Skocz do zawartości

Nintendo Switch - temat główny


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

Po trochu grafika i fakt, że jest to po prostu w miarę nowoczesna bijatyka. Jakby nie patrzeć, KOFy nie są nowoczesne ale je lubię. W stare SF nie chce mi się grać za bardzo. W ogóle ten gatunek niestety umiera, dla mnie Smash to nie jest bijatyka i nie wrzucam tej gry do tego samego worka. Natomiast bardzo jestem ciekaw portu - niestety gry WB na PC chodzą po premierze przez długi czas koszmarnie, więc boję się o jakość. Jeszcze kwestia czy w ogóle wyrobią się z premierą, czy będzie jakiś poślizg, których było ostatnio całkiem sporo.

Odnośnik do komentarza

Ale pytanie czy będzie średnim, bo niska rozdziałka ale stabilny framerate i dobry online, czy będzie taki, gdzie FPSy spadają jak jabłka jesienią a online się nie nadaje do niczego. Liczę, że po prostu będzie brzydsze. Wszakże MK9 wyszło na Vitę i się nawet dało w to grać xD

Odnośnik do komentarza

Mk9 chodzilo na ue3 a z nim vita radzila sobie przetragicznie, stad imo sluszna decyzja deva z stabilnym 60fps kosztem oprawy rodem z psp

 

Mk11 to ue4 ktorego biblioteki sa ciagle aktualizowane pod switcha, jest wg mnie szansa ze dostaniemy i solidny framerate i spoko oprawe, dodatkowe tryby raczej nie skoro premiera ma byc rownolegle, wrzuca sterowanie pod pojedyncze joycony i tyle

 

Online? W mkx bylo tragiczne przez dlugi czas az zmienili kod sieciowy w jakims patchu i juz gralo sie bardzo znosnie

Odnośnik do komentarza

Nie zrozumieliście mnie chyba - jak graliście wyłącznie na konsoli to spoko, one są targetem developerów od początku, teraz też tak będzie (XOne i PS4). Natomiast czy MKX na PC, tak samo jak przy Arkham Knight chodził TRAGICZNIE. Mam nadzieję, że po prostu portu nie dostaną partacze. WB słynie z tragicznych portów a i optymalizacyjnie jest bardzo słabo (cały czas o PC piszę).

 

Co do oprawy to mały ekranik więcej wybacza.

 

P.S. Co do trybów to dla gracza singlowego MK to jedne najlepszych bijatyk - tryb fabularny, wieża itd. 

Edytowane przez NemoKOF
Odnośnik do komentarza

Trochę się zagalopowałem i nie doczytałem, przez co byłem bliski zawału...

 

Połasiłem się na Celeste i Messengera w promocji z okazji The Game Awards z amerykańskiego eShopu. Kupiłem karty doładowujące na amazon.com, potem gry, wszystko w porządku, ale.. Dziś, chcąc zmienić region na Polskę, powitała mnie wiadomość, że nie da rady, bo mam balans (2 centy). I tyle. W Europie/RPA nie ma z tym problemu, balans tracimy, natomiast w USA nie ma takiej możliwości.

 

Udało mi się skontaktować z Nintendo US (przez mobilną wersję przeglądarki, w końcu udało mi się złapać dostępną ikonkę czata - kij z tym, że to było w zupełnie innym temacie ;) ). Napisali, że po zakończeniu czata postarają się rozwiązać problem i wyślą maila. No i faktycznie rozwiązali (zaraz lecę odblokować kwiatek w Smashu), ale przestrzegli mnie w mailu:

 

Cytat

Hello,

I wanted to let you know that the issue you recently contacted us about has been resolved. Please note that if you experience a similar situation in the future, we may not be able to assist you.

Sincerely,
Nintendo of America Inc.

 

Amerykańska cebulka? Nigdy więcej :obama:.

