Skocz do zawartości

Mario + Rabbids Kingdom Battle


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

ok sprawdzilem sklepy i w uk wyprzedane xd ufff, a bylo blisko

Spokojna twoja rozczochrana, a jak nie ten sklep to na Amazonie 3.09 będzie znów dostępny ;)

http://www.thegamecollection.net/mario-rabbids-kingdom-battle-switch/?utm_source=idealo&utm_medium=cpc&utm_campaign=idealo

 

 

Jak wygram w totka to pewnie będę szastał z zakupami gier na lewo i praw. Domowy budżet rozbija się na 4 osoby, a nie tylko na mnie,więc... wolę klocki lego kupić dzieciakom :)

Nie no wiadomo, ale pamiętaj możesz zawsze z dzieciakami w to zagrać jest coop :)

 

Tak będzie jak odbiorę swoją kopie, Auchan już wysyła do swojego sklepu

giphy.gif

Edytowane przez Malibu
Odnośnik do komentarza

Nawet zbieranie niebieskich monetek w sekretnych planszach się załapało :D

 

Po 1,5h już zaliczyłem game over, także dla mnie, leszcza w gatunku, nie będzie to taki spacer, na jaki się nastawiałem po ogłoszeniu produkcji tej gry. 

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Nawet zbieranie niebieskich monetek w sekretnych planszach się załapało :D

 

Po 1,5h już zaliczyłem game over, także dla mnie, leszcza w gatunku, nie będzie to taki spacer, na jaki się nastawiałem po ogłoszeniu produkcji tej gry. 

 

zawsze mozna zalaczyc easy mode na poczatku walki :whistling: choc mi pewnie moja duma nie pozwoli hehe 

Odnośnik do komentarza

Nie no, te comba w stylu rura+podcięcie+wysok+strzał chyba nigdy mi się nie znudzą xD. Strasznie rajcujące. Było mi smutno, że po skoku możliwości się kończą, ale wtedy wjechało drzewko ze skillami, a tam między innymi atak (ataki!) z wyskoku :banderas:

 

Bardzo mi się podoba sposób prowadzenia kampanii. Nie wybieranie misji z menu, po przebrnięciu przez milion dialogów, nie odwiedzanie nudnych lokacji tylko po to, aby aktywować w końcu walkę. Tutaj rozgrywka zaje,biście przyjemnie przechodzi z eksploracji fantastycznie wyglądającego otoczenia w walkę, gdzie nie raz trzeba trochę wysilić mózg, a potem nie mniej elegancko wraca się do eksploracji, gdzie czuć, że ciągle robimy postępy w przygodzie. Swoją drogą, oprócz bycia dobrze zaprojektowanymi, te światy są całkiem duże ;o.

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

To polaczenie taktycznego systemu walki z dynamiczna akcja jest swietne. Jednoczesnie jest sporo wykminy i szybkie tempo. Do tego jeszcze to przyspieszanie akcji (w kazdej grze tego typu powinno to byc) i wlasnie ten sposob prowadzenia kampanii i mamy najszybsze, najplynniejsze trpg w historii. Kto by sie spodziewal?

 

Tylko ja na poczatku troche sie gubie w terenie? Moze przestane jak poznam lokacje, ale jakas prosta mapka w rogu ekranu by sie przydala momentami.

 

Dzisiaj rano wstalem z mysla, ze najchetniej pierd.olilbym wszystko, odpalal i gral, a jeszcze ze 3 miesiace temu nawet bym sie na te gierke nie wys.ral. W gre od Ubisoftu. Co tu sie dzieje?

Odnośnik do komentarza

Mam pytanie, może trochę wcześnie, ale może już widać oznaki: jak przewidujecie replayability gierki? XCOMy mi się tak podobają, bo każde przejście może być inne przez bardzo dużą losowość wydarzeń w grze i różnorakie ścieżki rozwoju. Są też dodatkowe tryby, na PC nawet mody, ale no to ostatnie już odpada. Jak to wygląda tutaj? Czy kolejne przejścia będą obfitować w nowe wrażenia?

Odnośnik do komentarza

obstawiam, ze nie - moze cos sie odblokuje ale kampania ewidentnie ma z gory zaprojektowane krainy i areny do walk i raczej losowosci tam duzej nie bedzie, z tego co widze bedzie mozna jedynie powtarzac starcia by nabijac maksymalna note za walke

 

z drugiej strony ma byc dlc z nowymi wyzwaniami, nowa fabularna kraina i planszami do 1vs1 z zywym graczem

Odnośnik do komentarza

Z tym ewidentnie moze byc problem. Z recki na dualshockers:

 

 

 

f there’s anything that surprised me with Mario + Rabbids Kingdom Battle is was the amount of replayability that it offered. Not only did I feel prompted to return to each world to find all of the collectibles and secret areas, you also unlock new challenge battles that will truly test the skills of your team more than any of the story encounters in the game

 

Dla niego to duzo, dla mnie niewiele. Te przedmioty do kolekcjonowania jak dla mnie w ogole nie wliczaja sie do replayability, czyli zostaja tylko challenge. Bez porownania do innych gier z gatunku.

 

 

 

Kiedy odblokowuje sie mozliwosc przesuwania elementow np skrzyn w trybie chodzenia po swiecie?

 

Ty pewnie bedziesz pierwszym, ktory to odblokuje, to sam nam niedlugo powiesz xD

Edytowane przez Kinoji
Odnośnik do komentarza

To DLC i tak bierę z miejsca, rak bo rak, ale no cóż. Gorsze rzeczy już kupowałem, więc rakowe DLC do dobrej gierki może być mimo wszystko.

 

No nic, 20-30h dobrej zabawy na pewno będzie, a później w razie czego jest Disgaea 5. Niemniej super by było, gdyby Mario i Kruliki mogło bawić wielokrotnie :).

Odnośnik do komentarza

Pierwszy świat za mną. Poziom trudności oceniam jako... wiarygodny, tj. czujesz, że jak się w miarę nie przyłożysz, to możesz dostać bęcki. 3-4 bitwy kończyłem w niepełnym składzie, bo lekceważyłem wroga.

Gra sprawia wrażenie "bardzo fajne przeżycie na raz", ale nie uznałbym tego za wadę, ot taka koncepcja, trochę jak ostatni South Park. Z tym, że tutaj mamy fajowy system walki.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...