sajmon34 181 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 kuzwa a ja jade ng+ i juz z(pipi)alem z cudami. Zamiast ksiege braila kupiona u yoela dac karli to dalem irinie. 3 cuda poszly w pizdu. Cytuj Odnośnik do komentarza
[InSaNe] 2 477 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Nie mogę sobie poradzić z tą dziwką "tancerką". Sam próbuję, ale jak zostaje jej 1/3 energii zawsze ginę. Jak przyzywam do pomocy jakichś randomów, to giną po 10 sekundach jak ich chwyta łapami w pierwszej fazie :potter: Jakieś tanie rady? Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Bij ją w dupę z wybiegu i uciekaj za kolumny Cytuj Odnośnik do komentarza
Jerome 1 181 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Mnie stunuje każdy cios bo nie mam nawet 5 poise, a moja katana nie stunuje puszek. Jest jak w dks2 czyli bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Zglitchowało mi się dzisiaj osiągnięcie z pierścieniami. Na szczęście jest to często spotykane i żeby wskoczyło wystarczy wkładać i wyciągnąć wszystkie pierścienie do skrzynki i do ekwipunku. Jest też porada żeby zostawić 15 na ziemi i podnosić ale nie polecam. Gram na PC ale podobno bug pojawia się też na ps4. Pontiff Sulyvan na 1 hita: Cytuj Odnośnik do komentarza
DaN3000 80 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Mnie stunuje każdy cios bo nie mam nawet 5 poise, a moja katana nie stunuje puszek. Jest jak w dks2 czyli bardzo dobrze. To napraw sobie katanę bo byle sztylecik ich stunuje. Wyżej Pontiff na 1 hita a tutaj Abyss Watchers na "2" Ciekawe czy to poprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Nie ma potrzeby naprawiania - w każdej części DS gracze robili tzw 1 hit challenge. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jerome 1 181 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Nie rozumiesz. Pisałem kiedy nawet sztylet moze zestunowac. Do tego dochodzi szybsze wyrwanie sie ze stuna. Zepsute dks było 5 lat temu. Obudź sie dan Cytuj Odnośnik do komentarza
Masorz 13 184 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Dobra już zamknij ryj. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 190 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza
DaN3000 80 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Nie ma potrzeby naprawiania - w każdej części DS gracze robili tzw 1 hit challenge. Wiem, że są takie challenge. Tylko, że to co wkleiłem z takiego nie pochodzi a wykorzystuje glitcha - sacred flame załatwia bossa na jeden raz zadając kilka tysięcy obrażeń bez żadnego hyper mode jakich się używa w 1HKO. Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 To działa chyba tylko na Abyss Watchers bo są humanoidalni? Na razie mam dwa zastrzeżenia po ograniu około 120h. Po co broń w drugiej ręce ma blok? Kto w from software wpadł na to, że mając np bat w drugiej ręce będę chciał nim blokować? Druga sprawa to w new game plus nie ma żadnych zmian jak np w DS2 gdzie walki z niektórymi bossami wyglądały inaczej i pojawiało się trochę nowych fantomowych przeciwników. Cytuj Odnośnik do komentarza
DaN3000 80 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Tak, wygląda na to, że generalnie działa na tych humanoidalnych jak Crystal Sage albo Deacons. No i działa też w pvp Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 W PVP nikt nie powinien dać się złapać Sacred Flame. Tylko totalne turtle z tarczami się na to łapią. Na pewno dostaniemy jeszcze sporo łatek balansujących PVP. Wiadomo esport to nie będzie ale ogólnie jest spoko. Podobno Faith jest bardzo cienkie w tej części nie bawiłem się jeszcze sam ale też praktycznie nie spotykam innych graczy grających na buildach faith. