Opublikowano 31 stycznia 20187 l I jeszcze jeden trick jest. W sytuacji, gdy chcemy szybko przepłynąć dystans będąc na plaży/molo/statku trzeba wykonać charge mieczykiem mając wychyloną gałkę sterowania do przodu i wtedy postać zrobi coś na wzór kaczki na powierzchni wody. Oczywiście można to wykonać tylko z twardego podłoża w pobliżu wody, bo normalnie w terenie przerzuci nas o maks kilka metrów. Bardzo przydatny skill, gdy trzeba szybko przepłynąć z wyspy na statek, lub odwrotnie. Pozostaje tylko pytanie, czy jest to celowo zaprojektowane w mechanice, czy też błąd, który ktoś odkrył. Tego nie wiem. Edytowane 31 stycznia 20187 l przez Hum
Opublikowano 31 stycznia 20187 l zmontowałem krótki filmik z klipów @zloto (przepraszam za jakość ale pierwszy raz montowałem film, jeszcze nie wszystko ogarniam ) Widzimy się za dwa miesiące w pełnej wersji Panowie Edytowane 1 lutego 20187 l przez asax
Opublikowano 31 stycznia 20187 l Ta gra ma posiadać jakiś system rozwoju postaci czy też ekwipunek? No i istnieją jakieś inni przeciwnicy po za graczami i szkieletami?
Opublikowano 1 lutego 20187 l to nie jest typowa gra gra shared world w stylu Division czy Destiny brak tutaj grindowania leveli w stylu podbijania statystyk postaci i kupowania lepszego ekwipunku która trzyma nas przy wyżej wymienionych grach, a zamiast tego cały system rozwoju postaci jest oparty ma być na horyzontalnym systemie progresji (co jest bardzo odważną i rewolucyjną zmianą) ponieważ każdy gracz będzie te same szanse, więc trzeba będzie knuć i planować przechytrzyć przeciwnika niczym prawdziwy pirat (na ostatniej akcji z filmiku powyżej widać na przykład jak podpływam do wrogiego okrętu z beczką prochu, wchodzę na pokład i detonuje się na dolnym pokładzie ) Oczywiście wraz z rozwojem odblokowują się coraz trudniejsze i bardziej złożone questy, za które dostaje się coraz więcej pieniędzy, a te można wydać na elementy kosmetyczne. Co do przeciwników to w becie było ich tylko dwóch, nie wiemy ile będzie w pełnej wersji, miejmy nadzieje że więcej. Edytowane 1 lutego 20187 l przez asax
Opublikowano 1 lutego 20187 l przypomniała mi się też jeszcze sytuacja z filmiku z 1:53 Kiedy to szukaliśmy sobie spokojnie skarbu na wyspie kiedy nagle zauważyliśmy ze podpływa do naszego majestatycznego gaelona podpływa mały stateczek i zaczyna ostrzał. Jedna osoba którą zostawiliśmy na straży nie była jednak w stanie odeprzeć ataku i mimo natychmiastowej reakcji i zatopienia ich okrętu nie udało się nam już uratować naszego. Na szczęście kiedy nasz statek tonął, na wierzch wypłynęły wcześniej zebrane skrzynie ze złotem. Podjęliśmy szybką decyzje aby próbować ratować cały nasz dobytek i każdy złapał skrzynię ze złotem starając się dopłynąć do brzegu co w cale nie było proste bo wokół było mnóstwo rekinów. Potem postanowiliśmy że ukryjemy na wyspie skarby (w krzakach) dwóch z nas zostanie na wyspie, na pozostali zrespią się przy nowym statku i przypłyną do nas. Niestety w czasie gdy byliśmy we dwójkę sami, na wyspę zawitał jeszcze jeden 2-osobowy okręt, który nie zdawał sobie sprawy z naszej obecności. Więc zloto zdecydował się brawurową akcję jednoosobowego abordażu [1:53] , kiedy to wyrżnął całą załogę, ukradł im skrzynię ze złotem i rzucił się do wody, ale niestety kiedy dopływał do plaży zeżarł go rekin [*]
Opublikowano 1 lutego 20187 l W parę dni ponad 300 tys. graczy i w szczytowym momencie prawie 270 tys. widzów na Twitchu. No ale wiadomo, gierka nikogo.
