Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 210
  • Wyświetleń 53,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Mi tam się podoba. Śmieszy mnie jak recenzenci z IGNu najpierw wspominają, że nad gierką pracowały osoby z teamu Metroid Prime a potem narzekają na backtracking

  • NIE MA jak Quantum Break w 100 % anglik

  • Nie ma co rozmawiać z betonem .      Ciekawe co szuka tu ktoś nie grający na xbox one ... A wiem ? Zaczepki 

Opublikowano

Gra będzie kosztować $40, czyli u nas ok. 140 zł w sklepach.

Opublikowano

Raczej niższe koszty produkcji = niższa cena. Tak jak powinno być. Wyższa cena nie oznacza lepszej gry, jak chcesz to możesz kupić kolekcjonerkę za $170, tam pewnie będzie wersja gry AAAAAAAAAAAAAAAAAA+ ;)

Opublikowano

Po tym trailerze to trochę przypominało Jak II. Może wyjść całkiem w porządku mix platformera i strzelanki.

Opublikowano
Gra zadebiutuje również w wersji kolekcjonerskiej, w której skład wejdzie:

 

  • steelbook
  • ekskluzywna litografia
  • dekoder języka robotów
  • kolekcjonerska figurka bohaterów
Niestety będzie ona kosztować aż 179.99 $, co w przeliczeniu na złotówki wynosi ok. 700 zł.

 

Skąd oni wzięli tę cenę? :dafuq:

 

 

Osoby, które zamówią grę przedpremierowo, otrzymają również dostęp do Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts w wersji na Xboksa 360, które działać będzie również na nowych konsolach za sprawą wstecznej kompatybilności.

 

Co ma ta gra wspólnego z Nuts & Bolts? :dafuq:

 

gejplej:


Opublikowano

Ło jezu! Te wyskakujące cyferki obrażeń i doświadczenia są straszne. :D Nienawidzę tego w grach. 

Opublikowano

strasznie slabo to wyglada, ludzilem sie ze bedzie cos powazniejszego a to moglo by byc jakims f2p

Opublikowano

Poczekam aż stanieje. Mam głód na japońszczyznę.

 

@Rayos: No twórcom przygrzało mocno. 90% tych CE w cenach powyżej 150€ nie mają jakościowo startu do takiego W3 EK, które początkowo kosztowało połowę tego xddd

Opublikowano

dramatycznie to sie prezentuje, obok pirackiej gierki od rare najwieksze rozczarowanie konfy microsoftu

Opublikowano

Nie tego sie spodziewalem. Dla mnie to wyglada jakby uyebali developing w polowie i powiedzieli no wydawac to juz.

Opublikowano

Kibel niestety.

Opublikowano

e no, dupy nie urywa, ale kiblem bym nie nazwal. Kibel to Ci piraci od rare. To moze byc takie solidne 7/10.

Opublikowano

Skoro cena gierki jest ustalona na 140zł to tak samo jak ze screamride dostaniemy średniaka, gameplay odpycha.

Opublikowano

Problem demka, ktore przywiezli na E3 jest taki, ze konczy sie w najciekawszym momencie - przed wieksza sekcja platformowa.

Opublikowano

Za fabułę w grze odpowiada Joseph Staten, pisał dla Bungie gdy robili gry z serii Halo.

 

Cena ceną, ale wygląda zacnie:

 

71KIoeRxpyL._SL1500_.jpg

 

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Gra mi się podoba. Lubię takie nieskrępowane niczym gry akcji. Figurka wygląda ekstra.

 

A ta kolejka na dole to co? Że ludzie stali w kolejce żeby zagrać bo było więcej osób niż stanowisk do gry? To chyba normalne na takiej dużej imprezie.

Opublikowano

Ja poczekam na jakieś wrażenia Destructoida z fulla. Jak będzie ok to chyba wezmę na premierę bo widziałem, że wrażenia z dema na E3 bardzo pozytywne. Taki mix gry akcji i zręcznościówki.

Opublikowano

Z tego co wyczytałem i słyszałem w wywiadach to główna bohaterka jest kolonistką, która przybyła na Far Eden z większą grupą w celu przygotowania planety do zasiedlenia. Biorąc pod uwagę, że proces taki trwa bardzo długo (miał być chyba wykonany przez core-boty), to po poczynieniu stosownych przygotowań wszyscy zamknęli się w komorach kriogenicznych, by się obudzić gdy planeta będzie już po zakończonym procesie terraformacji. Gdy się jednak obudziła, to okazało się, że tylko ona przeżyła, a zamiast tętniącej życiem planety zastała pustynię.

 

Świat gry podzielony generalnie na dwa rodzaje lokacji - zewnętrzny, czyli rozległe pustynie i podziemny, czyli pozostałości starych instalacji. W trakcie gry będzie można wracać do lokacji, do których wcześniej nie było dostępu. Ma być sporo etapów platformowych/zręcznościowych. Core-boty pokazane w trailerach nie są wszystkimi, które będzie można zbudować, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chyba będą też 2 pełniące role pojazdów.

 

Jeżeli chodzi o mechanikę walk, to zarówno nasza broń jak i przeciwników będzie miała różne właściwości w zależności od ustawionego koloru: żółty (paraliż), czerwony (ogień), niebieski (porażenie elektryczne). Jeżeli będziemy atakować konkretnego przeciwnika właściwym dla niego rodzajem ataku, to będziemy dostawać bonusy do obrażeń, nasza postać także będzie podatna na efekty broni przeciwników - niektórzy z nich będą korzystali z kilku rodzajów ataków.

 

Do tego dochodzi crafting, loot, levelowanie itp. 

 

Praktycznie wszyscy piszą, że to takie połączenie Metroida i Megamana. Poniżej najdłuższy wywiad ze scenarzystą:

 

Edytowane przez DonSterydo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.