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jerome 1 181 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Dobra już zamknij ryj. Do budy i nie szczekaj jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia. W PVP nikt nie powinien dać się złapać Sacred Flame. Tylko totalne turtle z tarczami się na to łapią. Na pewno dostaniemy jeszcze sporo łatek balansujących PVP. Wiadomo esport to nie będzie ale ogólnie jest spoko. Podobno Faith jest bardzo cienkie w tej części nie bawiłem się jeszcze sam ale też praktycznie nie spotykam innych graczy grających na buildach faith. Bo faith jest tutaj podobne jak w demonsach, regeneruje życie, wiec musi być trochę słabsze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazub 4 583 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Konto odzyskane I powrot po prawie 2 tygodniach. znowu będziesz się podniecał zabijaniem noobów ? Nie rozumiesz. Pisałem kiedy nawet sztylet moze zestunowac. Do tego dochodzi szybsze wyrwanie sie ze stuna. Zepsute dks było 5 lat temu. Obudź sie dan to w tej grze jest jakieś "wyrywanie się ze stuna" ? chyba jakaś tajemnicza technika. jak masz stuna, to go masz, a jak ci się skończy, to możesz podejmować akcję i nie zrobisz nic, żeby się z niego "wyrwać". każda broń daje hit stuna, nawet 1H R1 nożykiem, bez względu na zbroje i ilość poisa. większość broni stunlockuje na 2 x R1, z paroma wyjątkami, jak washing pole (tylko raz R1). pod tym względem poisa nie ma. czy poise wpływa na hyper armour ? nie zauważyłem, ale wiem, jak to przetestować, bo strzelam w ciemno, że tego nie zrobiłeś i tylko ci się wydaje. trzeba by porównać kilka broni z różnych klas na kilku ustawieniach poisa i skoordynować ataki, bo hyper armour uruchamia się dopiero po kilku klatkach animacji ataku. można też ograniczyć znaczenie zbroi i ludek przyjmujący hita może być całkiem goły z założonymi wolf ring2, tarczą yorhma i lothric spear, do doda sporo poisa. trzeba również wziąć pod uwagę ataki R1,R2, ale skills/weapon arts, po na przykład animacja stompa w ultra great ma już defaultowo ogromnego poisa. dopiero po dobrze przeprowadzonych testach można mieć jakieś przeswiadczenie, czy parametr poise oddziałuje jakoś na odporność na stuna w hyper armour. to co już zostało dobrze sprawdzone przez community, to znaczenie equip load na stuna po oberwaniu po rolce, ale to sam EL, bo poise nie gra tu żadnej roli Nie znalazłem nigdzie infa więc dla pewności zapytam, czy itemy zdobyte za Covenanty (Proof of a Concord Kept, Sunlight Medal, Pale Tongue itd.) przechodzą do NG+? Mam ich trochę i nie chciałbym głupio stracić. przedmioty do oddania w inventory zachowasz i będziesz mógł je oddać na kolejnym game, tylko pamiętaj, że przechodząc do kolejnej gry progres przedmiotów oddanych resetuje się i trzeba oddawać je na nowo (0-30) SL(lvl postaci)120-125 (Mogą być niższe lub trochę wyższe max 135) umówcie się moze na 120, z marginesem ulgi do 125 dla ludzi, którzy już tyle dobili. 15 leveli to dużo, pozwala już dobrze dopalić builda i oszczedzić sloty na ringi. wszystko oczywiście na słowo, bo i tak łapie na level range, bo jak ktoś chce ściemniać i robic z siebie szmate bez zasad, to jego sprawa Edytowane 5 Maja 2016 przez Kazub 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Jerome 1 181 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Wyrwanie sie = animacja stuna trwa krócej. Pszetestujcie, potem piszcie, bo widze, ze po dks2 nie wiecie nadal jak to działa. Facepalm Edytowane 5 Maja 2016 przez Jerome Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazub 4 583 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 jak to zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Sylvan Wielki 4 533 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 (....) Druga sprawa to w new game plus nie ma żadnych zmian jak np w DS2 gdzie walki z niektórymi bossami wyglądały inaczej i pojawiało się trochę nowych fantomowych przeciwników. Odniosłem