Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Myślę, że będzie to jedna z niewielu gier, która być może zmotywuje mnie do grania on-line. Bo do jedynki, mimo, że jest świetna, już mi się na ten moment nie chce wracać. Szczególnie z powodu mojego backloga.
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Łuk z wybuchowymi strzałami nie raz mi doopę uratował w nocy. Tyle, że ja już grałem w enhanced edition. Niestety following już nie ograłem do końca, bo samemu niestety nie chciało mi się biegać po tych wsiach
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l To źle, bo Following to bardo dobry cymesik, a jazda na buggy to wisienka na torcie. Rozjeżdżasz niemilców aż miło. Edytowane 29 kwietnia 20195 l przez Faka
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l 40 minut temu, Faka napisał: To źle, bo Following to bardo dobry cymesik, a jazda na buggy to wisienka na torcie. Rozjeżdżasz niemilców aż miło. Dobrze mi się jeździło, tylko zacząłem ogrywać od razu po podstawce i troszkę już zaczęło mnie męczyć robienie przynieś podaj pozamiataj. W coopiku to akurat ta gra błyszczy do tego chyba w pięć osób można było lać brzydali z tego co pamiętam. Dlatego warto będzie na day1 brać. Edytowane 29 kwietnia 20195 l przez oFi
Opublikowano 16 maja 20195 l Autor Cytat Dying Light 2 będzie grą na lata? Twórca o zmianach względem pierwszej części Ciekawsza fabuła i angażujący świat. Twórcy Dying Light 2 chcą znacząco rozwinąć grę w porównaniu do pierwszej odsłony. Zmiany obejmują między innymi zaprojektowanie interesujących lokacji, dzięki którym gracze zostaną przy zabawie na dłużej. - Wiedzieliśmy, że musimy stworzyć świat, który zaangażuje odbiorców. Świat, który będzie ekscytował i który sprawi, że gracze będą się bawić miesiącami, a może nawet latami - powiedział w rozmowie z GamesRadar Tymon Smektała, główny projektant gry. Równie ważna dla deweloperów jest fabuła, która stoi rzekomo na równi z rozgrywką. Na potrzeby gry Techland trzykrotnie powiększył zespół scenarzystów, a także zatrudnił weterana branży - Chrisa Avellone'a - oraz autorów historii Krwawego Barona z Wiedźmina 3. - W pierwszej grze chodziło o bieganie po świecie i walenie zombie po głowach. Ale teraz, kiedy mamy na pokładzie Chrisa i inne osoby, stworzyliśmy świat z wieloma interesującymi ideami, a dodatkowo możemy użyć tych idei jako inspiracji dla rozgrywki. Zabawa ma większy sens, bo jest ugruntowana w świecie, który ma sens. Co ciekawe, Smektała stwierdził, że pokaz gry z E3 2018 był za bardzo uproszczony. Prezentował bowiem wybór tylko z dwiema alternatywami, natomiast w grze znajduje się dużo skomplikowanych dylematów. Okres, w którym rozgrywa się historia Dying Light 2 twórcy nazywają „nowoczesnym średniowieczem”. Deweloper twierdzi, że zobaczymy wiele zdrad i intryg, porównując grę do 8. sezonu „Gry o Tron”. - To interesujące, również wizualnie. Ściera się tu nowoczesny świat i ludzie zachowujący się jak w średniowieczu: z pochodniami i bronią białą. Używamy nowoczesnych budynków, ale dodajemy też konstrukcje stworzone przez ocalałych, więc całość przypomina fortece - tłumaczy Smektała. Dying Light 2 nie ma jeszcze ustalonej daty premiery. Gra zmierza na PC, PlayStation 4 i Xbox One. https://www.eurogamer.pl/articles/2019-05-16-dying-light-2-bdzie-gra-na-lata-tworca-o-zmianach-wzgledem-pierwszej-czesci
Opublikowano 16 maja 20195 l Cytat Deweloper twierdzi, że zobaczymy wiele zdrad i intryg, porównując grę do 8. sezonu „Gry o Tron”. oh no no no no no
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Szkoda, że 2020, ale nie liczyłem na premiere w tym roku i tak. Wygląda fajnie.
