Opublikowano 19 maja 20177 l Spodziewałem się, że skoro porzucili stare platformy to chociaż coś usprawnią. Silnik graficzny już mają więc co za problem było go zoptymalizować? Przecież lokacje w Destiny to nie były jakieś molochy żeby ubijały procesory PS4 i Xa. Zobaczymy czy na PC dadzą 60 klatek. @Paolo Ale wiesz, że to był sarkazm z mojej strony? Podczas gdy na PC w Battlegrounds bawi się 100 osób jednocześnie oni ograniczają i tak już małą liczbę graczy w meczu pvp. Edytowane 19 maja 20177 l przez Kymel
Opublikowano 19 maja 20177 l Nie wiadomo czy większe czy mniejsze, pisze "Expansion Pass". W jedynce dostaliśmy 2 małe dlc wtedy i czuję, że tu będzie podobnie. W dodatku odnoszę wrażenie, że będzie jechanie na nostalgii i dostaniemy sporo rzeczy z jedynki. Nie zdziwię się jak właśnie w tych dlc. No i jeszcze kwestia usunięcia postaci... Rozumiem, gdyby to była jakaś rewolucja, ale wiadomo, że nie jest. Po prostu nie chcieli, żeby ktoś miał przewagę, bo pewnie całość można skończyć w 3 dni i wbić max level, a potem grind. W dodatku musieliby przenosić rzeczy z jedynki, a to wymaga dodatkowej pracy, więc wymyślili patent z rozwaleniem Wieży i po sprawie...
Opublikowano 19 maja 20177 l Ok, obejrzałem vidoc i jestem totalnie na TAK. Podoba mi się absolutnie wszystko. To będzie koja gra nr 1 tej jesieni, chyba wejdzie od razu edycja z season pass.
Opublikowano 19 maja 20177 l DLC mają dotyczyć Ozyrysa i Rasputina - były loga związane z ww. na plakatach. Rozumiem, że może nie podobać się decyzja o zmianie modelu multi na 4 v 4 - też jestem nie do końca zadowolony, ale trzeba pamiętać o tym, jak wygląda obecne multi. 'Radosne' 6v6 + trochę bardziej competitive 3v3. Sweatsy są i tak grane 4v4 więc zrobienie multi 4 v 4 w każdym trybie pomaga je lepiej dopracować i zoptymalizować + dopieścić mapy. Nie rozumiem za bardzo narracji więcej ludzi > lepiej. Najfajniejsze multi w Destiny to 3v3 - kto grał, ten wie. To co jest na pewno słabe, to brak dedyków. W tej chwili connection issues w jedynce bolą. Brak przeniesienia postaci - znowu - mnie się nie podoba (i to bardzo), ale przecież widać, że kompletnie zmienili system broni i przemodelowali postacie. Przecież jakby to zostało, to wszyscy marudziliby (i słusznie), że nie ma żadnych zmian i Destiny 1.25. Nie mam za bardzo obaw o ilość i 'nowość' rzeczy do roboty przy launchu - są 4 nowe światy, aktywności, całkiem nowe multi. To gdzie można mieć - uzasadnione - obawy po 1 to jakość i częstotliwość update'ów oraz zawartość DLC. Bungie nie ma taryfy ulgowej, ale po pokazie można być umiarkowanie optymistycznym, bo widać że posłuchali graczy.
Opublikowano 19 maja 20177 l Ja dwójkę olewam. Nie widzę sensu wracać do Destiny. Pograłem nieco ponad 100h w D1. Bawiłem się super, ale późniejsze robienie tego samego w kółko dla paru przedmiotów? To nie dla mnie. Z każdym mmo mam tak samo, chwilę się pocieszę po czym jak zaczyna się grindowanie przy max lvlu to odpadam. W D1 było to szczególnie nużące.
