Skocz do zawartości

Tom Clancy's The Division 2


Faka

Rekomendowane odpowiedzi

O endgame będzie można powiedzieć cokolwiek po premierze, wiadomo, ale zapowiedzi sugerują że właśnie będzie tam co robić. A do tego w pierwszym roku gra będzie sowicie rozwijana. 

 

I ten rozwój jestem najbardziej spokojny bo Ubisoft że wszystkich wydawcow najdłużej siedzi nad swoimi grami i je wspiera. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie wiem kto ten trailer kręcił ale wieje amatorszczyzną na kilometr. Przecież to nawet nie są ASGeje (o byłych operatorach jednostek specjalnych nawet nie wspominam). Jacyś 10 ligowi aktorzy którzy ruszają się jakby byli zrobieni z drewna. Straszne to.

Całe szczęście jest launch trailer który jest zayebisty i do tego ta muza. Hype! Hype! Fuck yeah!

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

 

Live action trailer w reżyserii Nicolasa Winding Refna swoją drogą co raz modniejsze staje się wykorzystanie znanych reżyserów do tworzenia trailerów, najpierw Anthem teraz to

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

Obejrzałem ostatnie State of Game z devami z Massive, dotyczył w 100% endgame'u(PvE) i generalnie :obama:  No wzięli sobie do serca sytuację z jedynki. Mocno.

wrzucę krótkie podsumowanie via reddit:

 

Cytat

State of the Game - Wednesday March 6th, 2019


Massive
News

Today Trick Dempsey (Senior Game Designer at Massive Entertainment) joined Hamish to discuss Endgame Progression

Endgame

Strongholds vs. Missions
Strongholds are vastly bigger and meaner than missions. Strongholds will be important to the plot development of the game and are extremely significant. Missions will need to be completed before attempting Strongholds. The introduction of Strongholds will happen very early on in the main campaign, but the concept becomes ramped up in the Endgame.

What happens when you hit level 30?

During the main campaign you be working thru a bunch of Missions and a handful of Strongholds to get to the final Stronghold that remains locked until you reach level 30. At that point, the final Stronghold will be unlocked and revealed. Once that final Stronghold is completed, World Tier 1 is unlocked, Tidal Basin is revealed and the living world will completely change.

Previously established control points that you've captured suddenly become dynamic as the Black Tusk faction comes into play and factions are pushed into the open world. Previously established fast travel locations are no longer available and must be re-established. Most importantly, due to the influx of the Black Tusk, Specializations are introduced because "you're gonna need a bigger gun.", and you're vastly weaker in relation to the new faction.


World Tiers 1-3 Unlocked

 

3 Stronghold revealed (1 for each faction) that will have 2 invaded missions that are tied to each Stronghold.

After completing the first Stronghold, you'll progress to the next World Tier 2. Finishing the second will push you into World Tier 3 and finishing the last of the 3 Strongholds will push you into World Tier 4.

"The Snitch" & The Deck of 52 becomes active

52 Named bosses, each faction matching a suit, that will award you loot and commendations for "completing the deck" and getting their cards. They won't spawn again until your deck is complete.

Cassie Mendoza "The Gun Runner" is revealed

A roaming random spawn vendor that cycles every day in a half that will have special loot/guns that scale to your world tier.


World Tier 4

 

Priority Target Network - An interconnected set of 7 tiered Bounties inside of different named zones that scale in difficulty as you progress thru them (progression similar to "hard", "challenging" & "heroic" ways that were familiar in TD1).

Bounties (this is not endgame, but was discussed after the Priority Target Network to explain how they happen)

During the campaign you'll meet Otis Sykes and you'll get access to bounties that you spend Target Intel to play.

Target Intel is garnered thru mission completion and endgame content.


World Tier 5

 

TBD later - gotta keep you guessing and excited.


Keeping the open world "fresh"

 

Interesting discussion about the logic behind the rules and modifiers to keep endgame fresh and changing. Less about being random. More about being controlled and deliberate, while allowing each experience to be unique thru the use of the modifiers.


Edit: usunąłem formatowanie

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Nie miałem żadnych bugów ze znajdźkami - wszystko leżało tam, gdzie powinno, a trofeum za drony nawet zostawiłem sobie na koniec, żeby screen platynki nie był totalnie z doopy :)
Tutaj chętnie zostawiłbym sobie na koniec trofeum za ślizg po masce samochodu, ale pewnie zrobi się niechcący w ferworze walki :)

Odnośnik do komentarza

Przebalnalna ta platyna. Mogli dorzucić raid, wszystkie legendarki a tutaj jest 1/10 no w porywach do 2 jak ktoś będzie cienki na PvP. Za raid nic nie ma, za legendarki. Dobrze że są commendations tu będzie pewnie srogi hardcore! Flawless raid, legendarki, najazdy, miliard buntowników ubitych na strefach. Na to licze.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...