podejmowało ryzyko zmian.

Jezu, przecież wiadomo że chodzi o ten sam schemat rozgrywki i topowe ostatnio ficzery, co np. Horizon, RoTTR, Mad Max, czy MGS V, czyli wszystko co gdzieś już widzieliśmy, więc jest i tu. No niektórzy już tym po prostu rzygają, a jeśli dodamy do tego, że praktycznie każda nowa produkcja zachodnia Sony 3xA promowana jest jako w mniejszym, lub wiekszym stopniu cinematic eperience, z uproszczoną rozgrywką, czy to w formie korytarza, open worlda, czy festiwalu qte), to no eh

 

Crafting, wymuszone i nudne sekcje łażone, cinematic exp, wtręty souls lajkowe . momenty gdzie Kratos w starych częsciach po prostu musiał wykazywac się manualem i timingiem podczas skoków (zwłaszcza w 1 i 2), a tutaj oglądamy jedynie scenkę z pękajacymi krami...

 

Dla niektórych to wystarczy na określenie mianem klona, nawet jeśli obiektywnie to już hiperbola

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2018/01/05/102-rapid-fire-questions-about-god-of-war.aspx?utm_content=buffere7cef&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

 

Some stuff from the interview:

  • The E3 2016 demo sequence is present in the game, but different
  • 25-30% of the game involves using the boat (not sure if this was serious tho)
  • you do actually use the axe to chop a tree in the game (lol)
  • Atreus gets stronger and helps you out more throughout the game
  • there is a map in the game
  • no combo counter
  • Cory has played the game from start to finish ''many, many times''
  • game has ''a lot'' of puzzles and side quests (though the team dont call them that)
  • * No classic God of War theme in game
  • * Unlockable costumes confirmed
  • * Side quests confirmed
  • * Marker(tells you where to go on screen) confirmed

You are not absorbing orbs for health like in all God fo war's. Similar to last of us, and to an extent horizon/witcher you are finding ingredients to craft health items.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...