Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem ostatnią lokacje bo aczik wpadł za to i takie przemyślenia co do niej 

 

Spoiler

Monk to jedyny boss który sprawia jakieś wyzwanie w tej lokacji. Minibossowie prości w tym byk którego można zaatakować z ukrycia i zdjąć mu na start 1/3 paska, jakiś koleś na drzewie którego można dosłownie za(pipi)ać protezą z trucizną )nawet nie był w stanie się ruszyć), boss z jaskini w swojej fizycznej formie (walka identyczna jak tam ale szybciej leci jego hp i z parasolką przeciw fear banalny). Boss główny tej lokacji to niezły zawód raz na nim zginąłem w drugiej fazie a to dlatego że pod koniec chciałem robić uniki a nie odbijać trafienia.  Wizualnie fajna lokacja ale recykling bossów plus naprawdę łatwy i przewidywalny boss troszkę zawiodły. O karpiu nawet nie będę wspominał bo dałem mu przekąskę i sam zdechł xD 

 

Pytanie mam o samą końcówkę 

Spoiler

owl w hiracie gdzie jest i czy coś musze zrobić aby się pojawił?

Spoiler

W jaką proteze zainwestować upgrade końcowy bo mam tylko 3 takie kamienie i mogę jeden taki upgrade zrobić. Czy któraś z protez może mi pomóc na bossach końcowych? 

 

 

Dzisiaj chyba czas powoli do endingu zmierzać. BTW 

Spoiler

małpa z towarzyszem śmiesznie prosta chyba jej hp zmniejszyli

 

 

a przypomniało mi się jeszcze jedno pytanie

Spoiler

jaka strategia na headlessy w wodzie? Bo ni (pipi)a nie wiem jak się tam przed fear obronić 

 

Edytowane przez blantman
Odnośnik do komentarza

Ech kurde, coś nie ciągnie mnie do tej gry za bardzo :/ System walki i pojedynki są fajne, dynamika, efekty itp. są super, ale wszystko wydaje się jakieś takie liniowe i bez polotu. Nie wiem, może to przez brak różnych broni, czy rozwoju pod własny styl gry, a może to monotonne miejscówki? Gra jest naprawdę w porządku, ale nie przeskakuje w moim rankingu żadnej części Soulsów, o Bloodborne nie wspominam nawet.

 

 

tl;dr Gry życia nie będzie.

Odnośnik do komentarza
53 minuty temu, Rozi napisał:

Ech kurde, coś nie ciągnie mnie do tej gry za bardzo :/ System walki i pojedynki są fajne, dynamika, efekty itp. są super, ale wszystko wydaje się jakieś takie liniowe i bez polotu. Nie wiem, może to przez brak różnych broni, czy rozwoju pod własny styl gry, a może to monotonne miejscówki? Gra jest naprawdę w porządku, ale nie przeskakuje w moim rankingu żadnej części Soulsów, o Bloodborne nie wspominam nawet.

 

 

tl;dr Gry życia nie będzie.

 

nioh > sekiro

 

 

Odnośnik do komentarza

@blantman

Sprawdź sobie kilka stron wcześniej moją odpowiedź do XM, tą z ważnymi questami, opisałem co trzeba zrobić 

Spoiler

ale jeśli Divine Dragon nie żyje, a questy niezrobione, to w tym runie kaput, to ostatecznie zamyka możliwość pozyskania frozen tears i aromatic branch


Mały, dokładniejszy update dla celujących w platynę: skill point kosztuje mnie 45.5 tys, do pozyskania jeszcze 31 skill pointów, wymagany exp rośnie o ten sam procent z każdym kolejnym pointem (nieważne czy wydajemy, czy nie). Radzę też 

Spoiler

nie korzystać z maski, sam raz skorzystałem, żeby sprawdzić jak działa, od dawna żałuję, jeden AP to 5 SP, w ostatecznym rozrachunku, ta przyjemność będzie kosztowała mnie 400-450 tys. exp. Warto też rushować do co najmniej NG++++


Niestety ta trofka to standardowy, bezsensowny grind, zero trudności sama monotonia

Spoiler

np. ach ta świadomość, że pokonanie ostatniego bossa w NG+ nawet nie da ci jednego skill pointa xDDDDD

 

Edytowane przez Hendrix
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, Rozi napisał:

Kurde bez kitu koleżko, coś w tym może być.

