Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Myśle że postawi na swój klasyczny i wciąż unikalny na rynku, multiplayer. Nauczeni porażką Halo 4, kiedy postanowili gonić za codowskimi trendami, wiedzą że nic dobrego z tego nie wynika.

2 minuty temu, suteq napisał:

Halo Infinite na razie w ogóle nie wygląda bo nie pokazali nawet ułamka rozgrywki. :) 

Fair point

 

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, XM. napisał:

Ciekawe jak mocno spadł w ogóle hajp na serie Halo. jak patrzę różne zagraniczne fora to ludzie już tak nie czekają na nowa część, ale może przy okazji nowej gry znowucos się ruszy w temacie i sprzedaż będzie bardzo dobra.

Kiedyś Halo było prawdziwym gigantem na rynku gier wideo, bo był to w zasadzie jedyny fps na konsolach, potem rynek się mocno zmienił i stał się bardziej różnorodny,pojawiło się Call of Duty, Battlefield, Borderlands, Destiny,Overwatch więc i popularność Halo spadla i nigdy już nie wróci do starego poziomu.

 

Ale wciąż jest to ogromnie popularna marka i na pewno nie będzie żadnego problemu z bardzo dobrą sprzedażą ;)

Odnośnik do komentarza

Jakiś koleś od xboxa mówi że subskrybenci GamePassa kupują więcej gier, bo są bardziej skłonni opuszczać swoją strefe komfortu i sprawdzać gatunki ktorych nigdy wcześniej by nie dotkneli

 

https://www.onlysp.com/people-buy-more-games-after-joining-game-pass-says-xbox/

 

Ciekawe  bo ta teza kłóci się trochę z tym o czym czytam na forum. Ale być może to znowu gamepassowa propaganda i kłamstwa korporacji, pozwalam wam ocenić ;)

 

 

Odnośnik do komentarza

Ja sam wciąż kupuje gry, bo nie lubie być ograniczany presją czasu (mimo że abonament skonczy mi sie za jakies 2 lata xd) i jak jakiś tytuł mi się spodoba to po prostu chce miec ją na własność. Nie lubie też kalkulować więc nie usmiecha mi się czekać i myśleć czy gra ktora mnie interesuje wpadnie w końcu do usługi lub nie.

 

Znam też całkiem sporo przykładow jak ktoś grał w GamePassie tak długo w jakąś grę że w końcu stwierdzał że to yebać i nie opłaca się dla jednej produkcji opłacać abonamentu i kupował grę na własnośc po kilku miesiącach.

 

 Generalnie usługa przyjęła się calkiem dobrze i patrząc globalnie na rynek to nie spelniły się pesymistyczne proroctwa że Gamepass zabije sprzedaż gier, jest raczej na odwrót co widać na przykładach gier ktore od premiery lądują w Gamepassie i te dwa modele mogą ze sobą koegzystować

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, ASX napisał:

 

Znam też całkiem sporo przykładow że ktoś grał w GamePassie tak długo w jakąś grę że w końcu stwierdzał że to yebać i nie opłaca się dla jednej gry opłacać abonamentu i kupowali grę na własnośc po kilku miesiąca

Czyli znasz goscia ktory kupil 2 egz. Sot w pudelku?

Zadne cw.

 

Dane prosto z raportow sprzedaz. Sieci sklepów perfect blue

  • WTF 2
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, XM. napisał:

Ciekawe jak mocno spadł w ogóle hajp na serie Halo. jak patrzę różne zagraniczne fora to ludzie już tak nie czekają na nowa część, ale może przy okazji nowej gry znowucos się ruszy w temacie i sprzedaż będzie bardzo dobra.

 

hype spadł na tyle że nawet ja mam zdeka wysrane na nowe Halo

 

tzn jestem zniesmaczony że tyle czasu mija od Halo 5 a nadal nic nie wiadomo. Muszą mnie poskładać na przyszłorocznym E3 żeby mi hajp wrócił.

