Skocz do zawartości

Mario + Rabbids Kingdom Battle


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

pogralem godzinke -  :fsg:  :fsg:  :fsg:  :fsg:  :fsg:

 

brzmi i wyglada FENOMENALNIE

 

nonstop mam nowe samouczki i patenty w czasie starc wiec tez jest mega ciekawie, jesli faktycznie w dalszych krainach jest wymagajaco i AI wrogow daje rade to banderoli

 

same bieganie po krainie tez spoko - sporo sekretow i jakis (pipi)ek do robienia, przesuwania, odblokowywania by otwierac bonusowe skrzynki

Odnośnik do komentarza

Kilka przemyśleń po 5 godzinach gry i pokonaniu pierwszego bossa:

 

- system bardziej rozbudowany niż myślałem

- bardzo fajna opcja z przyspieszaniem ruchu przeciwnika

- coop w grze odblokowuje się po kilku godzinach gry

- gra nie jest łatwa (miałem już kilka razy game over)

- gdyby jakaś walka była zbyt trudna przed każdą z nich jest opcja zmiany poziomu trudności na Easy jednym przyciskiem

- gra zachęca do powrotu do już zrobionych lokacji, chociaż przynajmniej jak dotąd nie wymaga tego

- grafika jest świetna

- muzyka jeszcze lepsza

 

Edit:

 

..a króliki póki co nie irytują

Edytowane przez funditto
Odnośnik do komentarza

W sumie nie interesowałem się gierką i tak przeglądam recenzje.

 

 

Slant: "to nie tylko dojenie znanych marek, M+R to jedna z najbardziej pomysłowych gier taktycznych w ostatnich latach. (...) Wprowadza wiele zwrotów do utartej formuły, jak użycie rur czy odbijanie się od głów rywali dla zwiększenia zasięgu - a hiperaktywna kamera podnosi poprzeczkę w kwestii dynamiki w tym gatunku (...) Podróżowanie rurami nie było tak kreatywne od czasu siódmego świata w Mario Bros. 3"

 

US Gamer: "gra jest czarująca od stóp do głów. Piękna - zrzuty ekranu nie oddają jej sprawiedliwości. Czasem spadnie animacja, ale światy są pełne życia, detali, kolorów. (...) Nie spodziewałem się gry tak dobrej. To naprawdę świetne taktyczne przeżycie, dostosowane do stylu Nintendo i możliwości Switcha. Wspaniała przygoda dla Mario, a Kórliki nie przeszkadzają, choć też wiele nie dodają. Ubisoft używa marki Nintendo do stworzenia własnego rodzaju magii, podobnie jak Super Mario RPG w przypadku Squaresoftu"

 

Eurogamer: "jeśli graliście w XCOM, od razu będziecie zaznajomieni z wieloma pomysłami, sterowaniem i prezentacją, skopiowanymi w nieco prostszej formie (...) O dziwo gra zapewnia zarówno świetnie zaprojektowane wyzwania taktyczne, jak i rozkosznie głupkowatą przygodę"

 

Destructoid: "trudno się oderwać po połowie gry, gdy wszystko się rozwija i zaczynamy naprawdę korzystać z drzewa umiejętności. Wcześniej jednak, eksploracja i walki trącą odgrywaniem oczywistych mechanizmów, nieco jakby w tutorialu"

 

 

 

Ogólnie... brzmi fajnie. Na szczęście... nie podobały mi się XCOM, a ta gra na zdjęciach też mi się z wyglądu nie podoba, więc nie jestem smutny, że nie gram. Jednakże wygląda to na niewątpliwy sukces, no i hm, pierwsza warta uwagi singlowa NOWA gra na Switcha?

Odnośnik do komentarza

Jednakże wygląda to na niewątpliwy sukces, no i hm, pierwsza warta uwagi singlowa NOWA gra na Switcha?

Trafna uwaga. Nintendo mocno ciśnie w multiplayer. ARMS, Splatoon 2. Pewnie jeszcze Smasha przed końcem roku też zakomunikują. Wielkie N i płatny multiplayer - kto by pomyślał :( ...

 

Co do samych Kórlików - to gra mnie zaciekawiła. Ale chyba nie na tyle, by kupować ją za premierową cenę.

Odnośnik do komentarza

Odpaliłem w celu sprawdzenia i 2 h później wyłączyłem tylko dlatego że muszę popracowac przy kompie. Kozak gierka tylko mam nadzieję że będzie trudniej z czasem bo na razie to taki tutorial.

 

Fajnie pomyślane plansze na których masa znajdziek. Humor na razie mi się podoba kroliki nie wkurzają.

 

Fajna mechanika z tym doskakiwaniem do wroga czy wydłuzaniem sprintu poprzez naskok na kompana. Dużo możliwości taktycznych to daje.

 

Graficzka to cud miód i orzeszki. Na dużym tv nic nie przeszkadza a i klatek na razie nie gubiło. Piękna bajkowa giereczka. Jeżeli poziom wyzwania urośnie to będzie jeden z moich kandydatów do goty bo mam słabość do takich gier.

Odnośnik do komentarza

Cholera jasna, dobry sztryms. Oprawa graficzna jest czarująca, zwłaszcza animacje i szczegółowość poziomów. Pięknie to wygląda. Muzyka bez zaskoczeń - mocny kandydat do OST roku, jak to wszystko pięknie brzmi. Podoba mi się płynne przechodzenie między eksploracją, a walką i mam nadzieję, że tak zostanie. Sama walka bardzo przyjemna, zaskoczyłem się eksploracją - też jest co robić. Super.

 

Ubisoft zrobił lepsze RPG z Mario niż Nintendo od dobrych kilku lat.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...