Opublikowano 13 czerwca 20168 l patrząc na historię developera to nie ma co się nastawiać na hit. Jak będzie gierka na 7/10 to będzie dobrze.
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Raczej niższe koszty produkcji = niższa cena. Tak jak powinno być. Wyższa cena nie oznacza lepszej gry, jak chcesz to możesz kupić kolekcjonerkę za $170, tam pewnie będzie wersja gry AAAAAAAAAAAAAAAAAA+
Opublikowano 13 czerwca 20168 l Po tym trailerze to trochę przypominało Jak II. Może wyjść całkiem w porządku mix platformera i strzelanki.
Opublikowano 14 czerwca 20168 l Gra zadebiutuje również w wersji kolekcjonerskiej, w której skład wejdzie: steelbook ekskluzywna litografia dekoder języka robotów kolekcjonerska figurka bohaterów Niestety będzie ona kosztować aż 179.99 $, co w przeliczeniu na złotówki wynosi ok. 700 zł. Skąd oni wzięli tę cenę? Osoby, które zamówią grę przedpremierowo, otrzymają również dostęp do Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts w wersji na Xboksa 360, które działać będzie również na nowych konsolach za sprawą wstecznej kompatybilności. Co ma ta gra wspólnego z Nuts & Bolts? gejplej:
Opublikowano 14 czerwca 20168 l Ło jezu! Te wyskakujące cyferki obrażeń i doświadczenia są straszne. Nienawidzę tego w grach.
Opublikowano 14 czerwca 20168 l strasznie slabo to wyglada, ludzilem sie ze bedzie cos powazniejszego a to moglo by byc jakims f2p
Opublikowano 14 czerwca 20168 l Poczekam aż stanieje. Mam głód na japońszczyznę. @Rayos: No twórcom przygrzało mocno. 90% tych CE w cenach powyżej 150€ nie mają jakościowo startu do takiego W3 EK, które początkowo kosztowało połowę tego xddd
Opublikowano 14 czerwca 20168 l dramatycznie to sie prezentuje, obok pirackiej gierki od rare najwieksze rozczarowanie konfy microsoftu
Opublikowano 14 czerwca 20168 l Nie tego sie spodziewalem. Dla mnie to wyglada jakby uyebali developing w polowie i powiedzieli no wydawac to juz.
Opublikowano 14 czerwca 20168 l e no, dupy nie urywa, ale kiblem bym nie nazwal. Kibel to Ci piraci od rare. To moze byc takie solidne 7/10.
Opublikowano 14 czerwca 20168 l Skoro cena gierki jest ustalona na 140zł to tak samo jak ze screamride dostaniemy średniaka, gameplay odpycha.
Opublikowano 14 czerwca 20168 l Ale za(pipi)iecie wyglądają tr wyskakujące obrażenia. Tak borderlandsowo.
Opublikowano 16 czerwca 20168 l Gameplay off-screen: http://gamersyde.com/news_e3_recore_gameplay-18020_en.html Kurcze, wygląda sporo lepiej niż na tym pokazie na E3, nawet przyjemna gierka się zapowiada - 7/10 Edytowane 16 czerwca 20168 l przez Maciomaniak
Opublikowano 16 czerwca 20168 l Problem demka, ktore przywiezli na E3 jest taki, ze konczy sie w najciekawszym momencie - przed wieksza sekcja platformowa.
Opublikowano 16 czerwca 20168 l Za fabułę w grze odpowiada Joseph Staten, pisał dla Bungie gdy robili gry z serii Halo. Cena ceną, ale wygląda zacnie: Edytowane 18 czerwca 20168 l przez DonSterydo
Opublikowano 18 czerwca 20168 l Gra mi się podoba. Lubię takie nieskrępowane niczym gry akcji. Figurka wygląda ekstra. A ta kolejka na dole to co? Że ludzie stali w kolejce żeby zagrać bo było więcej osób niż stanowisk do gry? To chyba normalne na takiej dużej imprezie.
Opublikowano 18 czerwca 20168 l Ja poczekam na jakieś wrażenia Destructoida z fulla. Jak będzie ok to chyba wezmę na premierę bo widziałem, że wrażenia z dema na E3 bardzo pozytywne. Taki mix gry akcji i zręcznościówki.
Opublikowano 19 czerwca 20168 l Z tego co wyczytałem i słyszałem w wywiadach to główna bohaterka jest kolonistką, która przybyła na Far Eden z większą grupą w celu przygotowania planety do zasiedlenia. Biorąc pod uwagę, że proces taki trwa bardzo długo (miał być chyba wykonany przez core-boty), to po poczynieniu stosownych przygotowań wszyscy zamknęli się w komorach kriogenicznych, by się obudzić gdy planeta będzie już po zakończonym procesie terraformacji. Gdy się jednak obudziła, to okazało się, że tylko ona przeżyła, a zamiast tętniącej życiem planety zastała pustynię. Świat gry podzielony generalnie na dwa rodzaje lokacji - zewnętrzny, czyli rozległe pustynie i podziemny, czyli pozostałości starych instalacji. W trakcie gry będzie można wracać do lokacji, do których wcześniej nie było dostępu. Ma być sporo etapów platformowych/zręcznościowych. Core-boty pokazane w trailerach nie są wszystkimi, które będzie można zbudować, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chyba będą też 2 pełniące role pojazdów. Jeżeli chodzi o mechanikę walk, to zarówno nasza broń jak i przeciwników będzie miała różne właściwości w zależności od ustawionego koloru: żółty (paraliż), czerwony (ogień), niebieski (porażenie elektryczne). Jeżeli będziemy atakować konkretnego przeciwnika właściwym dla niego rodzajem ataku, to będziemy dostawać bonusy do obrażeń, nasza postać także będzie podatna na efekty broni przeciwników - niektórzy z nich będą korzystali z kilku rodzajów ataków. Do tego dochodzi crafting, loot, levelowanie itp. Praktycznie wszyscy piszą, że to takie połączenie Metroida i Megamana. Poniżej najdłuższy wywiad ze scenarzystą: Edytowane 19 czerwca 20168 l przez DonSterydo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.