Odnośnik do komentarza

Ciekawy artykuł na polygonie o sytuacji na rynku i całkiem interesujące wnioski

https://www.polygon.com/2019/6/24/18683652/single-player-games-as-service-fortnite-anthem-apex

 

O tym że na rynku przesyconym tzw. Wiecznie żyjącymi grami usługami bardzo trudno się przebić, bo albo gra musi być na tyle dobra by mogła zabić króla (tak jak apex próbował przez krotką chwile konkurować z fortnitem i odniósł porażke) albo gra musi być na tyle różna by znalazła swoje własne królestwo i wierną baze graczy.  Dlatego zgaduje że nadchodzącym lootershooterom trudno będzie o sukces, bo rynek jest już zdominowany przez Destiny, Division, Borderlands i Warframe i raczej nikt nie potrzebuje ich kolejnych klonów.

 

Paradoksalnie w tej sytuacji dobrze odnalazły się gry single player, bo gdy wszyscy wydawcy biją się o swoje gierki usługi, zapominają że przecież rynek nie jest z gumy, nikt nie ma czasu grać caly czas po setki godzin w te wszystkie gry. A skończone gierki singlowe nie mają ambicji by być ogrywane latami, nie muszą się też silić na wielką oryginalność, wystarczy po prostu że będą wystarczająco dobre by gracze wydali na nie pieniądze. Tym prostym sposobem gry takie jak Spiderman, God of War czy RDR2 osiągneły swój sukces

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, ASX napisał:

To też na pewno, ale sam marketing nie wystarczy. Gra musi być przede wszystkim dobra.

 

Z drugiej strony, pamiętasz może ostatnią grę którą nie odniosła sukcesu marketingowego pomimo kampanii reklamowej? Mówimy o singlówkach.

Odnośnik do komentarza
Teraz, MBeniek napisał:

Przypominam, że Spiderek w 3 miesiące - 9mln.

 

New value Spider-mana to 2 mld $, a Lary niecały 1 mld $ + człowiek pająk dalej jest u szczytu kariery, a Lara nieco przygasła. Dodając do tego, że wynik 4.12 mln to 3 miesiące po premierze, czyli ponad pół roku temu. IMO tragedii nie ma. No i Sony ma jednak najgłośniejsze kampanie swoich gier + popularność marki.

 

IMO bez tragedii, marketing sprzeda wszystko (nawet niezbyt udanego SoTRa).

Odnośnik do komentarza

SoTR nie spełnił wymagań S-E (dane: ich raport finansowy), głównie przez słaby debiut - gra nabrała pary dopiero po obniżkach, dużych obniżkach (dość standardowa praktyka S-E, oni jak i Bethesda, nie boją się szybkiego cięcia cen). 

Nie można mówić o SoTR w kategoriach sukcesu marki, ale porażki raczej też nie.

Odnośnik do komentarza

No to jest pewne akurat, zachodnia część S-E będzie skupiona na Marvelu w dużym stopniu. Eidos Montreal, jako największa część (ponad 500 pracowników), pewnie będzie próbował robić prototypy też do innych gier. IMO powrót marki Deus Ex jest bardziej realny niż Tomb Raidera (jeśli mówimy o następnych 5-6 latach). Larze przyda się odpoczynek.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jak z Deus Ex, bo już HR na PS3 mi nie podszedł, ale Lara po świetnym reboocie i fantastycznym mechanicznie RoTRze, na premierę Shadowa upadła i sobie ten głupi ryj rozwaliła psując praktycznie wszystko co w poprzedniczce było dobre. Oddanie świetnego projektu całkowicie innemu teamowi było poronionym pomysłem i odpoczynek jak najbardziej się przyda.

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

No tylko temu Deusowi to przyda się mocarne przebudowanie silnika bo kolejna część w ktorej eksploracja miasta jest podzielona loadingami już nie przejdzie. A Lara że sie wy(pipi)ła na ten glupi pysk? Bardzo dobrze, słaba gra więc nikt płakać nie będzie :banderas:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...