Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Despite a few tweaks and new features – motion controls, psychic powers, a nonlinear hub world, and the occasional side character – this is Metroid Prime through and through. It’s without a doubt the closest the series has ever felt to the original Metroid Prime, in terms of tone, gameplay, and quality. Time will tell where I place Metroid Prime 4 in the ranking of the overall series, but fresh off my first playthrough I feel comfortable putting it among the likes of Super Metroid and the original Metroid Prime. It’s the best Switch 2 title yet, and I have to imagine that fans of the series will find themselves captivated by Metroid Prime 4.tO niE jESt mETrOid
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Hype wrócił, dzięki girapa!!!!! Obrzydliwe jest to zaniżanie średniej przez redaktorów Sony
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. @GearsUp no nie gadaj, że hdr nawet chyba lepszy od gier na silniki decima na ps5? Bo jak tak to może Nintendo obejdzie sie bez wersji Oled skoro LCD tak dostarcza.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Teraz, Donatello1991 napisał(a):@GearsUp no nie gadaj, że hdr nawet chyba lepszy od gier na silniki decima na ps5? Bo jak tak to może Nintendo obejdzie sie bez wersji Oled skoro LCD tak dostarcza.Oczywiście nie mówił o opcji handheld (tu jak zwykle wspomniał o smużeniu). Kto jak kto ale on analizuje gry pod tym kątem szczegółowo a tu dosłownie powiedział, że najlepszy HDR jaki widział od lat w grach więc coś musi być na rzeczy.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Obejrzałem material od DF i walić te oceny - trzeba samemu sprawdzić. Wszystko co tam widziałem bardzo mi się podobało, o dziwo nawet grafika zrobiła na mnie spore wrażenie. Ja tam się jaram.
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 13 minut temu, wojtas011 napisał(a):no wygląda jak halo 4, ale nikt nie słuchał :)To halo 4 wyglądało jak Metroid Prime 3, takie wtedy hasła latały
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Nic w tych recenzjach nie brzmi jak dobry Metroid. Dość liniowy, trzymanie za rączkę, Miles, pustynia, by nie spoilerowac już innymi orzeźwieniami formuły... No nikt nie oczekuje od Metroida akurat tych rzeczy. Tyle widzę dobrego, że niektórzy recenzenci nie mieli ciśnienia by to właśnie dostać. Tak jak wczoraj pisałem, sam nie jestem jakimś fanatykiem niektórych "metroidowych" standardów - do pewnego stopnia lubię znaczniki na mapach i listy do wypełnienia, lubię fast travel i nie za trudne zagadki itd.Oczywiście odklejency już przylecieli przesadzać masakrycznie w drugą stronę lol.Grę nadal kupię to pogadamy, no ale raczej kupię jak będzie czas a nie że rzucam wszystko inne i gram day 1.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Zaraz, skończyłem jedynkę i Dreada, jak widzę minusa - liniowość, to mam pytanie, jest jeszcze gorzej niż w Dread? Pytam, bo chyba bardziej liniowo być nie może - tam w zasadzie latanie po planszach nie miało żadnego sensu, nowa umiejętność odblokowywała dane przejścia, trzeba było ich szukać i tyle. Inaczej po prostu nie było innych dróg.Nie żeby liniowość = minus, ale zastanawiam się na czym w metroidach poprzednich polegała nieliniowość, nawet śladowa.Chyba ze dla kogoś nieliniowość to jedna droga z setkami odnóg które są ślepe. Edytowane 1 godzinę temu1 godz. przez Rtooj
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.