Skocz do zawartości

Dirt Rally


Rekomendowane odpowiedzi

No proszę, nie spodziewałem się, że powstanie coś tak dobrego ze stajni Codemasters, a jednak! 
Od wczoraj w systemie Early Access dostępny jest Dirt Rally, który - wedle opinii graczy i redakcji na całym świecie - jest powrotem serii do świetności z czasów genialnych wyścigów rajdowych! 

 

Gra zebrała już przemega pozytywne opinie i w ocenie Steama otrzymała od graczy 93% z kilkuset recenzji, a niektórzy wręcz rozpływają się w zachwytach. 

Kosztuje 26,99 Euro, oczywiście stale będzie rozwijana. 

 

Mega fajna niespodzianka, bo chyba nikt nie spodziewał się takiego killera :)

 

Gra dostępna jest póki co wyłącznie na PC, na Steam.

 

Początkowo Codemasters oddaje w nasze ręce 14 w pełni licencjonowanych samochodów i trzy prawdziwe rajdy, podzielone łącznie na 36 etapów:

● Powys, Walia – szutrowe trasy pełne błota za dnia i w nocy oraz rajdy przez las, którym często towarzyszy deszcz.
● Monte Carlo, Monako – wąskie, kręte serpentyny i zdradliwe alpejskie drogi pokryte śniegiem i skute lodem. Opady śniegu i mgła ograniczają widoczność w dzień, jak i w nocy.
● Argolis, Grecja – szybkie, szutrowe etapy, które odcisną swe piętno nawet na najwytrzymalszych samochodach rajdowych w nieubłaganym śródziemnomorskim żarze lub w nocy.

Kupując grę już teraz, w Early Access za 26,99 euro (około 108 zł), zapewniamy sobie natychmiastowy dostęp do zabawy, a także regularne aktualizacje, wprowadzające nową zawartość. Mistrzowie Kodu zdecydowali się na wcześniejsze udostępnienie DiRT Rally ponieważ zależy im na przygotowaniu prawdziwego symulatora, o który od dawna prosili fani, a co za tym idzie, są otwarci na wszelakie opinie ze strony społeczności, z którą będą dogłębnie współpracować.

 

Edytowane przez Maciomaniak
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

To nie jest gra w stylu arcade Dirt. Tylko zdecydowanie bardziej w stronę rally Simm. Coś jak RBR jest. Więc słowem ostrzeżenia dla tych graczy którzy chcą po prostu popykać w nową rajdową gierkę na PC. 

 

Nie popykacie. Bo jest trudna. I większość zanim dojdzie do popykania wyłączy bo noga im się powinie na nauce która zabierze za dużo czasu. Te wysokie oceny są od graczy uwielbiających symulacje. Więc projekt idzie w dobrą stronę. 

Odnośnik do komentarza

Odnośnie konsolowej wersji

 

 

 

When is DiRT Rally coming to console?

For now, we’re focussed on Early Access. It’s really important to us that we make DiRT Rally the best game it can be and we can only do that with your help. Steam Early Access is the perfect place for us to do that. We believe that DiRT Rally is the game many of our fans want and right now, our plan is to develop DIRT Rally with community feedback and get that experience absolutely right. Once we have done that, if there is sufficient demand fo

 

Nie wiem jak to się przyjmie na konsolach, jak ktoś grał w RBRa to wie jak bezlitosne są rally simy. Przy tylu osobach które nie mają na konsolach kierownic? Zdecydowanie chce zobaczyć te gameplaye :D

Odnośnik do komentarza

Uber od kiedy do PC w zestawie dodawane są kierownice? Podejrzewam, że większość PC Gamerów gra tak keyboard-arrow-key-thumb15129985-300x211

Gra ciągle jest w powijakach. Early Access ma jedynie dofinansować Codemasters, bo firma niestety średnio przędzie. Sam developer powiedział, że najważniejszy będzie odzew graczy, więc jeśli blacharze stwierdzą,że im za ciężko to pewnie dodadzą "normalny" tryb jazdy obok symulacji. 

