Skocz do zawartości

Fallout 4


luk_ash

Rekomendowane odpowiedzi

Te akurat stosuje tylko na Deathclaw. Jesli zauwaze przed sobą takiego osobnika to klade na ziemi 5 min jedna na drugiej i strzelam w kierunku bestii. Ta zwabiona strzalami biegnie w moja strone ja cofam sie i po chwili lezy przedemna źródło wielu protein i witamin :) latwe XP.

 

Wczoraj wbilem na 51 level. Nadal mozna podnosic Siłę, Perepcje, Szczescie itp ale tylko do 10 potem znalezc booble head i bedzie 11. Perki tez są wszystkie do odblokowania. Tyle ze o ile do levelu 50 na kolejny trzeba zdobyc 2700 ptk to juz po przekroczeniu ta liczba wzrasta do 3500 ptk. Nie wiem czy liczba rosnie proporcjonalnie co level ale dzis wieczorem sprawdze ile ptk potrzeba na level 55.

 

Zeby odblokowac wszystkie levele w perkach to trzeba by nabic ponad 280 leveli. Dobrze ze nie ma za to trofeum.

Edytowane przez ussr
Odnośnik do komentarza

Mnie ogólnie rozwaliła nasza postać. Koleś jak dla mnie był mocno opanowany jak na kogoś komu przed chwilą

 

zabili żonę i porwali dziecko po byciu zamrożonym w krypcie, żeby uniknąć atmowej zagłady. Wychodzi sobie na luzaku z grobowca, nowy świat nie robi na nim zbytniego wrażenia, znajduje sobie pieska i przyłącza się do kompletnych randomów zabijając deathclawa w power armorze xDDDD

 

 

noo a beka jest jeszcze większa jak gramy laską która przed wejsciem do bunkra byla zwykla gospodynia domową

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie to celowy zabieg, postacie w F zawsze byly neutralne i ich charakter byl definiowany przez wybierane odpowiedzi gracza. Jak dla mnie zlym pomyslem byloby stworzenie postaci przez bethesde, ktora ma z gory okreslony charakter lub nastawienie z powodu konkretnych sytuacji. Przeciez w F1 czy F2 bylo dokladnie identycznie przy roznych scenach zwiazanych z watkiem glownym i kluczowych rozmowach.

Odnośnik do komentarza

No to trzeba było też zostawić zwykle dialogi a nie kółko wyboru. Albo postać jest niema i możemy ją sobie indywidualbie ukształtować albo mamy postać z jakimś charakterem. Nie można być w obu szkołach jednocześnie. Co jest do wszystkiego jest do niczego.

 

Idealnym przykładem jest dragon age origins vs dragon age 2. Bohater w pierwszej jest z jednej szkoły jak w starych rpg a w drugim da jest bohater wymyślony przez bioware. Można nie lubić da2 ale hawk ma przynajmniej coś w sobie. Bohater f4 jest bezpłciowy co by nie wkurzało gdyby był niemy.

Odnośnik do komentarza
Gość mastafaker

Dobre sa niektore dialogi z Nickiem.

 

 

O tym jak go zaakceptowali w Diamond. Uratowal corke burmistrza z rak 4 kolesi. Nasza postac sie pyta jak dal sobie rade z czteroma. Nick na to, ze nie musial. Udawal, ze zaraz wybuchnie i wydawal dzwiek piii pii pii a oni spie...przali

 

Odnośnik do komentarza

No to trzeba było też zostawić zwykle dialogi a nie kółko wyboru. Albo postać jest niema i możemy ją sobie indywidualbie ukształtować albo mamy postać z jakimś charakterem. Nie można być w obu szkołach jednocześnie. Co jest do wszystkiego jest do niczego.

 

Idealnym przykładem jest dragon age origins vs dragon age 2. Bohater w pierwszej jest z jednej szkoły jak w starych rpg a w drugim da jest bohater wymyślony przez bioware. Można nie lubić da2 ale hawk ma przynajmniej coś w sobie. Bohater f4 jest bezpłciowy co by nie wkurzało gdyby był niemy.