inne wrażenie. Właśnie kończę NG+. Szefów nań w stosunku do pierwszego zaliczenia gry, można przyrównać do bossów w Resogun na różnych poziomach trudności. Są zdecydowanie bardziej agresywni i albo pojawiają się im nowe ataki, albo przy uprzednim przejściu nie zdążyli ich egzekwować. Pokonałem Lothricka, pomagałem kilkukrotnie innym graczom z tym bossem (mój ulubiony) i ani razu nie widziałem by stanął na nogi, a na NG+ robił to co rusz, wyprowadzając mocarny atak. Natomiast zabójca smoków był niezwykle ociężały przy NG. Generalnie mało ruchliwy i rzadko atakował. Na NG+ jest szybszy niż Tancerka (!), wykonuje błyskawiczne podejścia, jakby tego było mało, perfidnie potrafi z mostu zrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza
ornit 2 938 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Z tym wstawaniem Lothrica piszesz o tym ataku, przy którym unosi się żeby potem walnąć mieczem w grunt i wywołać taką jakby falę uderzeniową (mini AOE)? Robi to w NG. Wszystko zależy od naszego ustawienia względem bossa. Kiedy gra się z innymi graczami każdy biega gdzie chce więc AI dostosowuje ataki do tego z największym threatem i dystans/styl gry zachowany przez daną osobę prowokuje przeciwnika do takich a nie innych ataków. Cytuj Odnośnik do komentarza
Oldboy 984 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Z innej beki. Jak nie grałem w żadne Soulsy to warto zacząć od początku czy może od DS3 ? Czy powrót od początku serii będzie bardzo bolesny pod względem wizualnym ? Tym bardziej że wróciłem do DLC Bloodborne i nakręciłem się ponownie ale obawiam się że za nim ogarnę DS1 i 2 to wystąpi przesyt i zamiast rajcować się ostatnim wypustem to dopadnie mnie efekt zwrotny i zmęczenie materiału. Edytowane 5 Maja 2016 przez Oldboy Cytuj Odnośnik do komentarza
Jerome 1 181 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Ja bym nie zaczynal od DkS3 tylko od poczatku. Lore jak lore, jakos bys dal rade, ale serio DkS3 dostaje ogromnego kopa do klimatu jesli masz ograne pierwsze 2 czesci. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
kanabis 22 416 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Soulsy sie nie starzeja. W sumie na ps4 w ostrej rozdziałce i 60fps masz ds2 z dlc któe polecam. Tylko jedynke musisz ograc na past genach. To zalezy jak do tego podchodzisz , czy po prostu chcesz zaje.bistego rpg gdzie sobie pochlastasz czy jednak interesuje cie mroczna, mega tajemnicza fabula ktora musisz sam odkrywac. Wtedy wszystkie czesci łaczy w chu.j smaczków. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
DaN3000 80 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Nie rozumiesz. Pisałem kiedy nawet sztylet moze zestunowac. Do tego dochodzi szybsze wyrwanie sie ze stuna. Zepsute dks było 5 lat temu. Obudź sie dan Ozywiście, że nie rozumiem, bo piszesz o czymś co wg nikogo innego oprócz ciebie nie działa. Napisałeś wcześniej, że kataną nie stunujesz puszek - wklej jakiś filmik ze swoich podbojów w pvp gdzie masz takie sytuacje. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jerome 1 181 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 DaN serio rozbrajasz mnie, a mialem cie za goscia ktory ogarnia. Jednak zostales w tym DkS1 i na tym sie skonczylo. Skoro nie wiesz jak dziala poise od czasow DkS2 to powaznie drapie sie teraz po czole. Poise dziala, skopane bylo w DkS to je zmienili i naprawili. A, sluchanie - ''ojoj, poise nie stunuje, albo stunuje nozyk na havla'' i inne (pipi) kojaza mi sie z niedo(pipi)ami z reddita. Ja tlumaczylem juz nie raz wlasnie od czasow DkS2 jak to dziala i serio nie chce mi sie znowu rozpisywac. Pozniej jesli bede mial czas i checi to rozpisze sie jeszcze raz, ale to samo od czasu DkS2 pisalem dziesiatki razy, powaznie mam dosc. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.