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Tak, szkoda tym bardziej, że wiosna będzie pełna premier wagi ciężkiej, osobiście liczyłem na styczeń 2020, poprzednim razem dobrze im wyszedł wczesny debiut.
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Wyglada to przepieknie, szkoda ze nie wyrobia sie na wrzesien/pazdziernik bo bym tulil mocno Trzymam kciuki za styczen.
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Tak, szkoda tym bardziej, że wiosna będzie pełna premier wagi ciężkiej, osobiście liczyłem na styczeń 2020, poprzednim razem dobrze im wyszedł wczesny debiut.No dokładnie. Jak wjedzie TLOU2 to i mnie wszystko inne pozamiata Co nie zmienia faktu, że bardzo czekam na DL2. ... Kurde ten trailer jest fantastyczny! Szkoda, że nie jesień....
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Patrzę na ten trailer i serio nie wiem nad czym się tak zachwycacie oprawa w sumie taka se. Z realistycznie wyglądającego Haran poszli w jakiś cellshading i kolorki. Liczyłem, że pójdą za ciosem jaki zrobiła jedynka i dodatek, screeny z PS4 amatora dalej mi cieszą michałka. Tak czy inaczej czekam mocno.
Opublikowano 11 czerwca 20195 l Mi się bardzo podoba jednak inny, bardziej mroczny setting niż w jedynce. Będzie grane ojj tak. I w końcu spróbuję na poważnie co-opa z wariatami FPE
Opublikowano 11 czerwca 20195 l Autor Edit. z tego więcej się można dowiedzieć, Mapa 4 razy większa niż wszystkie łącznie z pierwszej gry Edytowane 11 czerwca 20195 l przez Figuś
Opublikowano 11 czerwca 20195 l Akurat ta wiadomość mnie nie cieszy. Mam nadzieję, że ten wyścig o coraz większe mapy przestanie być modny. Ograniczenia sprzętowe miały jakieś plusy dodatnie.
Opublikowano 11 czerwca 20195 l Lepsza mniejsza mapa, a bardziej różnorodna z intensywną akcją. Mapa w jedynce dawała radę (i ta druga również). Chyba, że kontentu będzie więcej bez kopiuj wklej. No i granie całej gry w coopie to jest to co szukam w tej grze zawsze
Opublikowano 11 czerwca 20195 l 8 godzin temu, Figuś napisał: Edit. z tego więcej się można dowiedzieć, Mapa 4 razy większa niż wszystkie łącznie z pierwszej gry 4 razy większa mapa z podstawki i dodatku razem wzięte?
Opublikowano 11 czerwca 20195 l Autor Tak wychodzi z tego co mówi Edytowane 11 czerwca 20195 l przez Figuś
Opublikowano 13 czerwca 20195 l jak to nie wychodzi w 2019 to niech poczekaja na koncowke 2020 bo poczatek przyszlego roku to jakas je.bana masakracja
Opublikowano 13 czerwca 20195 l 2 godziny temu, kermit napisał: jak to nie wychodzi w 2019 to niech poczekaja na koncowke 2020 bo poczatek przyszlego roku to jakas je.bana masakracja No, ale wtedy cała prasa i marketing MS/Sony będą skupione na nowej generacji, w końcu po to dosłownie wszyscy wydawcy chcą zdążyć i wydać w pierwszej połowie roku. I to nawet nie chodzi o to, że gry na PS4/XB1 nagle przestaną się sprzedawać, po prostu ciężko będzie przebić się do świadomości konsumenta wtedy, szczególnie jeśli nie jesteś jednym z gigantycznych IP. Plus, dzięki wstecznej kompatybilności i rozwojowi dystrybucji cyfrowej, sprzedaż katalogowa będzie miała wydłużone życie. Premiera w pierwszej połowie roku jest bezpieczniejsza niż kiedyś (i można drugi marketingowy push zastosować w okolicach BF). Edit: Przy tej generacji było podobnie, wydawanie gry pod koniec 2013 - no to nie był dobry pomysł. Najlepiej sprzedały się gigantyczne marki i gry dubitujące na nowych konsolach. Bez tego Knack nie sprzedałby się w ilości powyżej 3 mln egzemplarzy xDDDDDD Edytowane 13 czerwca 20195 l przez Hendrix
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.