Opublikowano 17 maja 20186 l @WisnieR, tak, powinno byc 12,5V - 12,8V, u mnie jest 12,48 więc to raczej nie wina akumulatora. Obstawiam że coś z licznikiem, ale to już dowiem się w przyszłym tygodniu, bo znowu jadę do aso.
Opublikowano 18 maja 20186 l https://jalopnik.com/you-dont-know-rust-until-you-see-what-passes-for-a-car-1826145685 Ta Mazda
Opublikowano 21 maja 20186 l Podejrzewam, że moja tak dziś wygląda u kolejnego właściciela xd U mnie na osiedlu kiedyś stało pikaczento i miało zeżarte nadkole w taki sposób, że wyglądało jakby jakiś amstaff gryza z nadkola wziął. W Outlanderze też mi już konkretnie zaczyna wyłazić. Auto jeszcze 10 lat nie ma, takie zaje.biste blachy robią.
Opublikowano 25 maja 20186 l @WisnieR zegar już działa poprawnie. Problem był w akumulatorze - nie wiem, może soft coś zmienił, ale wystarczył hardreset - czyli pewnie wystarczyło tylko odłączyć akumulator i też by się wykonał hardreset. A tak mam wgrany najnowszy soft i wewnętrznie w ASO zrobili hardreset programowo.
Opublikowano 26 maja 20186 l W nowszych BMW trzeba robić adaptacje akumulatora przy jego wymianie i co dłuższy okres czasu gdy naturalnie zmieniają się jego parametry
Opublikowano 17 czerwca 20186 l Ostatnio najechałem na solidną śrubę i wbiła mi się w koło dosyć mocno. Udałem się do wulkanizatora, wyciągnął śrubę i jak zaczęło lecieć powietrze to szybko zakleił czymś i opona niby sprawna i gotowa do dalszego użytkowania (po mieście ok, trzyma powietrze). Mnie jednak coś nie pokoi, czy takie rozwiązania są trwałe? Przedemną trasa długości 950km i to głównie na autostradach, boję się, że może coś się podczas jazdy stać bo 140km/h przez kilka godzin robi też swoje. Myślałem o założeniu nowego kompletu na przód i wyrzuceniu tej naprawionej. Co o tym myślicie?
Opublikowano 18 czerwca 20186 l Jakiekolwiek ryzyko trzeba eliminować i dmuchać na zimne, wymień ten przód i będziesz spokojny. Jeśli jedziesz z kimś to tym bardziej.
Opublikowano 18 czerwca 20186 l 950 km, 140 km/h autostradą na połatanej oponie... hmm... no ja jednak bym wymienił
Opublikowano 18 czerwca 20186 l Znam typa co jeździł ścigaczem na zakołkowanej oponie po torze i nic. No ale tor to nie autostrada
Opublikowano 19 czerwca 20186 l Było zapytać wulkanizatora o trwałość tej łaty. Ja w sumei teraz sobie przypomniałem, że zrobiłem ~5000km na łatanych obu oponach na przedniej osi w Octavii i nie było żadnego problemu. Myślę, że to jest taka technologia łatania, że trzeba by ja mocno zmęczyć by pękła. Moim zdaniem im wyższa prędkość jazdy = tym większe ciśnienie w oponach = tym lepsze działanie łaty.
Opublikowano 19 czerwca 20186 l 49 minut temu, szejdj napisał: Było zapytać wulkanizatora o trwałość tej łaty. Ja w sumei teraz sobie przypomniałem, że zrobiłem ~5000km na łatanych obu oponach na przedniej osi w Octavii i nie było żadnego problemu. Myślę, że to jest taka technologia łatania, że trzeba by ja mocno zmęczyć by pękła. Moim zdaniem im wyższa prędkość jazdy = tym większe ciśnienie w oponach = tym lepsze działanie łaty. Lol no ale jak lata wg Ciebie ma limit 5000 to slabo i lepiej od razu wymieniac opone. Halyyna na tej lacie powinnismy jeszcze przejechac 200 km zapinaj dzieciaki.