Opublikowano 19 maja 20177 l Kymel to zawsze możesz grać w Battlegrounds skoro tak bardzo jara Cię duża ilość graczy i dobra graficzka, tymbardziej, że na dopasionym PC uruchomisz to sobie w 4K i 120FPS i będziesz w niebie :P Ireniqs zawsze można pograć w gierkę te 50 godzin i bawić się super, a potem, jak już główny wątek i inne fajne misje będą za Tobą i jedyne co Ci pozostanie to grindowanie to odpuścić sobie i opchnąć grę na allegro czy gdzie indziej. Ja tak zrobiłem z Destiny 1 swego czasu i jakoś nie czuję żadnego bólu, a co więcej dzięki temu czuję teraz całkiem miły hajpik na dwójeczkę :D Edytowane 19 maja 20177 l przez Janush
Opublikowano 19 maja 20177 l Tak zrobiłem, ale zero hajpu. Troszkę uniwersum mi nie siadło pomimo świetnego designu. :/
Opublikowano 19 maja 20177 l W sumie najpierw nie mogłem pojąć czemu nie dano 60fps dla wersji PRO ale przypomniałem sobie co zawsze podobało mi się w graniu konsolowym , jeśli dano by 30fps dla starej ps4 a dla pro 60 to przecież multi było by okropnie nie zbalansowane . Musieli by dzielić serwery na 30/60 fps bo za duża różnica w rozgrywce by była. Po za tym mam strasznie za złe że jednak nic gracze posiadający destiny + wszystkie dlc i wypasiony ekwipunek nie dostaną w nowej części , gra miała być rozwijana jak mmo i samo destiny 1 miało starczyć na bodajże 8 lat? Patrząc na materiały wygląda to bardziej jak rozbudowane DLC do MMO aniżeli nową część.
Opublikowano 19 maja 20177 l Sprzedac Destiny po 50h to tak jak posuwac kobiete by na sekunde przed szczytem wyjsc z niej i wskoczyc do wanny z lodem. Obejrzalem ten caly gameplay po lebkach i jak na razie bez napinki. Nie dlatego, ze nie jest obiecujacy czy nudny, ale zaczekam z podjarka do ocen bo w tych czasach nic mnie nie zaskoczy. Hype=0. Zmiany w PvP moga byc fun, ale 4v4 kojarzy mi sie z szybkimi meczami w wydaniu wyjadaczy badz z bardziej strategicznym macaniem sie przez sciany i dluzyzna. Wyjdzie w praniu, ale chcialbym by klasyczne playlisty byly jednak po staremu czyli 6v6. Wyobrazam sobie rowniez staly widok na radarze, a nie miganie kucaczy. Te subclassy sa calkiem niezle. Oczywiscie nie wysilili sie zbytnio i jak na razie tylko Titan dostal cos wzglednie nowego. Tarcza, ktora odbija sie od celow i sluzy rowniez jako...tarcza? The Pre-Sequel, Athena, Aspis ktos kojarzy? Warlock tym razem dostal Hammer of Sol, a Hunter ma to samo tylko biega z patykiem z ostrzami po obu koncach. Reasumujac, bedzie fajnie, ale musza wydac produkt w stanie jedynki z kilkoma dodatkami ze znakiem jakosci The Taken King. Wersja cyfrowa po obnizce zawita na dysku kiedy juz wszystko bede wiedzial.
Opublikowano 19 maja 20177 l Wy tak na serio ? Przecież ta gra wygląda kosmicznie lepiej od poprzedniej części pod każdym względem. Tutaj macie gameplay z gry: Nie wiem jak na innych, ale na mnie to robi piorunujące wrażenie, jak porównam do Destiny 1. Tak, jak jedynka rozumiem czemu dostała takie, a nie inne oceny na premierę tak w przypadku dwójeczki oczekuję moocnego sztosa i myślę, że nabiję tym razem zdecydowanie więcej godzin niż 50. no po takim gameplayu to nie potrafiłbym rozróżnić czy to Sequel, czy dodatek do 1dynki... Wyglada to bardzo slabo w porownaniu z tym co Ty zamiesciles, do tego jeszcze te marne 30 fpsow, ktore plynne nigdy nie byly - jak dla mnie zawod. Edytowane 19 maja 20177 l przez easye
Opublikowano 19 maja 20177 l Gameplay ode mnie robi większe wrażenie, bo przedstawia misję z main story, które będą oskryptowane i będą zawierały dużą ilość cutscenek. To co Ty wrzuciłeś to zwykły strike, który rzeczywiście jest podobny do Destiny 1, ale z tego co czytałem to ma wszystkiego więcej i lepiej. Ja tych słów na ten moment nie mogę potwierdzić, ale nie skreślam gry i zdecydowanie czekam na betę. Mimo, że strike wygląda podobnie do jedynki to opinie są bardzo pochlebne i może nie będzie aż tak "bardzo słabo", jak piszesz. Cytat z ppe (http://www.ppe.pl/news/51094/destiny-2-pierwsze-wrazenia-z-rozgrywki.html) : "Zaprezentowany Strike absolutnie nie zaskakuje niczym nowym, ale - do cholery - jest bardziej intensywny niż niemal wszystkie strike'i z D1 razem wzięte!" Podoba mi się też decyzja o zmianie multi na 4vs4. Może teraz gierka będzie bardziej przypominała w tym trybie arenę z Halo czego bym mocno chciał. Podoba mi się też pomysł na tryb w multi, który przedstawili. Jest to kopia Search&Destroy z Call of Duty z tego co widziałem, ale możliwość odrodzenia martwego sojusznika duużo zmienia (no i oczywiście fakt posiadania różnych mocy). Edytowane 19 maja 20177 l przez Janush
Opublikowano 19 maja 20177 l Design jak to u bungie bywa rewelacja, największy dla mnie minus to brak 60fps oraz ze wrzucili te same klasy, wolałbym zeby dali nowe i powiększyli skład do 4 graczy
Opublikowano 20 maja 20177 l w game.co.uk kolekcjonerki i limitki już wykupione. Co do samej gry to mi się podoba, jakby nie było Destiny jest grą przy której najwięcej spędziłem godzin, i fani gry raczej się nie zawiodą. Martwi jedynie że na tych filmikach wszyscy mają 20 lvl tak jak to było w jedynce a tam dość szybko się go osiągało...
