Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie Void Bastard oczarował na początku, ale po 2h miałem wrażenie, że widziałem już wszystko. Duży mankament gry to robienie ciągle tych samych czynności w tych samych pomieszczeniach (i chodzi mi tutaj o to, że układ pomieszczeń bardzo szybko zaczyna się powtarzać). 

 

Ale gra ma zayebisty styl graficzny. 

Edytowane przez suteq
Odnośnik do komentarza

Lubiliście Finat Fantasy Tactics i tactics ogre? to jest gra dla was. Wczoraj 4 h pograłem i no piękny oldschool z pewnymi nowoczesnymi rozwiązaniami jak save w każdej chwili czy bardzo dobra duża czcionka pod tv 55+ cali. Sam poziom trudności do ustawienie wiele suwaków od tego czy przeciwnicy mają używać itemów czy ich siły ataku po takie rzeczy jak ilośc i jakośc dropów. Fajnie można sobie dobrać pod siebie poziom wyzwania który przez całą grę można zmieniać 

 

 

 

Polecam po tych 4 h dla fanów gierek taktycznych szczególnie starych jrpg taktycznych czy fire emblem. Mała nie za droga gra naw wiele godzin. Fabularnie też bardzo fajnie już po tych 4 h miałem kilka ciekawych twistów. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

https://kotaku.com/xbox-boss-on-microsoft-s-struggles-with-game-quality-an-1835740535

 

Wywiad Kotaku ze Spencerem na temat sytuacji i problomow z jakością firsy party. Dużo prowego bełkotu z ktorego niewiele wynika, trochę uciekania od odpowiedzi ale kilka wartych uwagi zdań się trafilo. Ciekawe zwłaszcza w kontekście ostatniej wymiany postów z @suteq

 

Problem na pewno jest realny, bo na tle Sony czy Nintendo, ktore regularnie dostarczają gier z nagrodami GOTY  Microsoft wypada wyjątkowo mizernie w tej generacji.

 

Filary marki czyli słynne Halo Gearsy i Forza widocznie obniżyły loty i mimo że to wciąż bardzo dobre gry to brakuje im wiele do czasów swojej świetności. Dlatego dobrze że 343 i Turn10 dostały więcej czasu na odmłodzenie marki i nowe otwarcie czego efekt widać już w przypadku Halo Infinite

 

Widoczne są też problemy z wykreowaniem nowego IP w tej generacji. Nie da się powiedzieć że nie próbowali: Sunset Overdrive, Recore, Ori, Sea of Thieves, Ryse troche tego była, część z tych gier jest udana inne.... nie bardzo. Ale tak naprawde z tych wszystkich marek tylko 2 okazały się sukcesem i mają jakąś przyszłość (Ori i SoT), a to zdecydowanie za mało i zbyt wiele bylo tu potknięć.

 

Dobrze chociaż że wyciągnęli wnioski i nie zapowiadają już gier na wczesnym etapie produkcji trailerami cgi jak np. Fable Legends, Scalebound i Phantom Dust (wszystkie skasowane), a zamiast tego wolą trzymać zapowiedzi na właścieą chwile jak np. nowa gra Playground, Rare czy Initiative nad ktorymi już trochę pracują.

 

No cóż daleka droga przed nimi i dużo do poprawy

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, ASX napisał:

 i nowe otwarcie czego efekt widać już w przypadku Halo Infinite

 

Powiedz mi asx, bo znowu pod przykrywką obiektywnej krytyki M próbujesz przemycic takie bzdury, jakie to niby są efekty?

Mówisz  o tym smiesznym filmiku z zerowym gameplayem z e3, czy moze o tym filmiku z 2018 który na końcu ma krótki gameplay wygądajacy conajmniej średnio

 

Czy moze rpzynosi efekty bo czytałeś 20 artykułów o tym że gra będzie wielka i wspaniała?