Opublikowano 19 czerwca 20186 l Lol a gdzie napisałem, że ma limit 5000km? Jak wszedł mi 3mm gwóźdź w bieżnik to nie ma potrzeby wymiany opony. Edytowane 19 czerwca 20186 l przez szejdj
Opublikowano 19 czerwca 20186 l A źle zrozumiałem xD że 5 tysi było ok, a później je.bła xD Edytowane 19 czerwca 20186 l przez milan
Opublikowano 16 lipca 20186 l Raport z dziś; - amortyzatory tylne do wymiany - tulejka tylnej zwrotnicy do wymiany - klocki tył do zrobienia - jakieś przedmuchy się pojawiły Ale ogólnie, podczas tych 8k km tylko rzeczy eksploatacyjne, które wcześniej nie był zrobione przez poprzedniego właściciela, dlatego myślę, że póki co jest ok.
Opublikowano 16 lipca 20186 l Ja ostatnio pojechałem Miatą na przegląd i - jak się spodziewałem - nie dostałem pieczątki, bo palą się kontrolki od airbagów i ABS Teraz na biega jeżdżę po Warszawie i szukam kogoś kto mi wymieni czujnik ABS i znajdzie problem z poduszkami. Jak się nie uda to niestety, albo kasowanie błędów albo przegląd po znajomości, bo na naprawę usterki mam tylko 14 dni a jak podjechałem do gościa co się specjalizuje w MX5 to powiedział, że we wrześniu będzie miał chwilę.
Opublikowano 16 lipca 20186 l Tak abstrahując od pieczątki, nie przejmowałeś się potencjalnie niesprawnym ABS-em i poduszkami?
Opublikowano 17 lipca 20186 l Przejmowałem. Na szczęście zostałem zmuszony do usunięcia usterek, bo tak to zawsze było coś ważniejszego do zrobienia. O ile w ogóle któremuś warsztatowi się uda to naprawić.
Opublikowano 18 lipca 20186 l Kasowanie usterki nic nie da - ABS jesli usterka zniknie sam powinien sie skasowac po przejechaniu kilku metrów, a skoro nie gasnie to problem ciagle istnieje. Blad poduszek moze byc spowodowany tym, ze ktos rozpial wtyczki airbagow np przy fotelach podczasz prania tapicerki, bez odlaczania akumulatora. Jesli kupiles auto z airbagiem zapalonym to pewnie mial gonga i sterownik zapisal aktywacje systemu. Odpiecie kontrolek lub zmostkowanie z kontrolka oleju nic nie da - one zapalaja sie i gasna w roznych odstepach czasu. Edytowane 18 lipca 20186 l przez Pajda
Opublikowano 18 lipca 20186 l No właśnie, i weź tu kupuj auto od niemca. Aż mi się przypomniał typ, niby na otomoto z zielonej góry, potem że niby z soli, a okazuje się że sprowadza auto dla kogoś z podlasia - trochę śmierdzi wałkiem. I niby to auto odkupił od niemca, który cały czas garażował auto. Auto aż się lśniło i miało lepszy lakier, niż nowsze auto starszego. Wystarczyło pojechać na myjkę i wszystko się zmyło i było w ch.uj rys. A co do historii pojazdu to wielka niewiadoma, co innego w kluczyku (tam są zapisywane przeglądy/serwisy), a co innego na stronie do sprawdzania historii pojazdu. Edytowane 18 lipca 20186 l przez grzybiarz
Opublikowano 18 lipca 20186 l 35 minut temu, Pajda napisał: Kasowanie usterki nic nie da - ABS jesli usterka zniknie sam powinien sie skasowac po przejechaniu kilku metrów, a skoro nie gasnie to problem ciagle istnieje. Blad poduszek moze byc spowodowany tym, ze ktos rozpial wtyczki airbagow np przy fotelach podczasz prania tapicerki, bez odlaczania akumulatora. Jesli kupiles auto z airbagiem zapalonym to pewnie mial gonga i sterownik zapisal aktywacje systemu. Odpiecie kontrolek lub zmostkowanie z kontrolka oleju nic nie da - one zapalaja sie i gasna w roznych odstepach czasu. No samochód miał gonga - było naprawiane przednie lewe koło, ale poduszki obie są, więc albo były wymienione albo nie aktyowowały się. Tak czy tak kontrolki się świecą obie. OBD nie pokazuje żadnych błędów airbagów.
Opublikowano 18 lipca 20186 l Jeden z moich znajomych tez myslal, ze ma poduszki. Nie mam juz znajomego.
Opublikowano 18 lipca 20186 l Czy rodzina domaga się przed sądem odszkodowania od sprzedawcy samochodu?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.