Skocz do zawartości

Deathloop


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

45 minut temu, estel napisał:

Jak grałeś w Dishonored to wiesz, że pomimo tego że tam można nawet czas zatrzymywać to szybko się ginie. Tu pewnie będzie podobnie.

Grałem, ale to była skradanka, tutaj to bardziej wygląda na shooter coś ala superhot tj. kombinowanie w tym przypadku różnymi skillami. 

Odnośnik do komentarza
8 godzin temu, lpcl napisał:

Grałem, ale to była skradanka, tutaj to bardziej wygląda na shooter coś ala superhot tj. kombinowanie w tym przypadku różnymi skillami. 

Skradanka to były stare thiefy albo splinter celle. W Dishonored to skradanie jest baaaardzo umowne i na pewno nie jest koniecznością.

Odnośnik do komentarza

Dualsense ma być wykorzystany wzorowo

 

„Adaptacyjne efekty „Trigger”: zapewniają nowe poziomy zanurzenia w świecie. Każda broń w arsenale różni się czułością spustu. Zablokowane przyciski ostrzegają graczy o tym, że broń się zacięła. Prawidłowy lub błędny atak maczetą to inne wrażenia. Dzięki adaptacyjnym efektom „Trigger” każde starcie wydaje się być unikatowe w rękach gracza. Wrażenia dotykowe: System wrażeń dotykowych pozwala graczom poczuć grę jak nigdy wcześniej w FPS. Każda zdolność i broń w Twoim arsenale zapewnia unikatowe wrażenia. Każdy rodzaj ruchu (bieganie, wspinanie się i zakradanie) to inne uczucie. Gracze poczują kontrast pomiędzy powierzchniami walcząc w oszałamiającym otoczeniu”.

  • Haha 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, messer88 napisał:

Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę ale gdzieś chyba słyszałem że tutaj ma być takie jakby soulsowe multi. 

No to jak soulsowe to w czym te wibracje będą przeszkadzać? Bo klasycznego pvp to chyba tam nie będzie. 

Odnośnik do komentarza

Gra normalnie ma story w którym trzeba zabić 8 celów, ale struktura jest nieliniowa i po każdym dniu time loop się restartuje i naszym zdaniem będzie rozkminienie najlepszej trasy i timingu aby te cele wyeliminować i wyrwać z się z tej pętli i multiplayer w tej grze polega na tym, że gdy wybieracie postać Colta to skupiacie się na wypełnieniu powyższego zadania a odmiennie prezentuje się gameplay drugą postacią czyli - Julianną ona jest jakby strażniczką pętli i grając nią invadujecie innych graczy aby przeszkodzić graczowi w wykonaniu planu co skutkowałoby przerwaniem pętli. 

Edytowane przez bluber
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...