Skocz do zawartości

Dying Light 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

40 minut temu, Faka napisał:

To źle, bo Following to bardo dobry cymesik, a jazda na buggy to wisienka na torcie. Rozjeżdżasz niemilców aż miło.

Dobrze mi się jeździło, tylko zacząłem ogrywać od razu po podstawce i troszkę już zaczęło mnie męczyć robienie przynieś podaj pozamiataj. W coopiku to akurat ta gra błyszczy :banderas:  do tego chyba w pięć osób można było lać brzydali z tego co pamiętam.

Dlatego warto będzie na day1 brać. 

Edytowane przez oFi
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
Cytat

Dying Light 2 będzie grą na lata? Twórca o zmianach względem pierwszej części

Ciekawsza fabuła i angażujący świat.

 

Twórcy Dying Light 2 chcą znacząco rozwinąć grę w porównaniu do pierwszej odsłony. Zmiany obejmują między innymi zaprojektowanie interesujących lokacji, dzięki którym gracze zostaną przy zabawie na dłużej.

- Wiedzieliśmy, że musimy stworzyć świat, który zaangażuje odbiorców. Świat, który będzie ekscytował i który sprawi, że gracze będą się bawić miesiącami, a może nawet latami - powiedział w rozmowie z GamesRadar Tymon Smektała, główny projektant gry.

Równie ważna dla deweloperów jest fabuła, która stoi rzekomo na równi z rozgrywką. Na potrzeby gry Techland trzykrotnie powiększył zespół scenarzystów, a także zatrudnił weterana branży - Chrisa Avellone'a - oraz autorów historii Krwawego Barona z Wiedźmina 3.

 

- W pierwszej grze chodziło o bieganie po świecie i walenie zombie po głowach. Ale teraz, kiedy mamy na pokładzie Chrisa i inne osoby, stworzyliśmy świat z wieloma interesującymi ideami, a dodatkowo możemy użyć tych idei jako inspiracji dla rozgrywki. Zabawa ma większy sens, bo jest ugruntowana w świecie, który ma sens.

Co ciekawe, Smektała stwierdził, że pokaz gry z E3 2018 był za bardzo uproszczony. Prezentował bowiem wybór tylko z dwiema alternatywami, natomiast w grze znajduje się dużo skomplikowanych dylematów.

 

Okres, w którym rozgrywa się historia Dying Light 2 twórcy nazywają „nowoczesnym średniowieczem”. Deweloper twierdzi, że zobaczymy wiele zdrad i intryg, porównując grę do 8. sezonu „Gry o Tron”.

 

- To interesujące, również wizualnie. Ściera się tu nowoczesny świat i ludzie zachowujący się jak w średniowieczu: z pochodniami i bronią białą. Używamy nowoczesnych budynków, ale dodajemy też konstrukcje stworzone przez ocalałych, więc całość przypomina fortece - tłumaczy Smektała.

Dying Light 2 nie ma jeszcze ustalonej daty premiery. Gra zmierza na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

https://www.eurogamer.pl/articles/2019-05-16-dying-light-2-bdzie-gra-na-lata-tworca-o-zmianach-wzgledem-pierwszej-czesci

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
Tak, szkoda tym bardziej, że wiosna będzie pełna premier wagi ciężkiej, osobiście liczyłem na styczeń 2020, poprzednim razem dobrze im wyszedł wczesny debiut.
No dokładnie. Jak wjedzie TLOU2 to i mnie wszystko inne pozamiata ;)
Co nie zmienia faktu, że bardzo czekam na DL2. ...
Kurde ten trailer jest fantastyczny! Szkoda, że nie jesień....
Odnośnik do komentarza

Patrzę na ten trailer i serio nie wiem nad czym się tak zachwycacie oprawa w sumie taka se. Z realistycznie wyglądającego Haran poszli w jakiś cellshading i kolorki. Liczyłem, że pójdą za ciosem jaki zrobiła jedynka i dodatek, screeny z PS4 amatora dalej mi cieszą michałka. Tak czy inaczej czekam mocno. 

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, kermit napisał:

jak to nie wychodzi w 2019 to niech poczekaja na koncowke 2020 bo poczatek przyszlego roku to jakas je.bana masakracja


No, ale wtedy cała prasa i marketing MS/Sony będą skupione na nowej generacji, w końcu po to dosłownie wszyscy wydawcy chcą zdążyć i wydać w pierwszej połowie roku. I to nawet nie chodzi o to, że gry na PS4/XB1 nagle przestaną się sprzedawać, po prostu ciężko będzie przebić się do świadomości konsumenta wtedy, szczególnie jeśli nie jesteś jednym z gigantycznych IP.

Plus, dzięki wstecznej kompatybilności i rozwojowi dystrybucji cyfrowej,  sprzedaż katalogowa będzie miała wydłużone życie. Premiera w pierwszej połowie roku jest bezpieczniejsza niż kiedyś (i można drugi marketingowy push zastosować w okolicach BF).

Edit:
Przy tej generacji było podobnie, wydawanie gry pod koniec 2013 - no to nie był dobry pomysł. Najlepiej sprzedały się gigantyczne marki i gry dubitujące na nowych konsolach. Bez tego Knack  nie sprzedałby się w ilości powyżej 3 mln egzemplarzy xDDDDDD

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...