Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma znaczników, a i tak przeczesuję mapę jak w ubisofciaku. Gram, ale bez zachwytów. Odhacze i leci na olx. Przejadł mi sie system walki w tych grach i nawet skok czy kontra po bloku nie pomagaja w monotonii. Wolałem zamkniete lokacje, a nie latanie od jaskini do jaskini i zabijanie podobnych bossów.

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

 

Świetny trailer :). Chwalą się ocenami, gdzie mogą :). 

 

Sami się chyba nie spodziewali, gra ma tyle wad, a oceny i tak top 10 w historii branży.

 

Strach pomyśleć, co będzie z Elden Ring: Forbidden West (xD), jak wejdzie wreszcie większy budżet, bo Soulsy po raz pierwszy sprzedały się aż tak dobrze i już chyba o żadnej niszy nie ma mowy :). Może będą animacje zbieractwa i koń z triple jumpem, że już o animowanym dzienniku nie wspomnę (sarcasm, ale coś w tym jest) :)

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
49 minut temu, Bigby napisał:

Dlatego to są zwykli mini bossowie, których jedynym celem jest dać odrobinę wyzwania i fajny przedmiot. Oprócz tego masz jakieś 30 dojebanych, unikalnych bossów - niektórzy są jednymi z najlepszych spośród wszystkich gier From. ;)

 

Racja, to jest plus, jako fan lochów kielicha i Dark Souls 2, jestem za takim podejściem. Poza tym to jest w pewnym sensie opcjonalny content (w pewnym sensie, bo ciężko bić głównych bossów bez eksploracji). 

 

Więc nie jest tak, że nie ma tutaj tzw. level gatingu, bo spróbuj ubić 1 bossa głównego bez farmienia... wszystko zależy od punktu widzenia odbiorcy, więc nie dziwię się, że dla niektórych ta gra zbyt wolno się rozkręca, przy Sekiro czy Bloodborne nie było takich problemów. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

znalazłem mroczne pierzaste ubranko jak z BB :Coolface::asax:

30 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

bo spróbuj ubić 1 bossa głównego bez farmienia

 oj tam zaraz ludzie będą przechodzić grę na SL1 nogami z wyłączonym ekranem więc wszystko jest do zrobienia 

Ale takiego przebicia HFW ze sprzedażą się nie spodziewałem. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, messer88 napisał:

znalazłem mroczne pierzaste ubranko jak z BB :Coolface::asax:

 oj tam zaraz ludzie będą przechodzić grę na SL1 nogami z wyłączonym ekranem więc wszystko jest do zrobienia 

Ale takiego przebicia HFW ze sprzedażą się nie spodziewałem. 

Wiadomix.

 

Apropo BB, fajnie jakby w dlc dodali Yharman, fabularnie to bez sensu, ale dałbym wiele za takie dlc xD. 

Odnośnik do komentarza

Jako że wszyscy opisują swoje wrażenia, to też dodam coś od siebie po 50h w grze. Strasznie mnie dziwi jak co chwilę czytam, że ktoś nie wie, co trzeba zrobić, gdzie ma iść, jest na mapie przecież zaznaczony żółtą smugą kierunek, w którą stronę się kierować, ścieżki główne prowadzą przeważnie do miejsc fabularnych. Niektóre postacie mówią, co w danym momencie należy zrobić, lub gdzie się udać. Przez cały ten czas nie miałem jakoś wątpliwości co mam robić. Przecież nawet ten cały Ofnir opisuje największych bossów w grze i sugeruje nam też gdzie trzeba iść po pokonaniu pewnego bossa. Mam wrażenie, że te popularne gry z open wordlem strasznie rozleniwiły graczy, bo prowadzą gracza za rękę i nic nie trzeba się wysilać aż tu nagle po odpaleniu Eldena pojawiają się komentarze "pomocy gdzie się udać, co robić, nikt nam w prosty sposób nie tłumaczy tego, bo nie ma też na ekranie nawalonych znaczników ani minipamy...". Co do gameplaya to rozumiem, czemu niektórzy mówią, że to najbardziej przystępna gra z tego studia, system przyzywania popiołów do pomocy bardzo ułatwia sprawę, na samym początku wyczyściłem wszystkie kopalnie i katakumby, dopiero po jakimś czasie doszedłem do wniosku, że to nie ma sensu, bo dość mocno dopakowałem postać i idzie mi łatwo w linii fabularnej. Ja po wyjściu z lokacji startowej od razu stanąłem do walki z Tree Sentinelem i dałem mu radę, chciałem wyzwania, to dostałem, inni mogą pójść pofarmić i wrócić do niego na koniku po jakimś czasie. To twórcom się udało, widać, że chcieli dotrzeć do szerszego grona, tu jedynie trzeba odrobinę chęci i zorientowania się jak sobie ułatwić grę, a nie ragequitować po kilku walkach z pierwszym fabularnym bossem i płakać na forach, że to nie tak miało być, bo ta gra miała przecież być przystępniejsza. Tam w tych zwykłych lokacjach są tylko materiały do ulepszania, jakieś bzdety i inne wersje popiołów wojny z miarę przystępnymi bossami na końcu. Ktoś nieobyty z poprzednimi soulsami ma właśnie tę szansę, że może poświęcić 10-40h na farmieniu i iść dopiero wtedy do pierwszego bossa. Gracz może to potem powtórzyć w drugiej krainie i tak dalej po kolei. Terenów i lokacji jest od ogroma i bardziej uprościć gry się nie dało, cieszy mnie to, że twórcy konsekwentnie się trzymają tego, że nie wprowadzają łatwiejszego trybu poziomu trudność. Według mnie prawdziwe, surowe i skillowe Soulsy są jak idziemy główną ścieżką, nie bawimy się po kilka godzin w łażenie po jaskiniach i inne miejsca, na głównych lokacjach spokojnie można znaleźć materiały do ulepszania broni itd. Stąd się wziął przewidywany czas ukończenia gry na 30h, ja na początku nie wiedziałem skąd oni taką liczbę wytrzasnęli. Teraz uważam, że jest to spokojnie do zrobienia i planuję drugi raz zacząć grę inną postacią idąc główną ścieżką. Pojawiają się zarzuty, że ten świat jest pusty, jakoś nie przypominam sobie, żeby poprzednie gry tętniły życiem, przecież nawet w Dark souls świat jest jeszcze bardziej opustoszały, mimo że biegamy przeważnie w zamkniętych pomieszczeniach. O grafice i płynności nic nie będę pisał, bo nie zwracam na to uwagi, ale rozumiem te opinie, że grafika trochę trąci myszką i fakt, twórcy mogli się trochę lepiej postarać w tym aspekcie. Dla mnie jednak liczy się bardziej klimat, design, który jest mistrzowski i typowy soulsowy system walki, dalej mnie to wciąga, mimo że ograłem kilkaset godzin w poprzednie części. Uwielbiam też rozkminiać jak się dostać do jakiegoś przedmiotu, którego widzimy a nie ma do niego zwykłej drogi. Dodam jeszcze, że trochę dziwnie się czuję jak przez większość gry jest jakaś muzyka, poprzednio zawsze tylko przy bossach grała i tak jakoś ta nieustanna cisza przez większość czasu w poprzednich grach lepiej oddziaływała na odbiór gry, grało się w takim napięciu. Moja ocena gry to 9/10, warto dla mnie było tyle czekać na tę grę, będę w to grał chyba przez kilka miesięcy, bo mam ochotę przetestować różne buildy i warianty ścieżek.