Opublikowano 1 lutego 20187 l Zobaczymy jak długo popularność się utrzyma. Cieszy mnie gamepass, to tanim kosztem sprawdzę sobie ten tytuł, bo w grupie zapowiada się ekstra zabawa.
Opublikowano 1 lutego 20187 l Game pass zapewni miliony graczy na starcie. Bałbym się o serwery, ale to Azure, więc powinno dać radę
Opublikowano 1 lutego 20187 l Rare wspominało że RoadMap rozpisany jest na 2 lata po premierze. Także o rozwój gry również byłbym spokojny Ciekawy artykuł na Eurogamerze Edytowane 1 lutego 20187 l przez asax
Opublikowano 1 lutego 20187 l 10 minut temu, hav7n napisał: Też macie update do bety 8gb? to update dla pionierów, my raczej nie zagramy ale ludzie juz przeszperali dane i dokopali się ciekawych rzeczy: All merchants now feature a talk animation Lots of female-exclusive animations added More animations for chicken, snake and pig (run forward scared, turn, startle, hunger) Beards, belts, dresses, eyepatches, gloves, hooks, hair and boots in wardrobe and added to shops New clothing styles: Kraken, Ferryman, Blackdog, Sovereign and Bilgerat (all include most of the above-mentioned new clothing items) A separate weapon-shopkeeper Admiral and Bilgerat-themed weapon skins for blunderbuss, cutlass and flintlock (available in the new weapon shop) New kraken animations (IdleToDefeated, HoldingToDefeated etc.) and particles (roar mouth, underwater powerslam) Fort-chests A new location called "Legendary_Hideout" Lots of new npc_ghost_crew character variants New variants of the shipwright added Curse (skull) cloud above certain islands (that you can see in some of the trailers) Different forms of skellies: Bone, metal, plant and shadow. Each form has their own death particles and sounds. New kraken figurehead (possibly just a rename) Added a mirror to Captains' Cabin Kraken-themed music as well as sound effects for hitting the kraken with a cannon (just like when hitting player ships) Individual kraken tentacles can die Gold hoarders NPC voice lines: "Welcome", "Goodbye" and one called bridge. (other merchants' voice lines are not yet included in the game) Edytowane 1 lutego 20187 l przez asax
Opublikowano 2 lutego 20187 l Panowie czy na zwykłym one czy już one s gra odstaje jakoś mocno od wersji na X? Nie wiem, gorsza woda, 900 p i takie tam.Zastanawiam się dla tej gry kupić one, ale X mnie nie interesuje, a na lapku nie chce grać
Opublikowano 2 lutego 20187 l 1 minutę temu, Moldar napisał: Panowie czy na zwykłym one czy już one s gra odstaje jakoś mocno od wersji na X? Nie wiem, gorsza woda, 900 p i takie tam. Nie widziałem wersji na X ale wersja na fata niestety nie wyglądała jakoś zbyt dobrze. Niska rozdziałka, aliasing i takie tam no ale to alpha.
Opublikowano 2 lutego 20187 l 21 minut temu, Moldar napisał: Panowie czy na zwykłym one czy już one s gra odstaje jakoś mocno od wersji na X? Nie wiem, gorsza woda, 900 p i takie tam. Zastanawiam się dla tej gry kupić one, ale X mnie nie interesuje, a na lapku nie chce grać nie wiadomo jak gra wygląda gra na KOXie bo ani alpha, ani beta nie była "Xbox One X Enhanced" ale moim zdaniem gra wygląda bardzo ładnie nawet na zwykłym Xboxie głównie ze względu na uroczy styl artystyczny. Co ciekawe mamy wrażenie że beta zaliczyła nawet upgrade grafiki względem bety - wydaje się że zasięg rysowania jest większy i poprawiono efekty świetlne Kilka moich screenów jest w temacie:
Opublikowano 2 lutego 20187 l no ja właśnie wczoraj jakiś update do bety miałem czyli co będzie teraz znowu beta?
Opublikowano 2 lutego 20187 l przecież pisałem wyżej że to był update dla pionierów (wyselekcjonowanej grupy graczy, która testuje nową zawartość). O becie dla zwykłych graczy zapisanych do programu Insidaer nic nie wiadomo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.