Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Halo 5 to nie halo. To twór halo podobny. Świadczy o tym jak to coś szybko zdechło. W halo 3 przegrałem kilka tysięcy meczy więc coś o grze wiem. W Halo gram od czasów Halo CE na oryginalny m Xboxie. Zabijanie przeciwnika w sekundę nie jest fajne. To nie miał być CoD czy BF. To miało być Halo.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka



  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Czas spędzony na grze o niczym nie świadczy - ja z Halo zacząłem dopiero przy H3, ale sporo grałem po sieci za czasów H3 i Reach właśnie, ale dopiero przy H5 czuję, że gra zyskała na dynamice zachowując przy okazji taktyczne podejście do walki.

 

Wolałbym taki rozwój serii niż powrót do dość skostniałej trójki.

Odnośnik do komentarza

Taktyczne co? Skoro halo 5 jest takie super to dlaczego zdecydowana większość graczy i fanów halo odwróciła się od tego czegoś??? Dlaczego teraz podnoszony był argument że wracamy do korzeni. Przecież korzenie halo to właśnie Halo 2 i 3 jeżeli mówimy o multi. W halo 3 akurat grałem dość dobrze. Napewno powyżej przeciętnej.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
55 minutes ago, Fafik-IX- said:

Ciężko mi utrzymać celownik na przeciwniku. Może to tylko moje odczucie.

Zmien deadzones i czulosc w ustawieniach. Mi troche pomoglo.

Gralem oczywiscie na zabytku muzealnym XO w 30FPS, co nie zmienia faktu, ze pogrzebanie przy ustawieniach pomoglo.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
47 minut temu, Fafik-IX- napisał:

Skoro halo 5 jest takie super to dlaczego zdecydowana większość graczy i fanów halo odwróciła się od tego czegoś???

 

To proste - bo zmieniono developera, a zmiany zawsze wywołują poruszenie. Nie mam nawet najmniejszej wątpliwości, że Halo Infinite będzie hitem w multiplayerze i ja z przyjemnością oddam tej grze kilkaset godzin mojego czasu. 

 

a powrót do korzeni miał dotyczyć designu w samej grze jak i projekcie poziomów w singlu mającym porzucić korytarzowość z H4 i 5 :lapka:

Odnośnik do komentarza

Nie powiedziałem że gra nie będzie hitem. Uważam że AR i Sidekick są zdecydowanie za mocne. Ich osłabienie, zwiększenie zasięgu radaru sprawiłoby że gra będzie lepsza. Są rzeczy które mi się podobają. Np. porzucenie Red vs Blue i wprowadzenie obwolut.l których kolor można zmieniać.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Fafik-IX- napisał:

Taktyczne co? Skoro halo 5 jest takie super to dlaczego zdecydowana większość graczy i fanów halo odwróciła się od tego czegoś??? 

Prosta sprawa - 5 jest bardziej wymagająca od poprzednich cześci, ludzie dostają w pizdę i tracą ochotę na grę. Ta sama sytuacja co z gearsami, gdzie gra tylko ta sama grupa osób, bo tylko oni ogarniaja mechaniki w pełni.

Odnośnik do komentarza

Każda dłuższa seria tworzy OG boomerów, co będą pisać kurła kiedyś to było halo, tera nie ma halo(podobnej sraczki teraz dostają jak ktoś pisze, że Diablo 2 to jest archaiczne i przyjemniej w 3 pograć). Nikt w roku pańskim 2021 nie zrobi drewnianej gierki AAA ala halo 2 i 3, bo będzie w grała co najwyżej jakaś garstka starców dla których nawet serwerów się nie będzie chciało utrzymać.
Mi się multik Infinite mega podoba, bo jest dynamiczny, ale bez adhd, ttk jest dla mnie ideolo(wyższy niż w cod/bf, ale też niższy niż w starych halo czy gearsach) + fajnie, że nie ma gównoperków i broniek zablokowanych jak u konkurencji, gdzie można dostawać na dziure przez pół mapy bo chłop se wygrindował jakiś karabinek op albo kupił w sklepiku. System progresji poza rangami powinien być czysto kosmetyczny bez bezpośredniego wpływu na rozgrywkę. Fortnite robi to dobrze jak widać, bo w sumie można sobie grać nie tracąc absolutnie nic, a dzieciaki mają pierdyliard skinów i emotek do nabijania kabzy twórcom.