 

 

Odnośnik do komentarza

Milan mówi że Halo Infinite wygląda średnio? No nie jestem zakoczony

 

Halo Infinite zapowiada się po pierwszych informacjach i trailerach jak Halo które pokochałem w 2007 roku. Zmiana tonu i stylu względem Halo 5 jest oczywiste i widocznym gołym okiem, nawiązania do genialnych Halo:CE i Halo 3 również, ale trochę trudno wytłumaczyć to komuś kto nigdy nie miał styczności z serią. Mi i wielu milionom innym fanom te zmiany się podobają, a ty i tak pozostaniesz sceptyczny i nie zamierzam cię przekonywać żebyś zmienił stosunek do gry i całej serii ;)

 

 

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza
31 minut temu, ASX napisał:

jak Halo które pokochałem w 2007 roku

 

lipa :/

 

32 minuty temu, ASX napisał:

Mi i wielu milionom innym fanom te zmiany się podobają, a ty i tak pozostaniesz sceptyczny i nie zamierzam cię przekonywać żebyś zmienił stosunek do gry i całej serii ;)

 

I to stwierdzasz po braku rozgrywki? Tak naprawdę nic nie wiadomo jak wygląda najważniejszy element tej gierki bo go jeszcze nie pokazali. 

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Ukukuki napisał:

I to stwierdzasz po braku rozgrywki? Tak naprawdę nic nie wiadomo jak wygląda najważniejszy element tej gierki bo go jeszcze nie pokazali.

Podobają się zmiany w tonie i stylistyce. Gameplayu jeszcze nie widziałem, nie mogę oceniać

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, ASX napisał:

Milan mówi że Halo Infinite wygląda średnio? No nie jestem zakoczony

 

Halo Infinite zapowiada się po pierwszych informacjach i trailerach jak Halo które pokochałem w 2007 roku. Zmiana tonu i stylu względem Halo 5 jest oczywiste i widocznym gołym okiem, nawiązania do genialnych Halo:CE i Halo 3 również, ale trochę trudno wytłumaczyć to komuś kto nigdy nie miał styczności z serią. Mi i wielu milionom innym fanom te zmiany się podobają, a ty i tak pozostaniesz sceptyczny i nie zamierzam cię przekonywać żebyś zmienił stosunek do gry i całej serii ;)

 

 

Skonczylem h1 i h2.

Tak jak myslalem, asx czlowiek oczarowany cgi i filmikami. 

Nawet ja nie pisze ze dhl stranding juz teraz spelnia nadzieje i jest swietnym otwarciem nowej serii, mam tylko taka cicha nadzieje.

Odnośnik do komentarza

Ok to pokaż mi miejsce gdzie napisałem że Halo Infinite już teraz spełnia nadzisje i jest świetnym nowym otwarciem ;)

 

przykro mi, ale mam prawo napisać że podoba mi się to co pokazali, a po diamtralnych zmianach względem poprzedniej części, całkowitym odcięciu się od fabuły Halo 5 widać że to ma być nowe otwarcie. No i nie wiem gdze tu widzisz CGI

5 minut temu, milan napisał:

mam tylko taka cicha nadzieje.

Yhy :)

Odnośnik do komentarza

Przepraszam wciąż nie widze w tym cytacie zwrotów o "świetnym nowym otwarciu" i "spełnienia nadziei"

 

W ogóle mam wrażenie że kolege milana wyjątkowo irytuje kiedy komuś zdarzy się pochwalić się jakoś nielubianą przez niego grę lub markę. A przecież nie ma niczego złego w napisaniu że Halo wygląda inaczej.

 

Wszyscy wiemy że masz taki a nie inny gust ale zachowujesz się często jakby twoje opinie byly jedyne sluszne

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza

Jestem ciekaw, czy Halo postawi na swój konserwatwny multiplayer, czy tak jak CoD czy BF - ulegnie trendom Battle Royale, ewentyalnie asymetrycznemu deathmatchowi (drużyna słabych postaci kontra jedna postać-boss). Jeszcze by musiało zderzyć się z rozpędzonym (głównie za sprawą OWL) Overwatchem na polu TDM ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...