 

No ale kolko wyboru to jest praktycznie to samo co miales wczesniej w F3 i F4. tam miales 4 opcje do wyboru i teraz *prawie* jedyna roznica jest to, ze nie wiesz co postac powie, a w F3 miales to juz wczesniej napisane.

 

Oczywiscie tekstowe opcje dialogowe byly troche bardziej rozbudowane ale przeciez to jest dalej ta sama mechanika + zmiany wynikajace z zastosowania voice actingu i kazdej postaci. ZArowno F4 jak i F3 wypadaja tutaj bez szalu ale te rozmowki nie sa takie dramatyczne.

Problemem jest odejscie od oldschoolowego lore F1 i F2 i jego specyficznych dialogow, ktory prozno szukac w nowych gierkach. Ja tam sie nie spodziewal, ze zrobia nie wiadomo jak rozbudowany i kozacki voice acting i voice options.

Odnośnik do komentarza

No chyba jest na co, skoro historia i dialogi w grze studia szczycącego się RPGami są najsłabszym elementem produkcji, a całość ciągnie na eksploracji i modyfikowaniu broni.

 

Czemu mamy się cieszyć słabszą jakością czegoś, do czego można by zaprosić doświadczonych ludzi, okazując przy tym jaja i kłaniając się przed artystami, zamiast fochać się i robić po swojemu, polaryzując społeczność na zniesmaczonych i podniecających się? Zwłaszcza biorąc pod uwagę legendę swojej przyszłej gry, jaka oczywiście musiała narosnąć.

 

Niemniej ktoś pytał się o główny quest w Krypcie 81- musicie zrobić zadanie dla dziewczyny, której kot zaginął, jak wrócicie, to ktoś powie co się dzieje i po odwiedzeniu kliniki w krypcie rozpocznie się quest odkrywający kolejny eksperyment Vault-Tecu.

Odnośnik do komentarza

Nikt nie kaze sie cieszyc, bo i zaden srednio rozwiniety szympans nie spodziewa sie i nie spodziewal sie the last of us od bethesdy. Im szybciej ktos sobie uswiadomi, ze kultowe serie gierek jak MGS, Fallout i inne juz zdechly tym mniej bedzie rozczarowany. Dopoki ludzie beda skladac pre ordery i sie cieszyc jeszcze zanim zagraja to tak dlugo takie gry beda tworzone w taki sposob. 

 

Gdyby wiecej ludzi poczekalo na realease na torrencie aby ograc demo niz skladac pre ordery tym dla wydawcy i developerow bylby to sygnal, aby mocniej sie postarac.

Fallout to jest drugie call of duty, ktore odcina kupony na tym samym silniku lub szkielecie rozgrywki. I oba swietnie pasuja graczom bo ciagle je kupuja.

Odnośnik do komentarza

Nie dostaniesz, bo za lore nie stoja jego oryginalni autorzy i pomyslodawcy a gry z kickstartera w stylu wasteland zarabiaja promile wiec max co dostaniemy to kolejny action rpg.

 

Ja tam kasy nie zaluje, dobrze sie bawie poki co, odrobine lepiej niz przy MGS5 ale nic poza tym. Czasy podniecania sie gierkami dawno temu minely, bo nie ma juz czym.

Odnośnik do komentarza

Patrze na rozne filmiki na necie, i chyba jestem jedyny, ktory nie ma zadnych graficznych glitchy, znikajacych textur, postaci bez glowy, questowych npc respiacych sie na dachu budynku itd.

 

U niektorych widzialem, ze sie pol mapy im nie doczytuje. Nie wiem z czego to wynika, oni instaluja te gry na dyskietkach z odczytem max 120 KB/s ?

Odnośnik do komentarza

Followerzy to wiadomo, oni maja generalnie wlaczone no clip i mechanika gry nie pozwala ich zgubic co jestem w stanie zrozumiec bo ulatwia to rozgrywke i jest po prostu szybciej ale na niektorych filmikach to widzialem istne koszmary.


Duzy minus, ze jest wiele npc, ktorych nie mozna zabic. Zwlaszcza tych kartofli z minetmen.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...