Skocz do zawartości


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba nie ma takiego ogólnego tematu do dyskusji o newsach w branży giereczkowej, więc czemu by nie założyć? A jeśli jednak jest... cóż, chciałem dobrze. :sapek:

No to na początek: CI Games zwalnia 90% ekipy developerskiej. Od teraz chcą skupić się na wydawaniu, a nie tworzeniu gier. Kontynuację Lords of the Fallen (myślałem, że już dawno powstaje :blink:) miałoby stworzyć zewnętrzne studio, podobnie z ewentualnymi kolejnymi odsłonami ich marek.

źródło 

 

W sumie... myślę, że to dobra decyzja. Tworzenie współczesnych AAA na światowym poziomie ich chyba jednak przerastało, a metki "studia od gierek za 10zł z kiosku", bardziej z czasów City Interactive, i tak już dawno się pozbyli.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi


Fajny temat:

 

 

Moon Game Studios, deweloperzy Ori, pracują nad nowym niezapowiedzianym projektem. Co może sugerować że premiera następnej części Ori jest bliżej niż nam się wydaje

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Swery we współpracy z Arc System Works ogłosił powstawanie nowej gry - The Missing.
 


Rzekomo jeszcze w tym roku ów tytuł "wprawi nas w osłupienie". Gatunek?

Nie wiadomo. Na jakie platformy gra zmierza? Też brak danych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Nowa gra Remedy o kodowej nazwie P7 trafi na rynek (o ile nie obędzie się bez opóźnień) w 2019 roku. Wyda ją 505 Games, platformy docelowe to Xbox One i Playstation 4 i PC. Gra ma być trzecioosobową grą akcji z elementami sieciowymi. 

 

Ponadto w tym mają ruszyć prace nad kolejną grą studia. 

https://wccftech.com/remedy-p7-launch-2019-new-project/

Edytowane przez asax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=108092

wypowiedź Tony'ego Hawka:

Cytat

Do wszystkich, którzy proszą mnie o remastery starych gier lub narzekają na niedziałające serwery THPS: Activision posiada licencję THPS, a ja już z nimi nie współpracuję. Jeśli miałbym umiejętności/pozwolenie na włączenie serwerów lub przepisanie kodu na nowsze systemy samodzielnie, chętnie bym to zrobił…

Ech... no mam piątkę na PS4 i nie działa. Serwery wyłączone, a co dziwne grę można w dalszym ciągu kupić. Gra singlowa, która wymaga 'always online' nie działa. Ciekawe czy wydadzą patcha? Ale z tego co wiem - patche na konsolach Sony kosztują dość dużo dolców, więc raczej wątpię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Splinter Cell 2018 pojawił się na Amazonie 

4mdj981tail01.jpg

 

czyli co zapowiedź na E3 i premiera na jesień posobnie jak w przypadku Conviction? :ogor: 

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

A bardzo możliwe. Splinter Cell w miejsce kolejnego Asasyna, którego raczej w tym roku nie dostaniemy. :lapka:

A to by dopiero było:
 


:obama:

Edytowane przez Frantik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

 

Tak się zacząłem zastanawiać... jak 16 osób zakłada studio i zaczyna robić grę która wygląda na coś pokroju AA to skąd biorą na to kasę? Nie mają wydawcy, są niezależni, z czego finansowane są bieżące prace? Ciekawi mnie to, bo chyba pracownicy nie zrobili zrzuty z własnych oszczędności albo też nie pracują non-profit.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Jutro prawdopodobnie będzie ujawiony nowy Tomb Raider

 

https://www.tombraider.com/en-us

 

22 godziny temu, MaZZeo napisał:

Ciekawi mnie to, bo chyba pracownicy nie zrobili zrzuty z własnych oszczędności albo też nie pracują non-profit

Czy ja wiem? Twórcy Cupheada (tj bracia) zastawili swój dom żeby wziąć pożyczkę z banku na dalszy developing gry. Być może w tym przypadku jest podobnie albo pracowali gdzieś indziej, zarobili pieniądze, które pozwalają im przeżyć a nadzieje wiążą z swoim niezależnym projektem. 

 

Jonatan Blow na przykład większość zysków, które miał z Braida i które udalo mu się zaoszczędzić zainwestował w The Witness a i tak musiał wziąć pożyczkę aby grę dokończyć a budzet gry wyniósł około 5mln dolarów więc wiesz różnie bywa.

Edytowane przez _Be_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Na zachód nadchodzi Steins;Gate Elite - kolejny visual novel związany ze S;G. PC, PS4 i Switch, a w Japonii jeszcze na Vitę.

