Skocz do zawartości

The Last of Us Part II


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

DF przygląda się systemowi animacji.

 

Od samego początku zauważamy płynność animacji, która jest tak różna od innych gier, że niektórzy nie wierzą, że pokazywane demo jest rzeczywistą, autentyczną rozgrywką. Oczywiście Naughty Dog już nie raz podnosiło poprzeczkę w tym aspekcie - wszystko dzięki umiejętnemu opracowaniu przejść i łączeń animacji, co widzieliśmy już w serii Uncharted oraz pierwszym The Last of Us. Wyraźnie jednak widać, że najnowsza gra studia jest na zupełnie innym poziomie - wszystko dzięki nowej technologii animacji znanej jako motion matching (dosł. dopasowywanie ruchu).

- To rodem z science-fiction. Bierzesz setki animacji, takich jak poruszanie się, skręcanie czy cokolwiek innego, po czym wrzucasz je do ogromnego kubła, a następnie na podstawie tego co gracz próbuje zrobić, lub co NPC próbuje zrobić, system wyciąga z tego kubła jedną, czasem dwie lub trzy animacje i łączy je ze sobą w taki sposób, że wyglądają jak spójna całość - powiedział w rozmowie z IGN współreżyser gry, Anthony Newman.

reszta - https://www.eurogamer.pl/articles/2018-06-27-the-last-of-us-2-i-nowy-poziom-realizmu

 

Poza tym jeden z głównych projektantów rozgrywki przyznał, że obecnie są w stanie pokazać gameplay tylko z Ellie, jako postać nad którą przejmujemy kontrolę. Dodał, że to może się zmienić, kończąc że TLoU2 posiada jeszcze wiele szczegółów o których nie mogą obecnie mówić. Więc nie wykluczone, że Joelem też pokierujemy, co by mnie nie zdziwiło.

Odnośnik do komentarza

To raczej logiczne, że gdy pokazali tak długi fragment rzeczywistej rozgrywki (nie żadne CGI), to finalna wersja też tak będzie wyglądać.

To nie te studio co musi robić później downgrade bo konsola nie daje rady, jeszcze na tym etapie życia prawie 5 lata od premiery.

Gdyby gra miała wyglądać gorzej nie pokazali by tego.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, II KoBik II napisał:

Przeciez to logiczne ze bedzie to wyglądać inaczej. GoW rok temu na e3 a ten sam fragment w finalnej to dwa inne gameplaye. 

 

6 minut temu, II KoBik II napisał:
2 godziny temu, _Be_ napisał:

Co? xd

Chuyow sto. 

 

No slepy nie widzi roznicy miedzy pokazem z E3 a tym co jest w fullu.

Może idź Kobik obejrzeć jeszcze raz te fragmenty, bo jedyna różnica to walka z trollem, która jest kilka minut później i różni się wykończeniem.

 

A czy TLoU2 będzie się różnić od zaprezentowanego fragmentu? Pewnie będzie, ale pod względem mechaniki, animacji, gameplayu będzie pewnie to samo.

Odnośnik do komentarza
30 minut temu, II KoBik II napisał:

Chuyow sto. 

 

No slepy nie widzi roznicy miedzy pokazem z E3 a tym co jest w fullu.

a czym się różni? konkrety bo ogólnie różnica jest minimalna, trochę detali jak mgła czy kolor poroża, kilka graficznych tweaków i lekkich zmian a ten dwa inne gameplaye xD

 

 

 

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza
31 minut temu, Square napisał:

No bardzo się różnił, bo tylko akcją z shotgunem. W tym gameplayu Part II nie było żadnej mechaniki, która może nie trafić do finalnej wersji.

 

 

No widzisz, już sam przyznałeś, że jedna rzecz była podkręcona, a to nie koniec.

 

Czy w TLOU przeciwnicy czekali za rogiem z rurką jak w demie z 2012?

Czy w finalnej grze przeciwnicy chwytali Cię niezauważenie od boku by obezwładnić Cię od tyłu i później masz możliwość zmiany miejsc, by to Joel był z tyłu?

Czy w finalnej grze przeciwnicy uciekali przed Tobą kiedy zostawała jedna ostatnia osoba i atakowali z ukrycia w dogodnym momencie jak w demie?

Czy w finalnej wersji uciekali tak samo jak typek za kanapę w przypadku celowania w nich?

Czy w sklepowej wersji przeciwnicy rozpoznawali kiedy kończy ci się amunicja?

Czy błagają o oszczędzenie po pobiciu i wycelowaniu w nich?

 

To są pojedyncze rzeczy, ale ND mówiło coś o "balance of power system", gdzie im bardziej wygrywałeś z przeciwnikami tym bardziej zmieniało się ich zachowanie. W finalnej grze nie ma czegoś takiego. AI zaliczyło ogromną zmianę, to demo z 2012 jest podkręcone i nie wkręcaj mi, że nie. Wtedy też AI miało być "z następnej generacji" :usmiech:, a wyszło ot, zwykłe AI które niczym się nie wyróżnia od innych gier, typ chowa się za osłoną i strzela, jak jest przeciwnikiem melee to wybiegnie i z rurką na shotguna.

 

Nie mówiąc o usuniętych ruchach jak bieg w kuckach, ładowanie amunicji w real time czy wyglądanie zza rogu. Komunikacja między przeciwnikami też była dużo bardziej realistyczna, ale to już właściwie norma w takich demówkach.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, raven_raven napisał:

Czy w finalnej wersji uciekali tak samo jak typek za kanapę w przypadku celowania w nich?

Czy w sklepowej wersji przeciwnicy rozpoznawali kiedy kończy ci się amunicja?

Czy błagają o oszczędzenie po pobiciu i wycelowaniu w nich?

- czasem tak, czasem nie

- tak - jeśli patrz punkt III - pociągneliśmy za spust, nie mając ammo, albo zdjęliśmy ich z muszki, rzucali się ma postać

- jeszcze jak :problem:

 

wmzNRw.gif

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
20 minut temu, nobody napisał:

zawsze się trochę CW

 

No wszystkiego nie pamiętałem, stąd znaki zapytania zachęcające do sprawdzenia. Spodziewałem się, że kilka rzeczy mogę nie trafic, interesowałem się tematem lata temu.

Co nie zmienia faktu, że wciąż różnice są widoczne jak na dłoni. Zeby twierdzić, że ich nie ma trzeba jednak zaprzeczyć wszystkiemu co napisałem, a tego nie zrobisz, odniosłeś się jedynie do punktów, których nie trafiłem. Dziękuję za podjętą próbę :lapka:. Nawet święte ND preparuje swoje dema, nie jest to nic dziwnego. Nie przeszkadza im to w dostarczaniu świetnej produkcji na wysokim poziomie, ale pełne zawieszanie materiałom marketingowym przed premierą, kiedy już wcześniej koloryzowali to lekka naiwność. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...