Odnośnik do komentarza

Pojawiły się nowe wyniki sprzedaży w Stanach. Tutaj źródło

https://www.businesswire.com/news/home/20181218005282/en/

 

Kilka najciekawszych informacji:

- Smash - ponad 3 mln w 11 dni (najlepszy wynik w historii serii i najlepszy wynik jeśli chodzi o exy na tej generacji)

- Pokemon Let's Go - już ponad 2 mln 

- Super Mario Party- 1,4 mln

- Zelda- ponad 4 mln

- Mario Kart - ponad 5 mln

- Mario Odyssey - 4,7 mln

- Switch (wyniki do końca listopada) - ponad 8,7 mln 

 

Biorąc pod uwagę, że to tylko dane ze Stanów myślę, że można śmiało założyć, że Smasha poszło już grubo ponad 5 mln, a Pokemonów ponad 4. Jeśli chodzi o sprzedaż konsoli to dodając wyniki z Japonii (ponad 6 mln) te dwa kraje dają nam 15 mln

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Czy HORI GameCube Style BattlePad sprawdzi się jako dodatkowy pad do Switcha? Raczej nie będę grał w najnowszego Smasha, chciałbym po prostu mieć możliwość pogrania na nim w Xenoblade, Mario, Diablo 3, Zeldę itp. W zasadzie obawy mam tylko do tych ośmiu ścianek wokół analogów.

Odnośnik do komentarza

Wiem, że pro controller to najlepsze rozwiązanie, ale szukam w miarę taniej konstrukcji by popykać w co-opie podczas świąt. Pro controller pewnie zostałby moim głównym kontrolerem, ale teraz przed świętami średnio mam ochotę wypruwać 250 zł, bo i tak już poszło na gierki sporo kasy ;)

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Ficuś napisał:

No to tu raczej bylo szybciej przy 4 razy mniejszej klienteli

 

Niesamowite liczby robia exy na switcha, wrecz niepojete, jeszcze jakby ogarneli ten nieszczesny online, komunikacje ehhh

Skoro nie ma innych gier, a przez cały rok była pełna posucha to niczym szczególnym jest to, że smash się tak sprzedaje..

Odnośnik do komentarza

 inne konsole w pierwszym okresie zycia (niecale 2lata) zawsze mialy milion gier dlatego nigdy nie bylo szans na podobne wyniki, pech mialo takie wiiu, pech miała vita, musialy byc inne gry zatem na te sprzety bo nic sie tak dobrze na tym nie sprzedawalo

 

ps4 czy xone w us tez sie sprzedawaly w analogicznym okresie gorzej niz switch więc musialy miec mase gier bo nawet teraz gdy liczba uzytkownikow tak wielka nic nie robi takiego wyniku 

Odnośnik do komentarza

Co premierę nowego sprzętu Nintendo koło jest odkrywane na nowo. Od zawsze exy od Nintendo na Nintendo sprzedają się w chorych ilościach a multiplatformy od czasów N64 słabo. Już na dziadka NESa SMB3 sprzedał się w prawie 18 mln egzemplarzy, SMB2 amerykański w prawie 8, Zelda 6.5, Duck Hunt w 28 a SMB 1 w 40 mln. Wyniki dla SMB1 i 3 oraz Duck Hunt są zaburzone bo gry były również dołączone do zestawów z konsolą. Wyniki kosmiczne bo sama konsola sprzedała się w 61 mln. 

 

I taka sama sytuacja była na SNESa, N64, GC, Wii. Exy od Nintendo idą w kosmicznych ilościach a mutliplatformy tak sobie. Gdyby tak nie było Nintendo już dawno było by drugą Segą. Większość osób kupuje ich konsole dla gier od Nintendo. Sam tak robię a multiplatformy ogrywam na sprzętach konkurencji bo albo są lepsze albo tańsze.  Nawet na WiiU które sprzedało się porównywalnie z Dreamcastem, MK8 sprzedał się w 8.5 mln egzemplarzy. Chory wynik biorąc pod uwagę sprzedaż konsoli. 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Ukukuki
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...