 

  • Plusik 4
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, Lord Protector napisał:

O co chodzi z tą opcją przy ognisku zmiana pancerza za którą się płaci, widzę, że zmienia się trochę look i statystki coś jeszcze robi to konkretnego?

Dobra cofam co mówiłem. W przypadku niektórych ciuchów nie robi nic poza wyglądem ale teraz uzbierałem kilka setów i faktycznie pewne mają inne statystyki. W przypadku mojego obecnego wdzianka idzie zrzucenie peleryny za co spada waga ale też ochrona.

 

Omg ale znalazłem mieczyk, zrobiłem respec pod niego i czuję się teraz jakbym grał na kodach.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Dr.Czekolada napisał:

Dobra cofam co mówiłem. W przypadku niektórych ciuchów nie robi nic poza wyglądem ale teraz uzbierałem kilka setów i faktycznie pewne mają inne statystyki. W przypadku mojego obecnego wdzianka idzie zrzucenie peleryny za co spada waga ale też ochrona.

 

Omg ale znalazłem mieczyk, zrobiłem respec pod niego i czuję się teraz jakbym grał na kodach.


pod jakie staty mieczyk? 

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Hubert249 napisał:

O chuj ta miejscówka Liurnia czy jak to się odmienia :mog:

Niech mi ktoś jeszcze napisze o brzydkiej grafice, to od razu leje w mordę. 

Spoko, ja mam bramę zamkniętą, cała mapa odkryta ale jak się tam przedostać? Bo to jest ta akademia? (Jest na nią coś magicznego nałożone)

Edytowane przez Whisker
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Whisker napisał:

Godrick zszywanie rozjechany bez problemu, lecim dalej :) 

Też przed momentem go powaliłem za pierwszym razem. 

Jaki masz build? 

U mnie chyba 25 INT i fioletowymi kamieniami w łeb. Do tego kościotrupy +1 do odwrócenia uwagi. 

Te kamienie 3 razy ogłuszyły kolesia. Chyba trochę przegięli z magią. 

 

Przy robieniu zamku łuk okazał się mega dobry. Damage jak przy prostej magii, ale lepszy zasięg i więcej strzał. 

 

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, C1REX napisał:

Też przed momentem go powaliłem za pierwszym razem. 

Jaki masz build? 

U mnie chyba 25 INT i fioletowymi kamieniami w łeb. Do tego kościotrupy +1 do odwrócenia uwagi. 

Te kamienie 3 razy ogłuszyły kolesia. Chyba trochę przegięli z magią. 

 

Przy robieniu zamku łuk okazał się mega dobry. Damage jak przy prostej magii, ale lepszy zasięg i więcej strzał. 

 

Teraz uderzyłem na Lucarie, wilka jakiegoś tłukę ale bez problemu idzie aaa i walczyłem z Radhinem, co to za walka :D , 31 lvl podstawowy armor i mieczyk na +4

22243B03-76D0-45C7-A2EF-EDC59DF16041.jpeg

Odnośnik do komentarza

Co za gra, nie mogę skupić się na innych to samo miałem w poprzednich From, nie da się grać w inne tytuły trzeba jechać dalej i dalej, to właśnie składa się na grę 10 /10, wciąga jak bagno (pamietam jak nocami śnił mi się Bloodborne, Dark Souls 1/3 ) a teraz Elden, cudo!

1 minutę temu, Koleś88 napisał:

Pytanie amatora:

Czy da się jakoś demontować użyte kamyki do rozbudowywania broni żeby przerzucić je na inną, czy to już zostaje na stałe w danej broni?

Z tego co zauważyłem to chyba nie ma takiej opcji

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...