 

autentycznie bardziej podchodzi mi koncepcja:

 

nowa plansza -> walisz słabych przeciwników -> walisz mocniejszych przeciwników -> boss -> kolejna plansza

 

a w sekiro

 

3 mini bossów -> grupka słabych przeciwników -> 2 bossów -> 2 mini bossów

 

i puls 180 xD

Odnośnik do komentarza

Ale ta walka z tym edwardem nozycorekim to :banderas: prosta ale jaka efektowna.

Godzinę temu, Rozi napisał:

Ech kurde, coś nie ciągnie mnie do tej gry za bardzo :/ System walki i pojedynki są fajne, dynamika, efekty itp. są super, ale wszystko wydaje się jakieś takie liniowe i bez polotu. Nie wiem, może to przez brak różnych broni, czy rozwoju pod własny styl gry, a może to monotonne miejscówki? Gra jest naprawdę w porządku, ale nie przeskakuje w moim rankingu żadnej części Soulsów, o Bloodborne nie wspominam nawet.

 

 

tl;dr Gry życia nie będzie.

Dla mnie gra gorsza niz soulsy o bb nie wspominajac. Moze troche wyzej niz nioh.

Wogole do mnie nie przemawiaja lokacje zamkowe. Skakanie po dachu , wszystkie te mury i dachy podobne. Pier.dolic sie zaczyna.Zreszta zdecydowanie wole klimaty ponurych lokacji pachnacych smiercia i zwatpieniem niz jakies chinskie rycerzyki o smiesznych nazwach. Na bb2 czekam z wywieszonym jezorem. Sekiro zaje,biste ale gdzie tam do bloodborne czy ninja gaiden

Odnośnik do komentarza

Sekiro? Najlepsza gra FS, pure skill i wykórwisty gameplay, najlepsze walki z bossami od tego studia.

Teraz na ng+ jade jak przecinak, cos pieknego widziec jak umiejetnosci urosly i z przeciwnikami co sie meczylo zabija sie w 5 sekund.

Edytowane przez XM.
  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

XD Nie no najpierw mialem wyrownac rachunki z siedmioma wloczniami anusa to padl. Potem skapnalem sie ze ten nozycoreki to walka polegajaca tylko na rytmicznym odbijaniu wiec pokonale go i teraz walcze z ta baba ze spluwa co jest w tej zimowej lokacji bo wydawala mi sie latwa. Ale dzieki jak ja pokonam to bede wiedzial ze nie isc jednak do malp najpierw :)

Odnośnik do komentarza

Dla mnie też zdecydowanie jedna z lepszych gier from a na pewno lepsze od nioha ale to kwestia gustu. Podoba mi się że nie trace czasu na ekwipunki statsy etc. Skupiam się na mięsku czyli gameplayu. A ostatnia lokacja po prostu piękna. Te Wiśnie kwitnące :banderas:

Odnośnik do komentarza

Dla mnie Sekiro ma zdecydowanie najlepszy system walki w grach From, ale jako całokształt stawiam niżej niż BB, grze imo najbliżej do Demon's, czyli świetne podwaliny pod bardziej dopracowaną kontynuację, domyślam się, że gro czasu nad produkcją gry zajęło dopracowanie mechaniki deflect i rozwój technologiczny (jak mały by nie był, to jest i ta iteracja silnika jest najbardziej dopracowana). 

Dlatego wybaczam ciągły recykling (chociaż słabszego level designu już nie). Za to 5 walk z bossami jest świetnych i większość w czołówce gier From w ogóle.
 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
16 minut temu, Rozi napisał:

Ale wy mówicie z perspektywy devilmaycrayowiczów, gdzie chodzi się po liniowych poziomach i bije samych bossów i mini-bossów, więc wasza opinia jest mało pożyteczna.

<patrzy na bibliotekę skończonych gierek od FS, czyli wszsystkie>

 

...

 

a, to sorry

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...