Opublikowano 20 maja 20177 l tyle to ja wiem ale mogli by zrobić coś takiego jak niekończący się light
Opublikowano 20 maja 20177 l Wy tak na serio ? Przecież ta gra wygląda kosmicznie lepiej od poprzedniej części pod każdym względem. Tutaj macie gameplay z gry: Nie wiem jak na innych, ale na mnie to robi piorunujące wrażenie, jak porównam do Destiny 1. Tak, jak jedynka rozumiem czemu dostała takie, a nie inne oceny na premierę tak w przypadku dwójeczki oczekuję moocnego sztosa i myślę, że nabiję tym razem zdecydowanie więcej godzin niż 50. no po takim gameplayu to nie potrafiłbym rozróżnić czy to Sequel, czy dodatek do 1dynki... Wyglada to bardzo slabo w porownaniu z tym co Ty zamiesciles, do tego jeszcze te marne 30 fpsow, ktore plynne nigdy nie byly - jak dla mnie zawod. Mam dokładnie takie same odczucia, gdybym nie wiedział o pokazie D2 i ktoś pokazałby mi ten filmik, to bym pomyślał że to kolejny dodatek do D1. Absolutnie niczym szczególnym ten gameplay się nie wyróżnia.
Opublikowano 20 maja 20177 l Ja już postanowiłem, że przed premierą D2 łykam PS4 i jazda rozpocznie się od nowa. Nic lepszego od Destiny na tej generacji nie było, przynajmniej dla mnie. Czekam
Opublikowano 21 maja 20177 l Muszę przed wrześniem nadrobić zaległości, bo po premierze D2 wsiąknę w nią jak woda w gąbkę :D Dla takiego gunplayu gra się w gry. :banderoli:
Opublikowano 21 maja 20177 l Niestety oglądając ten materiał ze strikea już w pełni jestem przekonany że to drogie DLC do jedynki i na pewno nie jestem odosobniony w tym bo czytając komentarze brak hajpu, szkoda tylko że i tak każdy kupi. (pipi) nawet menu postaci prawie się nie zmieniło i gdyby nie podpis to nawet nie wiedziałbym że to z dwójki.Prawda jest taka że spokojnie można by to wydać jako DLC za 169 zł, ale hajs musi się zgadzać czyli liczymy gra ze 259 zł i jakieś 4 DLC po 169 zł. Edytowane 21 maja 20177 l przez SG1-ZIELU
Opublikowano 21 maja 20177 l "szkoda, że i tak każdy kupi" xDDDDDDDDDDDDDDDDD Kupię, bo to dobra gra. Kupię czy w pudełku czy jako DLC. DLC też kupię. bo to dobra gra :) pozdrawiam serdecznie
Opublikowano 21 maja 20177 l Kupią najbardziej zatwardziali. Dla ogółu radości na miesiąc - dwa i będzie posucha jak w D1
Opublikowano 21 maja 20177 l Niestety tak bedzie wszystko wygladalo. Gry sieciowe wypchane DLC po brzegi, recykling, dziekowanie za mozliwosc zdobycia giwery z poprzedniej czesc lub z DLC, ktore bylo wydane dwa lata wczesniej, podnieta gra, w ktorej o kazdej zmianie wzgledem poprzedniczki pisze sie piesni, powtarzalnosc i odswiezanie. Jesli ktos lubi loot shootery to bedzie chcial zmontowac ekipe, bedzie chcial zdobyc TA giwere czy TE ciuchy i bedzie chcial dobrze sie bawic. Proste? "Szkoda, ze wszyscy kupia". No nie, nie szkoda bo bedzie z kim grac.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.