 

http://pl.ign.com/steinsgate-elite/15884/news/steinsgate-elite-trafi-do-europy-jeszcze-w-tym-roku

 

 @Velius chyba gdzieś wspominał, że VN na tym oparte są nawet lepsze od anime, no to chyba zacznę się im przyglądać. ;)

 

Edytowane przez Frantik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

dawac nowa czesc w fpp, a nie jakies remastery 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

W marcu Konami zarejestrowało w USA znak towarowy Silent Hill... Ale żeby nie było za wesoło, we wniosku mowa jest o automatach i urządzeniach gamblingowych. :facepalm:

https://www.ppe.pl/news/57318/silent-hill-moze-powrocic-konami-rejestruje-marke-w-usa.html

Sam nie wiem czy gorsze to, czy jakiś ewentualny twór pokroju Silent Hill Survive, tfu. :bad:

Edytowane przez Frantik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Nie chcę mi się szukać źródła ale są jakieś plotki o tym że Ubisoft szykuje remaster trylogii Raymana( Nie mam pojęcia jak sprawdziłaby się jedynka w dzisiejszych czasach xD )

 

Mimo rakowości inicjatywy chętnie przeszedłbym 10-ty raz dwójkę na kolejnej już konsoli :banderas: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jedynka ma po.(pipi)any poziom trudności, zeby ukonczyc ja bez wpisywania kodu na zycia to naprawdę trzeba być hardkorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Granie w Raymana. O-ok ludzie to mnie nie przestają zadziwiać. 

  • Minusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

No ale co jest nie tak z Raymanem blubi? Wiadomo, że Mariany lepsze, ale jakoś zawsze o wiele lepiej podchodził mi Rayman niż Sonic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

A nie wiem, nigdy go nie lubiłem. Ostatnio gadaliśmy na ircu i ragi przytoczył historie jak kupił Raymana na coś tam przeszedł jeden level i sprzedał, potem kupił tego samego Raymana na Switcha przeszedł jeden level i sprzedał. 

 

To samo czuje wobec tej serii czy Legends, ot sprawdzić demo i już można zakończyć przygodę (akurat etap muzyczny w demie przyjemny) jeszcze w 4 osobowym co-opie na Wii U przy piwku mi się przyjemnie grało, ale tak samemu to kompletnie nie pasuje mi ta seria. Ani w 2D ani 3D. A co mi nie pasuje? Nie wiem, bohater dla mnie ma beznadziejny design, skakanie nie jest sztywniutkie jak ma być i gra mnie usypia po prostu. 

  • Minusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Mi nawet Origins nie siadło :(. Sterowanie sztywniutkie, grafika piękna, płynność elegancka... ale coś nie zagrało. Może to wina mojej awersji do platformówek o której nie wiem (w sensie mało co z tego gatunku grałem w ostatnich latach i być może z każdą inną platformówką byłoby tak samo :rotfl:) ale dwa razy włączyłem i już nie wróciłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

mam tak samo Rayman nie rusza mnie w ogole. za malolata nie pyklo wolalem grac w mario, jazz jack rabbit itp pozniej gdy wyszedl Legends sprawilem sobie na vite skonczylem dwa level nawet sie jaralem bo wygladalo super na oledzie ale nigdy nie wrocilem xD pozniej w goldzie byla nastepna czesc na xbox live rozegralem pare lvl i lezy i sie kurzy w chmurze 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

raymany w teorii mają wszystko co trzeba a mimo tego wszystkiego nie chce mi sie w nie grać, ciekawe zjawisko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Origins i Legends to były najlepsze platformowki 2d w jakie gralem(do czasu az sprawdzilem DKR na WII). Z 3d gralem, tylko w dwojke i tez była swietna.

W platformowkach oprocz sterowania  najbardziej cenie sobie dynamikę, roznorodnosc i najlepiej żeby były jak najbardziej liniowe, wiec chciałbym trzecia czesc 2d.

Nie lubie za to platformowek eksploracyjnych, bo mnie przymuluja. Może zły przykład, ale nie jestem fanem pierwszego spyro. Jedyne, co tam robisz to biegasz i szukasz krysztalkow, kolejne części lepsze, ale to nadal nie to.

 

Jakby w takim Legends sterowanie nie było sztywniutkie to gra byłaby niegrywalna. Są tam genialne  levele, gdzie smigasz w rytm muzyki(m.in Oko tygrysa) albo bardziej hardkorowe(lustrzane/8bitowe). Osobiscie wole mniejsze wyzwanie, ale cos bardziej swiezego niz kolejna wariacja Mario Bros.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8Vh2SY4qXXA        

Edytowane przez SlimShady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.