Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Opublikowano

Wzorowanie się na mitologi to nic złego. W końcu DS też jest oparty po części na greckiej mitologii z tymi ich epokami. Jak to zrobią po swojemu w tym brudnym stylu, to nawet nie będziemy wiedzieć, że coś pochodzi od Skandynawów.

  • Odpowiedzi 7,7 tys.
  • Wyświetleń 582,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • ja to bede cala gre spamowal beast claw, oby nie znerfili. bo nie umiem w soulsy, zawsze lamilem. w trojce to mi prawie wszystkich bossow pomocnicy internetowi poprzechodzili.   pamietam jak

  • Nie wiem co Wam powiedzieć, kamraty. 4h na liczniku, gdyby ktoś mi w grudniu powiedział, że będę grał 4 godziny pod rząd w Soulsy i będzie mi się to podobać to raczej bym go obśmiał. Aj, przerw

  • Jestem po prostu januszem, który nie musi nic udawać, nie musi siedzieć cicho na forum by nikogo nie urazić i gra po swojemu w grę 10/10 patrząc jak spece od satysfakcji odkrywania są już znudzeni i r

Opublikowano

A ja mam nadzieje ,że komuś się powaliło i bardziej chodziło o mitologię celtycką która raz ,że jest świetna a dwa bliska słowiańskiej. 

 

Do tego ta miltologia pasuje do stylu tego studia. 

Opublikowano

Obejrzałem sobie ten zwiastun z Crimson desert i jest to dokładnie czego oczekuję od gier na nową generację. Ten poziom zniszczeń otoczenia w trakcie walk i warunki atmosferyczne mogłyby wreszcie zrobić różnicę w gameplayu. Tym bardzie w takim DS gdzie ogromni przeciwnicy nie robią "krzywdy" otoczeniu. Ja wiem, ograniczenia techniczne, ale jak napyerdalasz się ze smokiem, to masz nadzieję, że wreszcię ogień faktycznie coś spali:dry:

Opublikowano

 

2 godziny temu, McDrive napisał:

 

Obejrzałem sobie ten zwiastun z Crimson desert i jest to dokładnie czego oczekuję od gier na nową generację. Ten poziom zniszczeń otoczenia w trakcie walk i warunki atmosferyczne mogłyby wreszcie zrobić różnicę w gameplayu. Tym bardzie w takim DS gdzie ogromni przeciwnicy nie robią "krzywdy" otoczeniu. Ja wiem, ograniczenia techniczne, ale jak napyerdalasz się ze smokiem, to masz nadzieję, że wreszcię ogień faktycznie coś spali:dry:

 


Podzielam zdanie. Największą bolączką gier nie jest problem osiągnięcia 4K/60 czy implementacja pełnego RT. Wiadomo, że grafika,

technologia idzie do przodu, szkoda tylko, że światy są sterylne i sztuczne bardziej niż w latach 90tych. Animacja potrafi być jak żywa ale zestrzelenie butelki ze stołu jest wyczynem ponad skalę. Powiedzmy sobie szczerze, że na ten moment fizyka w grach praktycznie nie istnieje. Oby trend ten odwrócił się z wchodzącą właśnie generacją. Graficznie jest już i tak niewiele do osiągnięcia więc może część pary sprzętów pójdzie w tą właściwą stronę. 
 

Opublikowano
3 godziny temu, McDrive napisał:

Obejrzałem sobie ten zwiastun z Crimson desert i jest to dokładnie czego oczekuję od gier na nową generację. Ten poziom zniszczeń otoczenia w trakcie walk i warunki atmosferyczne mogłyby wreszcie zrobić różnicę w gameplayu. Tym bardzie w takim DS gdzie ogromni przeciwnicy nie robią "krzywdy" otoczeniu. Ja wiem, ograniczenia techniczne, ale jak napyerdalasz się ze smokiem, to masz nadzieję, że wreszcię ogień faktycznie coś spali:dry:

Ja za to bym chcial zeby wreszcie taki atak ogniem smoka odbijal się od ścian jak w DD (koncowka gameplayu)

 

Opublikowano
Godzinę temu, _D23 napisał:

 

 

Czaisz taką walkę z Caprą z tymi zniszczeniami... Z tej uliczki nic by nie zostało:banderas:

2 minuty temu, XM. napisał:

Ja za to bym chcial zeby wreszcie taki atak ogniem smoka odbijal się od ścian jak w DD (koncowka gameplayu)

 

Czekam na taki ogień od czasu renderu killzone 2:nvmnd:

Opublikowano
10 minut temu, estel napisał:

Jak obstawiacie kiedy najwcześniej zobaczymy jakieś szczegóły dot. gameplayu? E3?

Nie no myślę, że jakieś konkretniejsze informacje wrzucą trochę szybciej, oby. Gra wisi już w produkcji od dłuższego czasu, pojawiają się pierwsze, konkretniejsze informacje o niej więc powinni coś pokazać wcześniej niż na E3, imo zbyt odległy termin. 

Opublikowano

Stawiam, że najpóźniej w lutym coś zobaczymy.

 

Ale jeśli gra nie wyjdzie w tym roku... :frog:

Wolę o tym nie myśleć.

Opublikowano
11 godzin temu, estel napisał:

Jak obstawiacie kiedy najwcześniej zobaczymy jakieś szczegóły dot. gameplayu? E3?

Może do końca stycznia? Na stronie jednego z artystów do końca stycznia minie embargo na jego prace do pierwszego zwiastuna, które zrobił dla tej gry, to jest jakaś szansa:dunno:

Opublikowano
8 minut temu, messer88 napisał:

Jakiś urywek gameplayu bym chętnie zobaczył bo trailerki pewnie zdradzą bossów. 

O racja, zapomniałem, że FS na zwiastunach ujawnia 3/4 gry:ragus:

Opublikowano

Mnie interesuje czy to bedzie bardziej jak Sekiro czy bardziej jak Dark Souls. Wolalbym to pierwsze. 
 

chodzi mi o system walki

Opublikowano
27 minut temu, estel napisał:

Mnie interesuje czy to bedzie bardziej jak Sekiro czy bardziej jak Dark Souls. Wolalbym to pierwsze. 
 

chodzi mi o system walki

Z ostatnich przecieków, to bliżej DS.

Opublikowano

Niby ewolucja DS a ma być pływanie czy skakanie jak w Sekiro więc JARAM SIĘ przeokrutnie.

Opublikowano

Tylko nie pływanie... sekcje, poziomy zadania czy eksploracja wymagające pływania to zawsze największa kaszana w grach :wujaszek:

Edytowane przez _D23

Opublikowano
22 minuty temu, _D23 napisał:

Tylko nie pływanie... sekcje, poziomy zadania czy eksploracja wymagające pływania to zawsze największa kaszana w grach :wujaszek:

Miejmy nadzieję, że sobie poradzą. W sekiro nie było źle

Opublikowano

Komu jak komu, ale From Software ufam w tych kwestiach. Nie bójcie się, że nagle wyskoczą z rozwiązaniami rodem z Tomb Raidera. 

Opublikowano

Mam nadzieję, że ta gra to nie będzie takie typowe boss rush jak Sekiro, zero satysfakcji z grania od bossa do bossa ha tfu.  Wolałbym sobie odwiedzać miejscówki, wchłaniać klimat, czyścić trashe.

Opublikowano

I przemierzanie świata gry na koniu. :banderas:

Opublikowano
Godzinę temu, Bigby napisał:

I przemierzanie świata gry na koniu. :banderas:

Z mackami zamiast kopyt żeby dopełnić dziwność świata:banderas:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.