Co do ilości map to w sumie trybów jest sporo i nie każda mapa jest do każdego trybu, więc liczba jest ok. Osobiście miliona map fps nie potrzebuje, jeśli te co są są dobrze zbalansowane - idealny przykład cs i ludzie nawet po zmianie pokoleniowej grający d2, mirage, nuke, cache i inferno od 20 lat

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Jeżeli Halo 3 na xsx działające w 120fps i w 4k jest drewniane to chyba graliśmy w inne gry. Halo Infinite graficznie wypada bardzo średnio. Widać że gra śmiga na silniku Halo 5 tylko w wyższej rozdzielczości i z lepszymi teksturami (niewierze że jest to ich nowy autorski silnik). Takie Gears 5 graficznie niestety wygląda dużo ładniej od Infinite jeżeli rozmawiamy o multi. Koniecznie muszą zmienić fizykę jazdy worthogiem. Teraz to jakaś tragedia. Za to ghost jest dużo lepszy niż we wcześniejszych częściach. Ciekawe czy załatają BXB?? W Halo 2 jednak nie dali rady.
Kolejna rzecz to medale. Na plus że jest ich dużo. A ich wygląd to jakaś pomyłka. Wszystkie wyglądają bardzo podobnie. Najlepsze medale były chyba w Reach z Yoink na czele. I ten głos komentatora przy kradzieży killa.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

  • WTF 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 2.10.2021 o 10:14, 20inchDT napisał:

Na konsoli nie szarpie, polecam filmik df.

 

 

No mówią o tym samym właśnie, pomimo wysokiego frameratu (który takze na konsoli ciągle skacze od 90 do 120) gra ma ścinki, a używają VRR.

Jak to wyglada w BTB? w 5tce mocno rozdzialika leciała na pysk.

 

Na PC BTB w 4k 120 w ogole nie do osiagniecia.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
13 minut temu, easye napisał:

 

No mówią o tym samym właśnie, pomimo wysokiego frameratu (który takze na konsoli ciągle skacze od 90 do 120) gra ma ścinki, a używają VRR.

 

Chciales zabłysnąć, ale wrzuciles stary film do testów sprzed miesiąca, proponuję zapoznać się z nową analizą bo od tego czasu wydajność znacznie się poprawiła

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja bym to Halo postawił gdzieś między 2/3 z H5 to prócz wspinania niczego więcej tu widzę, jako Fan Halo 1 opcja rodzenia się z assaltem i zmiany bronią na tego nowego "pistola" to fajny powrót do korzenie.

 

Choc i tak czekam na slayer PRO gdzie twój main weapon to BR,.który na prawdę jest miodny w tej części i brzmi świetnie  :)

Odnośnik do komentarza
52 minuty temu, ASX napisał:

Chciales zabłysnąć, ale wrzuciles stary film do testów sprzed miesiąca, proponuję zapoznać się z nową analizą bo od tego czasu wydajność znacznie się poprawiła

no nie musze - grałem w zeszłym tygodniu, napisałem o problemie, to ciagle mnie wysylacie do filmiku DF...

Nie używam VRR na telewizorze, może dlatego bylo mniej plynnie niz lockiem na 60. Szukam przyczyny, a dostaje takie qrwa kretynskie odpowiedzi rodem z CW Asaxa. 

 

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Z tego co widziałem dużo zależy od mapy na której jest rozgrywka, te 3 które były wcześniej działają bardzo ok w 120fps, 4ta (pustynna) działa w 100-120fps, a 5ta (BTB) w 80-120. Ale jeśli naprawili te 3 pierwsze to pewnie też ogarną kolejne. Ciekawe tylko czy ogarną wersję PC z którą są największe problemy.

Odnośnik do komentarza
56 minut temu, Lord Protector napisał:

20211004_084136.jpg

Z ciekawości odpaliłem sobie też H5, to jest przepaść pod każdym względem, już nie mówiąc o topornym, drewnianym i ślamazarnym H3.

 

HI wygląda zajebiście ale mało kto o tym piszę to udźwiękowienie gry to jest  :obama:  te wszystkie dźwięki strzelania, wybuchów, otoczenia (ptaki, kapiąca woda, świerszcze, wiatr, itd.) a jak na DB Atmos to wchodzi :banderas:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, easye napisał:

No podyskutowałbym Paulo, ale w sumie o czym - o 30 fpsach z Xboxa One S? czy o 42 z GTXa w Twoim komputerze? Cieszę się że Tobie działa.

 

Najważniejsze, że na Arenie średnio 60 FPSów. :banderas: Jednak wychodzi na to, że najlepsza wersja wychodzi na Seriesy, więc trzeba się już rozglądać za konsolą. :) 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...