Edytowane przez chris85
Odnośnik do komentarza

Chodzi bardziej o fakt braku kompatybilności konsol z kółkami Logitecha które są najpopularniejsze, dobra kierownica do konsoli to większy wydatek niż na PC a gier w których można ją wykorzystać prawie nie ma. W dodatku nie ma kierownicy na miare Driving Force GT mającej tak dobry stosunek cena-jakość.

Na PC z reguły każdy kto grał w jakieś simy na przestrzeni lat (taki jest właśnie target Codemasters w przypadku tego Dirta) ma jakąś kierownice. Te twoje strzałki to dobry żart ale polscy gimnazjaliści grają w Nid for spidy a nie racing simy. 

 

więc jeśli blacharze stwierdzą,że im za ciężko to pewnie dodadzą "normalny" tryb jazdy obok symulacji. 

:facepalmz:  o czym tu rozmawiać.

Odnośnik do komentarza

Trzeba też pamietać, że symulatory wyścigów to jest dość specyficzny gatunek gier, żeby nie powiedzieć niszowy i skierowany do konkretnej społeczności graczy a nie do tej "większości". Myślę, że właśnie w tych kategoriach myślą w Codmasters o tym Dircie a następny "duży", bardziej casualowy tytuł dopiero zapowiedzą (na E3?) i będzie to Dirt 4. 

 

Wiekszosc graczy na pc i tak ma pada najczesciej od xboxa i wedle opinii z neogafa na takim tez gra sie swietnie.

 

Nie wiem jak tutaj bo nie grałem ale jeśli to będzie rzeczywiście fullsim jak RBR to nie mogę sobie wyobrazić jak na padzie ma się dobrze grac :P

Edytowane przez UberAdi
Odnośnik do komentarza

Z gameplayów na padzie ludzie radza sobie niezle calkiem, z tego co mowil ten wspoltworca co jest rownoczesnie pilotem RBR byl wg niego przegiety za bardzo poza realizm, jak to stw "Jakby rajdy wygladalyby jak RBR polowa stawki konczylaby na cmentarzu".

x2

 

RBR jest genialnym tytułem i najlepszym rally w jakie grałem, ale model jazdy nie jest tak do końca "100% sim". Gra troszke oszukuje masą i bezwładnością samochodów, co w połączeniu z dość słabo odwzorowanym poczuciem prędkości winduje poziom trudności w górę. Oczywiście mowa o grze w wersji podstawowej, bo jak wiadomo było wiele modów czyniących z RBRa sima niemal doskonałego :) 

 

Co do nowego DIRTa, to mam nadzieję, że gra ukaże się również na konsolach. Wolę wydać kasę na porządną kierownicę do PS4, niż na modernizację prehistorycznego PC  :P

Odnośnik do komentarza

Chodzi bardziej o fakt braku kompatybilności konsol z kółkami Logitecha które są najpopularniejsze, dobra kierownica do konsoli to większy wydatek niż na PC a gier w których można ją wykorzystać prawie nie ma. W dodatku nie ma kierownicy na miare Driving Force GT mającej tak dobry stosunek cena-jakość.

Na PC z reguły każdy kto grał w jakieś simy na przestrzeni lat (taki jest właśnie target Codemasters w przypadku tego Dirta) ma jakąś kierownice. Te twoje strzałki to dobry żart ale polscy gimnazjaliści grają w Nid for spidy a nie racing simy. 

 

więc jeśli blacharze stwierdzą,że im za ciężko to pewnie dodadzą "normalny" tryb jazdy obok symulacji. 

:facepalmz:  o czym tu rozmawiać.

A  o tym na przykład :

 

EG:

A jeśli okaże się, że wszystko, czego chcą gracze to wielkie Monster Trucki i Ken Block?

Paul Colman:

- Co się stanie? Zaczniemy wprowadzać takie elementy. Nie można kłócić się z liczbami. Mam nadzieję, że spodoba się oferowana zawartość.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.