Opublikowano 16 marca 20214 l 48 minut temu, Soul napisał: Dobrze to wygląda, czuć tu Genialne Dishonored Ale ta teleportacja to taka trochę op wydaje się w tej grze.
Opublikowano 16 marca 20214 l Jak grałeś w Dishonored to wiesz, że pomimo tego że tam można nawet czas zatrzymywać to szybko się ginie. Tu pewnie będzie podobnie.
Opublikowano 16 marca 20214 l 45 minut temu, estel napisał: Jak grałeś w Dishonored to wiesz, że pomimo tego że tam można nawet czas zatrzymywać to szybko się ginie. Tu pewnie będzie podobnie. Grałem, ale to była skradanka, tutaj to bardziej wygląda na shooter coś ala superhot tj. kombinowanie w tym przypadku różnymi skillami.
Opublikowano 17 marca 20214 l 8 godzin temu, lpcl napisał: Grałem, ale to była skradanka, tutaj to bardziej wygląda na shooter coś ala superhot tj. kombinowanie w tym przypadku różnymi skillami. Skradanka to były stare thiefy albo splinter celle. W Dishonored to skradanie jest baaaardzo umowne i na pewno nie jest koniecznością.
Opublikowano 17 marca 20214 l No ja tam grałem high chaos bo tak było fajniej. Jak się dobrze kombinowało ze skillami to można było niezłe cuda robić np:
Opublikowano 18 marca 20214 l Dualsense ma być wykorzystany wzorowo „Adaptacyjne efekty „Trigger”: zapewniają nowe poziomy zanurzenia w świecie. Każda broń w arsenale różni się czułością spustu. Zablokowane przyciski ostrzegają graczy o tym, że broń się zacięła. Prawidłowy lub błędny atak maczetą to inne wrażenia. Dzięki adaptacyjnym efektom „Trigger” każde starcie wydaje się być unikatowe w rękach gracza. Wrażenia dotykowe: System wrażeń dotykowych pozwala graczom poczuć grę jak nigdy wcześniej w FPS. Każda zdolność i broń w Twoim arsenale zapewnia unikatowe wrażenia. Każdy rodzaj ruchu (bieganie, wspinanie się i zakradanie) to inne uczucie. Gracze poczują kontrast pomiędzy powierzchniami walcząc w oszałamiającym otoczeniu”.
Opublikowano 18 marca 20214 l A wiadomo czy będzie można to wyłączyć? Do multi to raczej nikomu niepotrzebne takie wrażenia.
Opublikowano 18 marca 20214 l Godzinę temu, messer88 napisał: A wiadomo czy będzie można to wyłączyć? Do multi to raczej nikomu niepotrzebne takie wrażenia. Ale jak to ma być singiel to o jakim multi piszesz?
Opublikowano 18 marca 20214 l Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę ale gdzieś chyba słyszałem że tutaj ma być takie jakby soulsowe multi.
Opublikowano 18 marca 20214 l 3 godziny temu, messer88 napisał: Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę ale gdzieś chyba słyszałem że tutaj ma być takie jakby soulsowe multi. No to jak soulsowe to w czym te wibracje będą przeszkadzać? Bo klasycznego pvp to chyba tam nie będzie.
Opublikowano 18 marca 20214 l Zależy od preferencji ja w każdym multi wyłączam wibracje muzykę i co tam się da.
Opublikowano 18 marca 20214 l Gra normalnie ma story w którym trzeba zabić 8 celów, ale struktura jest nieliniowa i po każdym dniu time loop się restartuje i naszym zdaniem będzie rozkminienie najlepszej trasy i timingu aby te cele wyeliminować i wyrwać z się z tej pętli i multiplayer w tej grze polega na tym, że gdy wybieracie postać Colta to skupiacie się na wypełnieniu powyższego zadania a odmiennie prezentuje się gameplay drugą postacią czyli - Julianną ona jest jakby strażniczką pętli i grając nią invadujecie innych graczy aby przeszkodzić graczowi w wykonaniu planu co skutkowałoby przerwaniem pętli. Edytowane 18 marca 20214 l przez bluber
Opublikowano 9 kwietnia 20214 l A to ciekawe, bo wydawało się że wszystko szło dobrze. Tzn. to jak gra się prezentowała na materiałach było ok.
Opublikowano 31 sierpnia 20213 l Dobrze i ciekawie gra wygląda. Kolejny mocny ex w stajni PS5 który będzie warto mieć i zagrać. Jakim cudem ta gra jest w multiplatformach skoro wszystkie gry z XSX są na PC również, a są w dziale XSX/S? Proszę o przeniesienie gry do działu Playstation 5. Edytowane 31 sierpnia 20213 l przez Jordanensis
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.